Neppe Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Du har så utrolig søte navn. "Ta mæ nu inni fleskefetta, den her helvettes sjitsilda e jo faen ikkje brukanes" 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Ananashapå og Gulrotsaft? Ponghealern og Fleskefetta. Hvor får folk navnene fra? 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Det er det man kommer på når man mekker figuren/brukeren sin, så nærmest ren fantasi. Det hadde du "NEPPE" trodd. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Startet igjen i går. Spiller på Bloodiron. Da jeg sluttet virket ikke LFG systemet skikkelig, så nå fikk jeg meg en hyggelig overraskelse.. Som cleric fikk jeg instant invite til dungeon på lvl 22. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Er du healer eller tank vil du som regel få invite med engang. Er du DPS derimot. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Er ganske vanlig at DPS har lengre kø enn tank og healer, det er noe jeg kan leve med. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Har ikke blitt lei enda , Liker pyromancheren min Fleskefetta , ispedd med Archon for å booste firedamage og elemental for å lette lvlingen , morro Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Ble nettopp kicka fra guilden min pga. Guildleader ikke tålte at jeg diskuterte hvor kjapt det gikk å levle. Han mente Rift lvl 1 til 50 var raskere enn WoW lvl 1 til 50. Jeg mente han ikke kunne sammenligne lvl 50 i Rift med lvl 50 i WoW. Han må isåfall sammenligne lvl 50 i Rift med lvl 85 i WoW. Siste han si til meg var "Protip: Don't argue with guildleader over pointless, madeup shit". Enkelte er virkelig hårsåre.... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jøss. Knallgode lederegenskaper der! Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 er det bare meg eller er alle servere "low"? For hundrende gang Nagina , spillet er ikke dødt. Kos deg med WoW 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 er det bare meg eller er alle servere "low"? For hundrende gang Nagina , spillet er ikke dødt. Kos deg med WoW Sa jeg det? prøvde rift igjen men alle servers var low, fikk meg til å lure. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Sa jeg det? prøvde rift igjen men alle servers var low, fikk meg til å lure. Kom tilbake for 2 dager siden, jeg ser bare medium og high. Skjønner ikke hvor du får low fra. Endret 26. august 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 er det bare meg eller er alle servere "low"? På dagtid, selvfølgelig. På kveldstid er det masse folk Er oppe relativt tidlig om morgenen, og det hender seg jeg logger inn for å sjekke auksjoner osv, og det er faktisk en god del på da også men fikk svar av han så, så kan jo hende jeg logget på dagtid som han nevner her. Lenke til kommentar
madifax Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 er det bare meg eller er alle servere "low"? For hundrende gang Nagina , spillet er ikke dødt. Kos deg med WoW Sa jeg det? prøvde rift igjen men alle servers var low, fikk meg til å lure. kommer jo HELT ann på når du logger inn. kl 0700, vil det ikke være mange online (fin tid til scriptgrinding) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg starter igjen for første gang siden release måneden , hvilken server er det flest skandinavere og hvilken klasse anbefales for healing og dps. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Er en del fra forumet på uhm. Må sjekke... Riptalon Endret 26. august 2011 av Neppe Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Healing: Cleric eller Mage. DPS: Warrior. Rogue eller mage om du vil gjøre mindre skade. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 hvordan er cleric i damage og spillestil , noe alla palladin på wow? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Aldri spilt WoW, men du løper rundt i Chain armor med en svær tohånds hammer. Evt sverd og skjold om du har tenkt å tanke. Kan spille både ranged og Melee DPS. Den er en jack of all trades, men helt klart best i healing avdeligen. Grei å levle siden du etterhvert gjør veldig bra AoE skade. Umulig å drepe i PvP når du har rundet 50 og fått deg litt PvP gear. Endret 26. august 2011 av Konamixx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå