Bulletus Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Sliter veldig dog med å velge riktige souls, er så mye å sette seg inn i I starten , følg rådene spillet gir deg. Men ettervært begynn å eksprimentere selv , du kan ha 5 souls og alle kan resettes Riptalon er en veldig fin server med masse folk , jeg er cleric og heter Ponghealeren , bare å stille spm , så skal jeg svare så godt jeg kan , hvertfall om grunnleggende ting Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Jeg trenger sårt folk å spille med,kompisene mine vil ikke spille det.... Jeg kan flytte til hvilken som helst server. Jeg har: 50mage nydinget, 31 rouge +små alts. Defiant. Vil egentlig starte en guardian nå, det ser ut som det er det folk spiller. Guilden jeg er i er lite aktivt og sliter litt med å se grunnen til å spille alene. Endret 17. juli 2011 av Icedragon520 Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Lett å få grupper da , bruke verktøyet som er i spillet , bli med på RIFT-raids osv , er masse som skjer på mappet. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 defiant@icewatch radier 3-4 ganger i uken, har en god del aktive spillere Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Lagde meg en warrior tank på Riptalon(Exirus), guardian. Det var jo som å spille et nytt spill 1 Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hehe , kø for å komme inn på Bloodiron , overførte min Champion til Riptalon Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 http://forums.riftgame.com/showthread.php?226550-Summer-Update-RIFT-Into-the-Future! Litt lesestoff fra utvikler Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Trenger dere guild på Riptalon , vi er alltid 20-30 online , kontakt meg Ponghealeren , Guardian Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Har slengt karakteren min over på Riptalon, kun lvl 30 enda da Visste ikke om lvl grense på å bytte server, så masse mats på alter igjen på andre serveren hehe Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Er det noen som trenger guild på Riptalon som Guardian ? vi er alltid ca 40 online , kontakt meg , Ponghealeren Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) I has a shovel Ikke så værst stats heller Endret 25. juli 2011 av ananashapå Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Bare minner om at dere kan joine guilden min på Riptalon guardian ,vi er en kose-guild med 40-50 online hele tiden nå og jeg antar rundt 200 totalt (orker ikke telle ) , ekspanderer sterkt , kontakt meg Ponghealeren ! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 tre ganger på denne siden alene, jeg tror folk har fått det med seg nå Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg kontakter deg viss eg ser deg online, navnet på karakteren min er Dredde, er på Riptalon. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 tre ganger på denne siden alene, jeg tror folk har fått det med seg nå Jeg foreslår at du heller klager til en moderator enn å bedrive hersketeknikk her Ellers ønsker jeg alle RIFT-spiller en god kveld. Jeg kontakter deg viss eg ser deg online, navnet på karakteren min er Dredde, er på Riptalon. Den er grei 1 Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 tips til PvP server? den jeg er på nå er helt død. Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Kjøpte spillet i vår, men hadde desverre ikke tid til å få spilt det skikkelig. Planlegger å starte opp igjen nå, men er litt usikker på hvilke PvP servere det er mest aktivitet på og hvilke roller som er mest etterspurte. Lurer også på hvilke servere det er mest Skandinaviske spillere på... Lenke til kommentar
Freedo93 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg kommer til å kjøpe spillet snart, og da kommer jeg til å spille på Riptalon som Guradian. Jeg skal lage meg en mage med en gang jeg får installert og oppdatert spillet. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Halla ;D Spiller selv rift her, ganske ny i gamet egentlig, da jeg bare er lvl 15 Men sliter litt med en ting, inventoryen er jo alt for liten :S Den blir jo full i ett sett av diverse ting. Joa jeg har kjøpt meg flere bagger, men de er små de fleste av dem ;/ Finnes det noen bank greier der man kan lagre/oppbevare ting? Er vant til det fra Conan Vet det er ett mail/kjøpe folk her i spillet, men vil gjerne ha ett sted og lagre tingene mine også Er forresten lvl 15 Female Bahmi - Necromancer - Warlock - Chloromancer Husker ikke helt hvilken server jeg er på for øyeblikket, men det er nå en pvp server Btw syntes det går sakte og lvl alene av og bare gjøre quests ;/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå