Konamixx Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Eventen starter ikke før tirsdag, så er kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Er ingen servere å logge seg på, grunnet mangelen av "event". Eventen varer fra tirsdag til fredag, og så tar de ned servere igjen. Litt synd. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Aih så dumt da, vi får ikke spille uhemmet som på "vanlige" betaer. Jaja, får vente til tirsdag da. Rart at denne infoen ikke er mer synelig åpenbar eller forklart i faq eller noe sånt. Er vel en del av dere som har begynt og tenke på og danne guild\clan allerede eller ? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Det står rimelig greit forklart på accountsiden din, men du var kanskje for ivrig til å få deg med deg Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Så det er beta hver tirsdag til fredag? Mener folk spillet er verdt det "i det lange løp"? Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Betaen har vært vanligvis fra fredag til mandag. Serverne åpner fredag kl 7 på kvelden norsk tid og stenger kl 7 mandag. Eller så var det kl 6. >_> Har vel vært 1 av de 4 tidligere eventene som varte fra tirsdag til fredag. Edit: Er også vanligvis ca 2 ukers mellomrom mellom hver beta. Endret 24. januar 2011 av Korialstraz Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Har lastet ned betaen og patchingen skal vel være ferdig nå jeg kommer hjem ikveld. Gleder meg til å prøve ut spillet :-) Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) 19:00 GMT+1. Ikke mange timene igjen nå \o/ edit: 12 TIMER IGJEN!!! \o/ Endret 25. januar 2011 av Slurpee Lenke til kommentar
Morten-Chan Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Synes også Rift ser ganske Bra ut, Iallefall dette med Riftene ^^, Men Betaen om noen timer vil vel gi svar på om dette er noe som kan kjøpes eller ikke Når det gjelder Guild, Skal nå jeg og et par stykker (Under betaen) lage en, og kjenner flere som skal kjøpe den når den kommer ut, som da også vil joine, så håper på og få satt opp en stor norsk Guild. Men 2 forskjellige nasjoner (Guardians eller Defiant) kan ikke joine samme Guild.... Så en må starte i Samme "Nasjon" xD Men det virker som nesten "Alle" begynner som Guardian, og der er det alt 100 vis av Guilder, så vi satser "Defiant" da vi liker og være litt... "Onde" xD Si navnet deres Når dere Registrerer dere i Kveld da ^^ Så kan jeg Invitere dere, Eller hva nå som må til for å få folk inn i Guilden.. Lykke til! Og husk "Defiant" *heh* Vil Gi navnet mitt Og Guild Navn når den er laget ^^ Endret 25. januar 2011 av blackader Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Har helt ærlig vanskeligheter med å skjønne hva du mener blackader. Endret 25. januar 2011 av Neppe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Han og noen venner han kjenner skal opprette en guild på den "onde" siden, og inviterer alle til å skrive navnet sitt her slik de kan joine. Ikke verre. Lenke til kommentar
Morten-Chan Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Okay.... Vet jeg Er ikke akkurat en Forfatter... Men var vel Ikke så Vanskelig Og forstå? Jaja xD 1 time og 30 Min Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 10 minutter igjen og serverne begynner å komme online! Spiller selv Guardian på Blightweald serveren, og er med i Incgamers guilden. Korialstraz er in game name. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Servere oppe for de som ikke har fått det med seg. Edit: For sen gitt. Endret 25. januar 2011 av Konamixx Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 "Failed to connect to the server. OK to try again or Cancel to exit" Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Argh, får dessverre ikke spilt no særlig før i morra. Skal straks på volleyball-trening og er ikke tilbake før kvart over 10 ca. Blir vel litt i kveld da Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Tja, kort levetid på serverne eller? kom meg til level 2 før det hele kræsja Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Servere nede her óg. Meh. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Er jo Beta så ikke så mye mer å vente. Stresstest var nok høyt på lista deres denne gangen siden alt og alle fikk Beta kode. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Failed to connect her også! Må nok ha en porsjon tålmodighet i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå