Lolliken Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Jaja, det er synd Får ta å finne ett annet spill å spille. Akkurat nå er det uspillbart. Edit: Reinstallerte windows, funker knall nå :0)) Endret 13. september 2011 av Lolliken Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hvordan velge rolle? er i lvl 48 men har lyst å gjøre dungeons igjen men den der lfg dritten lar meg ikke joine noen pga jeg ikke har velgt rolle:( Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 trykke på "i" og velge rolle derifra Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 trykke på "i" og velge rolle derifra Går ikke! Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Synd jeg aldri fikk med meg kompisene mine på rift, så sluttet etter 1 mnd ca, hvordan er spillet nå? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Du velger for rett type dungeon? Ikke lvl 50 eller noe slikt? Det er vel 3 alternativer i det vindue du får opp når du trykker på "i". Synd jeg aldri fikk med meg kompisene mine på rift, så sluttet etter 1 mnd ca, hvordan er spillet nå? Storkoser meg med Rift, angrer ikke på at jeg frøs WoW kontoen min. Endret 25. september 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Stor koser meg med Rift, angrer ikke på at jeg frøs WoW kontoen min. Rift er bra , kom som et friskt pust Akkurat fått meg farmer-skilpadda , morsomt siden jeg ikke har deluxe edition Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Må si jeg liker World Evnt skilpadda bedre en Collectors edition, MEN den jeg liker mest er min fine Shiny Tartagon 100 lucky coins Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) pfffft... Er bare en mount som gjelder. Edit: skrivefeil Endret 25. september 2011 av ananashapå Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 trykke på "i" og velge rolle derifra Går ikke! Du kan ikke ha noen ubrukte skillpoints... Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hvordan står det forøvrig til. Er det noen som er i et guild som ahr gjort "store" framskritt i HK? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Nå som det har kommet en ingame addon greie. Hvilke addons bruker dere? Eneste jeg har funnet som har vært noe lunde brukbar er 'RiftCount DPS Meter' selv om jeg ikke har fått den til å fungere helt 100% Hvordan har dere satt opp UIen deres? Bilde hadde vært flott :-) Bruker det samme for tank og dps, som du sikkert ser p ådet nederste bildet er antall bars satt opp for tankbygget som jeg brukte siden starten på spillet inntill nå nylig da jeg gikk over til dps Endret 3. oktober 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Så og si død tråd. Er det ingen som bruker sin dyrebare tid på rift? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Er vel mange som spiller Rift, er bare ikke så mange som gidder å skrive meningsløse ting i denne tråden 2 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Mektig imponert over spillet så langt. Holder på å levle i Moonshade Highlands nå, ett av de beste områdene jeg har spilt i ett mmo. 2 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Tatt en pause fra Rift og gått over til Aion. Skal nok begynne med Rift igjen også, men blir litt mye pga. skole osv Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Mektig imponert over spillet så langt. Holder på å levle i Moonshade Highlands nå, ett av de beste områdene jeg har spilt i ett mmo. Ahhh, monshade, digger landskapet. Hadde det bare hatt musikk fra stillmoor så hadde det vært perfekt (i mine øyne). Har spilt DPS siden jeg begynte, men for ca 1 mnd ble jeg bedt om å sette opp en healer spec med 51 i choloro og 15 poeng i valgfritt (jeg valgte warlock) og jeg må si at jeg liker det VELDIG godt Ligger ca på 600HPS og 300DPS i snitt klarer som regel å solo heale T2 uten de store problemene. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 RIFT er et flott spill, flott engine osv. men jeg føler at de bommet grovt når det gjelder dungeons. Det er altfor få av dem, og de er altfor "rett frem", med lite variasjon i hver enkelt dungeon. Tror det er forferdelig mange potensielle RIFT spillere der ute, som lik meg er dungeon-junkies, og føler det litt på samme måte, og derfor kanskje fremdeles spiller WoW. Personlig klarer jeg ikke å logge inn i WoW lenger heller, etter å ha spilt RIFT. Opplevelsen blir for kjip. Så RIFT er et fantastisk solo-spill, eller å spille med nære venner, men nærmest håpløst å spille som MMO, føler jeg, noe som er veldig synd når det er så mange ting ved det som stemmer. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Selv om jeg er enig med deg, så kan du tenke tilbake på andre kjente mmorpg, og da spesiel Everquest 2 og WoW kanskje, som er de to som ligner mest på Rift. Seks måneder etter launch, så hadde verken WoW eller Everquest 2 i NÆRHETEN AV hva Rift kan tilby i dag. Selvfølgelig kan man ende opp med å bli lei av stilen, og etter mange år så har jeg full forståelse. Jeg personlig har sluttet med den "Gear hunt" stilen etter WoW, jeg orker rett og slett ikke. De få gangene jeg raider, så koser jeg meg for det meste med folka i guildet på Teamspeak, og i Raided. Kanskje vi sørger for å drepe en uheldig nå og da. Vi hadde et Expert run med 3 guildies, der vi lekte "Medival lesbian nuns". De andre ble smått lei, men vi fikk oss en god latter. For ikke å glemme pushback spells, kaste folk i lava osv i div instancer. Det er jo priceless Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 En av de småtingene jeg liker i Rift er; + Chatten er ikke oversvømt med dritt preiking + Følelsen av at folka som spiller er eldre enn 14 år + Dungeons; Folk er ikke så fokusert på å gjøre super dps men heller å fullføre + At jeg som mage kan være dps,support og healer =) + Spillet ser NYDELIGT ut + Rifts - Invasions + AoE Looting <<<--- Genial funksjon + At man kan mounte selv om man er i combat + "Self-res" greia. - Litt lang ventetid for dungeons (dps) - Bossene i dungeons skiller seg ikke så veldig ut ifra vanlig mobs. I starten var jeg overrasket over fyren vi nettopp hadde drept var en boss. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå