Gå til innhold

Rift: Planes of Telara

Anbefalte innlegg

Litt synd at jeg ikke valgte å teste ut Rift litt tidligere.

Siden jeg kjøpte 1 mnd spilletid i WoW. Men er litt pissed på Blizzard siden de tar seg ekstra betalt for absolutt alle tjenestene de kommer med. Føler for å boikotte de pga av det.

Og siden jeg hørte noe med at Rift tilbyr gratis realm transfer så er jo det et steg i den riktige retningen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig, har tatt en god pause fra MMO's en liten stund nå *kremt* WoW *Kremt*, og tenkte jeg kunne prøve Rift igjen, da jeg ikke hadde lyst til å begynne med WoW igjen som jeg rett og slett synes er blitt kjedelig.

Styrken til RIFT er at man kan leke seg med mange klasser med samme karakter. Man kan ha 5 "souls" og hver soul har en kombinasjon av 3 talent-trær :)

RIFT er mørkere og mer skittent enn WoW , og mindre barnaktig , mye pga stemningen og grafikken. Her er det ingen gnome-unger som hilser deg velkommen på auction :p Men ellers er spillet veldig likt WoW. Selv om jeg aldri går tilbake til spillet som Blizzard fucka opp , long long time ago,,

Lenke til kommentar

Enig, har tatt en god pause fra MMO's en liten stund nå *kremt* WoW *Kremt*, og tenkte jeg kunne prøve Rift igjen, da jeg ikke hadde lyst til å begynne med WoW igjen som jeg rett og slett synes er blitt kjedelig.

Styrken til RIFT er at man kan leke seg med mange klasser med samme karakter. Man kan ha 5 "souls" og hver soul har en kombinasjon av 3 talent-trær :)

RIFT er mørkere og mer skittent enn WoW , og mindre barnaktig , mye pga stemningen og grafikken. Her er det ingen gnome-unger som hilser deg velkommen på auction :p Men ellers er spillet veldig likt WoW. Selv om jeg aldri går tilbake til spillet som Blizzard fucka opp , long long time ago,,

En av grunnene til at jeg sluttet WoW, den andre var vel mengden Barn og Pubertetshorer som bestemte seg for å ødelegge (nesten)hver eneste dag jeg brukte til å spille WoW.

Lenke til kommentar

Sorry for enda en dobbelpost, men har bestemt meg for å kjøpe Rift: Collectors edition på siden dems.

Problemet er vel det at jeg må også kjøpe gametime før jeg kan begynne å spille, så spørsmålet er:

Kan jeg for eksempel kjøpe 1 måned med gametime, så fjerne kortet sånn at jeg ikke blir automatisk trukket neste måned?

Edit: Så nå at det fulgte med 30 dager gratis, men at jeg fortsatt måtte legge til et kredittkort for at jeg kunne få de 30 dagene.

Så også at du ikke ble trukket før de 30 dagene var ferdig, betyr det at jeg bare kan legge til kortet, fjerne det igjen og ha 30 dager gratis uten å bli trukket automatisk etter de 30 dagene?

Edit 2: Glem det, fikk det til :)

Endret av Konkulf
Lenke til kommentar

Hehe, ser spillet har noen problemer med Crossfire, men jeg kjører spillet på ultra med minimum 30fps :)

Grrrrrrrrrrrrrrr ;P

Tror jeg kommer til å vente med å kjøpe selve spillet til jeg får oppgradert pcen min, akkurat nå så når jeg minimumkravet og føler ikke at 5-10 fps gjør spillet så veldig gøyt. Men jeg elsker selve gameplayet, at man har flere souls(talentrees etc).

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Hehe, ser spillet har noen problemer med Crossfire, men jeg kjører spillet på ultra med minimum 30fps :)

Grrrrrrrrrrrrrrr ;P

Tror jeg kommer til å vente med å kjøpe selve spillet til jeg får oppgradert pcen min, akkurat nå så når jeg minimumkravet og føler ikke at 5-10 fps gjør spillet så veldig gøyt. Men jeg elsker selve gameplayet, at man har flere souls(talentrees etc).

For å pumpe ut noen ekstra FPS, så skrudde jeg "Ground clutter density" til 0, fikk en god boost da :)

post-175522-0-47769400-1307839941_thumb.png

Endret av Konkulf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hvordan er spillet nå en stund etter release? Er det mange som har stukket, sånn som på Age of Conan? Mange bugs osv?

Er PvP så bra som det så ut til å bli?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...