Konkulf Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Er mange spillere som jeg har sett, ikke mange bugs heller. PvP er knallgøy når jeg først gidder å prøve Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Får se hva det blir til.. Lå på 2.3k rating i wow, men slutta av flere grunner, og en var at det blir for ensformig. Takk for svar Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Ikke noe problem Bestemte meg for å slette Defianten på Sagespire, da serveren virket ganske tom Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Ikke noe problem Bestemte meg for å slette Defianten på Sagespire, da serveren virket ganske tom Blightweald sto på medium i dag rundt kl 9 på morningen. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Riptalon er anbefalt og har status "high". Tror jeg lager en figur der. Edit: Lager en guardian. Endret 13. juni 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Riptalon er anbefalt og har status "high". Tror jeg lager en figur der. Edit: Lager en guardian. Navn? (og klasse) Adder deg in-game Endret 13. juni 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Navn? (og klasse) Adder deg in-game Karyana, dwarf warrior. Skal spille litt senere i dag, har ikke tid akkurat nå. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Peil om du skal være tank eller DPS? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 kanskje jeg skulle slengt meg på der Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg heter Konkulf, bare å legge meg til (Spiller på Riptalon med Bjohansen) Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Håper vi klarer å få nok spillere til å få igang instancer osv uten å måtte vente i evigheter på LFT... Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Ja, irrriterer meg at jeg må vente nærmere (noen ganger over) en time for å komme inn i en instance :/ Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 en time? Er det lite folk eller er LFG greia bare dårlig, at ingen bruker et elns? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 en time? Er det lite folk eller er LFG greia bare dårlig, at ingen bruker et elns? Begge deler. LFG-systemet er avhengig at noen signer opp som support og det er en flaskehals. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 en time? Er det lite folk eller er LFG greia bare dårlig, at ingen bruker et elns? Begge deler. LFG-systemet er avhengig at noen signer opp som support og det er en flaskehals. Ja m support er mangelvare , de må gjøre denne klassen mer attraktiv. Jeg er Cleric og får dungeon rimelig fort hvertfall. Nagina , du burde forlate ditt hjertebarn WoW og prøve dette spillet , som så mange andre. "youre not in Azeroth anymore" Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Enig med Bulletus, ihvertfall verdt å prøve ut, jeg foretrekker lett Rift over WoW pga et mer voksent community og en litt mørkere atmosfære rundt selve historien i spillet. Du lyst til å joine oss på Riptalon da Bulletus? Prøver å få i gang en guild til oss på forumet og andre skandinavere 1 Lenke til kommentar
jalapenos Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg har også lyst te å være med jeg slutta wow pga det var alt for mange unge som ikje veit helt ka de driver med. Spilt rift opp til lvl 28 så har jeg vært på utrolig masse kurser så jeg tenkte meg tebake når jeg kommer hjem fra syden Hetter serveren deres Riptalon? hvilke faction er dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå