Bulletus Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Er en del fra forumet på uhm. Må sjekke... Riptalon Du er klar over at vi har merget med en annen diger guild ? Vi er overalt på serveren nå Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Må vel innrømme jeg ikke har fått med meg det Har ikke fulgt hardt med i Guilden Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hva er poenget med tidenes største guild? Er jo umulig å bli kjent med hverandre. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Må vel innrømme jeg ikke har fått med meg det Har ikke fulgt hardt med i Guilden Hehe , ta kontakt in-game Kose... Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hva er poenget med tidenes største guild? Er jo umulig å bli kjent med hverandre. Tja , det utkrystalliserer seg venner i guilden som så mange andre steder. Alltid noe som foregår og man kan henge seg med på . Masse guild-perks og lignende , men det er plusser og minuser med alt Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hvor lang tid pleier dere å vente på å komme inn i en dungeon [lvl 30-35] som dps. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Har flyttet mine guardians til Riptalon. Skulle gjerne hatt en guild. Mine guardians: Deaf (warrior) Debug (rogue) Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Har flyttet mine guardians til Riptalon. Skulle gjerne hatt en guild. Mine guardians: Deaf (warrior) Debug (rogue) Kontakt meg Fleskefetta , så fikser vi den saken Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Er en del fra forumet på uhm. Må sjekke... Riptalon Du er klar over at vi har merget med en annen diger guild ? Vi er overalt på serveren nå Har ikke merget med en annen stor guild.. Det var et par som for utav den gamle guilden og lagde en ny, og den gamle guild leader skulle disbande den gamle guilden hehe.. Grei guild me behjelpelige folk, for noen dager siden fikk jeg 2 epic boe gratis av en av offiserene for eksempel ^^ Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hvordan har dere satt opp UIen deres? Bilde hadde vært flott :-) Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Er en del fra forumet på uhm. Må sjekke... Riptalon Du er klar over at vi har merget med en annen diger guild ? Vi er overalt på serveren nå Har ikke merget med en annen stor guild.. Det var et par som for utav den gamle guilden og lagde en ny, og den gamle guild leader skulle disbande den gamle guilden hehe.. Grei guild me behjelpelige folk, for noen dager siden fikk jeg 2 epic boe gratis av en av offiserene for eksempel ^^ Det går vel nesten ut på det samme Uansett , det er bra folk til å være så mange , ikke et pøbelfrø , bemerkelsesverdig Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hvor lenge er det siden guilden deres ble veldig stor? Husker jeg var med og styrte en guild som hadde rundt 20 medlemmer, hvor ikke alle var veldig aktiv. En del var lei av at det var vanskelig å få til guild runs og spesielt snakket om at det ville bli veldig vanskelig å få til raids. Så vi begynte å rekurettere ganske hardt, fikk vel en 20-30 nye folk inn, alle virket veldig hyggelig. Ingen problemer i noen uker, men så begynte ting å skurre. Vær varsom med å ta inn for mange for fort. Med mindre du er veldig heldig blir det nok bråk etter hvert. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Guilden har vært veldig stor i flere måneder , flere hundre medlemmer , med EN sjef son slet seg ihjel. Vi løste opp guilden for noen dager siden og laget ny, fikk inn endel officerer og rydda litt opp i mannskapene. Fungert bra så langt , rekrutteringen er vel i gjennomsnittet 2-3 per dag. Bråk blir vel ikke til å unngå. Men vi er veldig mange aktive . Endret 29. august 2011 av Bulletus Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hvis noen fler spiller på Blightweald og vil joine en aktiv guild, er det bare å si ifra Vi er noen norske i guilden, så prate på norsk går bra, selv om det hovedsaklig går i engelsk F.eks satt jeg på TS til guilden en kveld og pratet, etterhvert stakk folk og så ble meg og en annen sittende igjen å prate. Satt vel nesten 1 time å prate på engelsk, før vi fant ut at begge var norske ikke alltids like enkelt å vite hvem som hvem Vi gjør daglige raids, men det er ikke påkrevd at du er med. Er også MEGET lett å bli med i T1 eller T2, er alltids noen som vil være med. Og trenger du hjelp til quest er det bare å si ifra (eks. saga questene eller lign). Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hvis noen fler spiller på Blightweald og vil joine en aktiv guild, er det bare å si ifra Vi er noen norske i guilden, så prate på norsk går bra, selv om det hovedsaklig går i engelsk F.eks satt jeg på TS til guilden en kveld og pratet, etterhvert stakk folk og så ble meg og en annen sittende igjen å prate. Satt vel nesten 1 time å prate på engelsk, før vi fant ut at begge var norske ikke alltids like enkelt å vite hvem som hvem Vi gjør daglige raids, men det er ikke påkrevd at du er med. Er også MEGET lett å bli med i T1 eller T2, er alltids noen som vil være med. Og trenger du hjelp til quest er det bare å si ifra (eks. saga questene eller lign). Jeg merker veldig stor forskjell mellom RIFT og WoW når det gjelder chatten og det sosiale , det er klasseforskjell for å si det sånn.Mulig jeg har vært heldig med serveren (Riptalon) , det er en veldig behagelig server. Selvsagt er det endel kødding men det skal det selvsagt være, folk går nesten aldri over streken , rett å slett mer modne spillere Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hvis noen fler spiller på Blightweald og vil joine en aktiv guild, er det bare å si ifra Vi er noen norske i guilden, så prate på norsk går bra, selv om det hovedsaklig går i engelsk F.eks satt jeg på TS til guilden en kveld og pratet, etterhvert stakk folk og så ble meg og en annen sittende igjen å prate. Satt vel nesten 1 time å prate på engelsk, før vi fant ut at begge var norske ikke alltids like enkelt å vite hvem som hvem Vi gjør daglige raids, men det er ikke påkrevd at du er med. Er også MEGET lett å bli med i T1 eller T2, er alltids noen som vil være med. Og trenger du hjelp til quest er det bare å si ifra (eks. saga questene eller lign). defiant / guardian nick? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hvis noen fler spiller på Blightweald og vil joine en aktiv guild, er det bare å si ifra Vi er noen norske i guilden, så prate på norsk går bra, selv om det hovedsaklig går i engelsk F.eks satt jeg på TS til guilden en kveld og pratet, etterhvert stakk folk og så ble meg og en annen sittende igjen å prate. Satt vel nesten 1 time å prate på engelsk, før vi fant ut at begge var norske ikke alltids like enkelt å vite hvem som hvem Vi gjør daglige raids, men det er ikke påkrevd at du er med. Er også MEGET lett å bli med i T1 eller T2, er alltids noen som vil være med. Og trenger du hjelp til quest er det bare å si ifra (eks. saga questene eller lign). defiant / guardian nick? gardian, jeg hater seff borbra online Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 gardian, jeg hater seff borbra online Gjør ikke alle det Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) bleh, guardian scum!! mine chars er Slurpeedelic/Squadala i Xanadu Endret 31. august 2011 av Slurpee Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Xanadu som i Everquest 2 folka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå