Neppe Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 La deg til. Det var et ytterst koselig navn 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 @neppe hvilken lvl er du? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Tror jeg er 19 eller no. Vet ikke om jeg orker å flytte over andre characteren min til serveren. Gøy å begynne på nytt, uten penger. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Har flyttet Clericen min over til Riptalon selv jeg. Guardian den også. ( illyont ) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Her ikke sett noen av dere på jeg, har lagt til alle sammen. Har vel øyna livstegn til Ponghealeren. Flytta over min andre karakter også, hadde lyst på et par hundre plat, gøy og ha alt det "beste" til en hver tid Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hvordan er population når det gjelder Rift? fortsatt ganske mange som spille eller? Slutta med rift etter at jeg prøvde meg som rogue... var helt umulig å solo levle, og var ikke helt min typ class. var mye lettere med mage ;p Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Synes alltid mager er forferdelige på grunn av casting time, eller hva det kalles. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 På serveren jeg er på for tida er det mye folk. Du skal ikke gå langt for å treffe på en eller to, det gjelder i alle områder. Byene er godt befolka, og det er masse folk som ser etter grupper og raid. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hvordan er population når det gjelder Rift? fortsatt ganske mange som spille eller? Slutta med rift etter at jeg prøvde meg som rogue... var helt umulig å solo levle, og var ikke helt min typ class. var mye lettere med mage ;p Etter det jeg har hørt så øker antall spillere hele tiden. Rogue er da ikke vanskelig å levle i det hele tatt, hvilken spec var du? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Prøv Bloodiron-EU, stappfullt der om dagen med alt fra noobs til guilds med alt på farm med bind for øynene Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Vet noen om det finnes noe progress side ala wowprogress.com? Var en for Rift, men ser den er lagt ned. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hvordan er population når det gjelder Rift? fortsatt ganske mange som spille eller? Slutta med rift etter at jeg prøvde meg som rogue... var helt umulig å solo levle, og var ikke helt min typ class. var mye lettere med mage ;p Etter det jeg har hørt så øker antall spillere hele tiden. Rogue er da ikke vanskelig å levle i det hele tatt, hvilken spec var du? var marksman/saboteur... selvfølgelig går det... men, var jo 10times lettere med necromancer da Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Tenkte muligens å teste dette, er det noen norske guilds på noen servere og hvilken side spiller dere? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hei kjøpte meg rift i dag. Storkoser meg så langt. Hvor holder dere til? Haddw vært morro med lit norske. Gjør det litt mer sosialt. Forresten alle disse soulsene er litt skremmene. Har jo åtte å velge mellom. Noen som har en god side som forklarer litt grunnleggende om hva man burde specce når man leveler osv. Gjerne si ifra hvor dere spiller:) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Er noen fra forumet på Guardian, Riptalon. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Wiii. Endelig får jeg spille Rift igjen. Går strålende på min nye pc =) Men ser at jeg kanskje må lese litt om de forskjellige talent treene/souls etc. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Spilte pala i wow i mange år, så har litt lyst å gå cleric, så vidt jeg forstår kan du dps/heale/tanke/support Så det er jo litt greit, men er mye å sette seg inn i med souls og alt det styret. Gjerne post hva dere heter ingame og hvilken server dere er på Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Du er ikke akkurat første prioritert som verken damage eller support som Cleric. Selv om de kan være veldig god support. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 vel jeg har sett clericer meget gode på tank, dps og healing Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 De er vel grei på DPS. Da jeg raided hang de et godt stykke bak både mage, warrior og rogue. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå