Gå til innhold

Rift: Planes of Telara

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Du velger for rett type dungeon?

Ikke lvl 50 eller noe slikt?

Det er vel 3 alternativer i det vindue du får opp når du trykker på "i".

Synd jeg aldri fikk med meg kompisene mine på rift, så sluttet etter 1 mnd ca, hvordan er spillet nå? :)

Storkoser meg med Rift, angrer ikke på at jeg frøs WoW kontoen min.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Nå som det har kommet en ingame addon greie.

Hvilke addons bruker dere?

Eneste jeg har funnet som har vært noe lunde brukbar er 'RiftCount DPS Meter' selv om jeg ikke har fått den til å fungere helt 100%

Hvordan har dere satt opp UIen deres?

Bilde hadde vært flott :-)

Bruker det samme for tank og dps, som du sikkert ser p ådet nederste bildet er antall bars satt opp for tankbygget som jeg brukte siden starten på spillet inntill nå nylig da jeg gikk over til dps

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Mektig imponert over spillet så langt. Holder på å levle i Moonshade Highlands nå, ett av de beste områdene jeg har spilt i ett mmo. :thumbs:

Ahhh, monshade, digger landskapet. Hadde det bare hatt musikk fra stillmoor så hadde det vært perfekt (i mine øyne).

Har spilt DPS siden jeg begynte, men for ca 1 mnd ble jeg bedt om å sette opp en healer spec med 51 i choloro og 15 poeng i valgfritt (jeg valgte warlock) og jeg må si at jeg liker det VELDIG godt :D

Ligger ca på 600HPS og 300DPS i snitt :D klarer som regel å solo heale T2 uten de store problemene.

Lenke til kommentar

RIFT er et flott spill, flott engine osv. men jeg føler at de bommet grovt når det gjelder dungeons. Det er altfor få av dem, og de er altfor "rett frem", med lite variasjon i hver enkelt dungeon.

Tror det er forferdelig mange potensielle RIFT spillere der ute, som lik meg er dungeon-junkies, og føler det litt på samme måte, og derfor kanskje fremdeles spiller WoW.

Personlig klarer jeg ikke å logge inn i WoW lenger heller, etter å ha spilt RIFT. Opplevelsen blir for kjip.

Så RIFT er et fantastisk solo-spill, eller å spille med nære venner, men nærmest håpløst å spille som MMO, føler jeg, noe som er veldig synd når det er så mange ting ved det som stemmer.

Lenke til kommentar

Selv om jeg er enig med deg, så kan du tenke tilbake på andre kjente mmorpg, og da spesiel Everquest 2 og WoW kanskje, som er de to som ligner mest på Rift. Seks måneder etter launch, så hadde verken WoW eller Everquest 2 i NÆRHETEN AV hva Rift kan tilby i dag. Selvfølgelig kan man ende opp med å bli lei av stilen, og etter mange år så har jeg full forståelse.

Jeg personlig har sluttet med den "Gear hunt" stilen etter WoW, jeg orker rett og slett ikke. De få gangene jeg raider, så koser jeg meg for det meste med folka i guildet på Teamspeak, og i Raided. Kanskje vi sørger for å drepe en uheldig nå og da.

Vi hadde et Expert run med 3 guildies, der vi lekte "Medival lesbian nuns". De andre ble smått lei, men vi fikk oss en god latter. For ikke å glemme pushback spells, kaste folk i lava osv i div instancer. Det er jo priceless :)

Lenke til kommentar

En av de småtingene jeg liker i Rift er;

+ Chatten er ikke oversvømt med dritt preiking

+ Følelsen av at folka som spiller er eldre enn 14 år

+ Dungeons; Folk er ikke så fokusert på å gjøre super dps men heller å fullføre

+ At jeg som mage kan være dps,support og healer =)

+ Spillet ser NYDELIGT ut

+ Rifts - Invasions

+ AoE Looting <<<--- Genial funksjon

+ At man kan mounte selv om man er i combat

+ "Self-res" greia.

- Litt lang ventetid for dungeons (dps)

- Bossene i dungeons skiller seg ikke så veldig ut ifra vanlig mobs. I starten var jeg overrasket over fyren vi nettopp hadde drept var en boss.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...