-Léon- Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Litt synd at jeg ikke valgte å teste ut Rift litt tidligere. Siden jeg kjøpte 1 mnd spilletid i WoW. Men er litt pissed på Blizzard siden de tar seg ekstra betalt for absolutt alle tjenestene de kommer med. Føler for å boikotte de pga av det. Og siden jeg hørte noe med at Rift tilbyr gratis realm transfer så er jo det et steg i den riktige retningen. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Enig, har tatt en god pause fra MMO's en liten stund nå *kremt* WoW *Kremt*, og tenkte jeg kunne prøve Rift igjen, da jeg ikke hadde lyst til å begynne med WoW igjen som jeg rett og slett synes er blitt kjedelig. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Enig, har tatt en god pause fra MMO's en liten stund nå *kremt* WoW *Kremt*, og tenkte jeg kunne prøve Rift igjen, da jeg ikke hadde lyst til å begynne med WoW igjen som jeg rett og slett synes er blitt kjedelig. Styrken til RIFT er at man kan leke seg med mange klasser med samme karakter. Man kan ha 5 "souls" og hver soul har en kombinasjon av 3 talent-trær RIFT er mørkere og mer skittent enn WoW , og mindre barnaktig , mye pga stemningen og grafikken. Her er det ingen gnome-unger som hilser deg velkommen på auction Men ellers er spillet veldig likt WoW. Selv om jeg aldri går tilbake til spillet som Blizzard fucka opp , long long time ago,, Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Enig, har tatt en god pause fra MMO's en liten stund nå *kremt* WoW *Kremt*, og tenkte jeg kunne prøve Rift igjen, da jeg ikke hadde lyst til å begynne med WoW igjen som jeg rett og slett synes er blitt kjedelig. Styrken til RIFT er at man kan leke seg med mange klasser med samme karakter. Man kan ha 5 "souls" og hver soul har en kombinasjon av 3 talent-trær RIFT er mørkere og mer skittent enn WoW , og mindre barnaktig , mye pga stemningen og grafikken. Her er det ingen gnome-unger som hilser deg velkommen på auction Men ellers er spillet veldig likt WoW. Selv om jeg aldri går tilbake til spillet som Blizzard fucka opp , long long time ago,, En av grunnene til at jeg sluttet WoW, den andre var vel mengden Barn og Pubertetshorer som bestemte seg for å ødelegge (nesten)hver eneste dag jeg brukte til å spille WoW. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Har sittet og storkost meg med Rift i noen timer nå, definitivt kjøp fra meg i løpet av helgen tenker jeg edit: Sorry for dobbelpost Endret 11. juni 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Kunne ønskt jeg hadde en litt bedre pc. Går flytende men har grafikken på medium eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Hehe, ser spillet har noen problemer med Crossfire, men jeg kjører spillet på ultra med minimum 30fps Endret 11. juni 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Sorry for enda en dobbelpost, men har bestemt meg for å kjøpe Rift: Collectors edition på siden dems. Problemet er vel det at jeg må også kjøpe gametime før jeg kan begynne å spille, så spørsmålet er: Kan jeg for eksempel kjøpe 1 måned med gametime, så fjerne kortet sånn at jeg ikke blir automatisk trukket neste måned? Edit: Så nå at det fulgte med 30 dager gratis, men at jeg fortsatt måtte legge til et kredittkort for at jeg kunne få de 30 dagene. Så også at du ikke ble trukket før de 30 dagene var ferdig, betyr det at jeg bare kan legge til kortet, fjerne det igjen og ha 30 dager gratis uten å bli trukket automatisk etter de 30 dagene? Edit 2: Glem det, fikk det til Endret 11. juni 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Hehe, ser spillet har noen problemer med Crossfire, men jeg kjører spillet på ultra med minimum 30fps Grrrrrrrrrrrrrrr ;P Tror jeg kommer til å vente med å kjøpe selve spillet til jeg får oppgradert pcen min, akkurat nå så når jeg minimumkravet og føler ikke at 5-10 fps gjør spillet så veldig gøyt. Men jeg elsker selve gameplayet, at man har flere souls(talentrees etc). Endret 11. juni 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Hehe, ser spillet har noen problemer med Crossfire, men jeg kjører spillet på ultra med minimum 30fps Grrrrrrrrrrrrrrr ;P Tror jeg kommer til å vente med å kjøpe selve spillet til jeg får oppgradert pcen min, akkurat nå så når jeg minimumkravet og føler ikke at 5-10 fps gjør spillet så veldig gøyt. Men jeg elsker selve gameplayet, at man har flere souls(talentrees etc). For å pumpe ut noen ekstra FPS, så skrudde jeg "Ground clutter density" til 0, fikk en god boost da Endret 12. juni 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hvilken server spiller dere på? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Lurte også på det. Spiller selv Guardian på Steampike Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hvilken server spiller dere på? Defiant på Mordant. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Kanskje det hadde vært en god idè å rolle hver sin figur på samme server, samme faction? Så lager vi guild og gjør guild quests og instancer osv? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg er med Noen anbefalinger til faction/server da? Har selv rundt 40-50ms ping på Steampike, og spiller selv Guardian her som er veldig hjelpsomme og virker voksne så langt Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Kanskje det er best å starte på en server som ingen er på fra før? for å gjøre det rettferdig for alle? Jeg er åpen for begge factions. Foretrekker PvP server. Endret 12. juni 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Ingen andre enn meg og Bjohansen som er med eller? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hadde jeg hatt spillet så skulle jeg gjerne ha blitt med Må faktisk legge dette spillet under overvåking Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Har nå laget meg en Defiant på Sagespire kalt Konkulf. Bare å legge meg til/lage en toon dere som har lyst Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hvordan er spillet nå en stund etter release? Er det mange som har stukket, sånn som på Age of Conan? Mange bugs osv? Er PvP så bra som det så ut til å bli? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå