Bulletus Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Er folx blitt lei av rift ennå, back to wow snart? ;p Nais trolling forsøk , kudos til deg. Du prøver og prøver, men ... fails. Er jo faktum at de fleste er gått tilbake til wow, men nå er jo rift enn del bedre enn det funcom klarte å levere så, forstår at de fleste har holdt seg litt lenger. Eh yeah wow er ferdig det eneste som holder det oppe er blizzard som melker ut di siste dråpene di kan ved å lokke inn flere 12 åringer og hiver ut litt content her og der, ser ikke for meg at di en gang vil få tilbake mange av di 600.000 som har unsubba siden release når den almektige 4.2 kommer med nerfbats, HELE 7 bosser og en daily hub med noen igjen brukte dailys holy crap! så tar det vel 4-6 måneder før neste content patch kommer om vi kjenner dem rett Ikke hør på dette neket M3X , Nagina troller om alle MMOs utenom WoW , ta sjekk postene hans.Dusten har en "tråkke-på"-fetish , isteden for å glede seg over sitt. Tilbake til Topic ; Jeg liker RIFT fordi det har en skitten og mørkere atmosfære enn lekegrinda til Blizzard. Jeg gleder meg til mer innhold , særlig PvP-delen. Endret 31. mai 2011 av Bulletus Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Snakker bare fakta, har spilt wow siden tbc og alle som har det har sett hvor mye spillet har forfalt, fra et spill det det var mye å gjøre/utforske ute i verdenen til nå hvor hverdagen består av å stå inne i en by vente på ques der det er whineing og ninjaing uansett. ot: Så er jeg til nå mektig imponert over rift (særlig spiller communityet gir meg minner om hvordan folk var tilbake i tbc), litt lav server pop på imperium eu men får håpe at det kan fikses når vi får char transfers neste patch Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Man må jo nesten hedre Blizzard for jobben de har gjort. Kanskje har de melket kundene for penger. Men har de klart å holde 10 millioner aktivt betalende i 1 år, så har de melket godt allerede, og kan skryte på seg mer enn samtlige andre massiveonline spill. Blizzard har klart dette i over 6 år (De har vel ikke hatt 10 millioner hvert år men), og det er intet annet enn imponerende. Jeg tviler på at MMO markedet ville vært så aktivt idag om vi ikke hadde fått et WoW. Ingen her bør være i tvil om at Trion (Rift) ønsker å være det nye "WoW". Det er ingen skam i det, de har jo lyktes ganske godt også, men de er ikke Blizzard, og har ikke samme omdømme. Men Rift var mye mer polert da det kom ut, enn det WoW var da det kom ut, noe som kan tyde på at Trion faktisk vil være en stor og seriøs aktør i markedet. Subscription min kanselerte seg selv av en eller annen merkelig grunn. Jeg fikk mail fra Trion som sier "During our attempt to renew your RIFT subscription, our new anti-fraud mechanism mistakenly denied your credit card payment. We have corrected this error and billed your card in accordance with your selected subscription plan." Det har de ikke gjort, og jeg har derfor ikke aktivert den på nytt. Ellers hadde jeg sikkert fortsatt spillt. Endret 1. juni 2011 av Neppe Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg tviler på at MMO markedet ville vært så aktivt idag om vi ikke hadde fått et WoW. Ingen her bør være i tvil om at Trion (Rift) ønsker å være det nye "WoW". Det er ingen skam i det, de har jo lyktes ganske godt også, men de er ikke Blizzard, og har ikke samme omdømme. Men Rift var mye mer polert da det kom ut, enn det WoW var da det kom ut, noe som kan tyde på at Trion faktisk vil være en stor og seriøs aktør i markedet. Vi kan takke WoW for at investorer tør å satse penger på andre onlinespill. Men husk at millioner spilte Everquest-spillene , enda flere millioner spilte Lineage , osv osv , så MMO var veldig aktivt før WoW feide alt av banen. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Ja, det kan man ikke benekte. Er vel ikke millioner som spiller eller har spillt Everquest da men. Litt merkelig igrun, jeg synes f.eks Everquest 2 er mye bedre enn WoW. Poenget mitt var at det var Blizzard som gjorde dette så kommersielt. Endret 1. juni 2011 av Neppe Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Ja, det kan man ikke benekte. Er vel ikke millioner som spiller eller har spillt Everquest da men. Litt merkelig igrun, jeg synes f.eks Everquest 2 er mye bedre enn WoW. Poenget mitt var at det var Blizzard som gjorde dette så kommersielt. Jeg tok litt vann over hodet , men Everquest 1 og Ultima Online var vel de første ordentlige kommersielle MMOene , Everquest kom i 1999 og nådde i 2001 ca halv million spillere , Blizzard stjal ideene , finpusset dem og laget sin egen vri så 6-åringer og 60-åringer kunne spille side om side , kall det gjerne WoW for "familie-MMOet". En av grunnene til den feiende suksessen etter min mening. Endret 2. juni 2011 av Bulletus Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 someone buff me please:P 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Lurer på om det er flere som spiller som warrior tank? eventuelt hvilke build du/dere bruker til dette? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Kjører noe sånn som dette her. Ikke helt sikker på alle plasseringene, er ikke på warrioren akkurat nå, men dette funker fjell på alt fra invasions til Alsbeth the Discordant i River of Souls. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Lurer på om det er flere som spiller som warrior tank? eventuelt hvilke build du/dere bruker til dette? Spiller warrior atm og er lvl 49 så skal gå inn for tanking nå når jeg hitter 50 om et par timer, en kar på et guild forum der jeg fant et op dps spec linket til en guilde for tanking som en kar hadde laget: http://ciderhelm.com/?cat=31 http://ciderhelm.com/?p=165 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Meget god side med mye nyttig informasjon generelt den siden du linket til der Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 http://riftclericbuilds.com/ Cleric builds Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Fikk forresten drept Alsbeth i går, ganske morsom fight Tror jeg du må være den eneste som synes. Herregud for en rævboss. SKUFF. - Rettogslett latterlig. Herald var snadder, så kommer hun. ): Tok henne på femte forsøket totalt sett, og jeg hadde mutet vent og snakket i telefonen hele fighten. Personlig har jeg un-subbet, får se hva hammeknell bringer, I guess. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Har lasta ned en trial av Rift nå, spent å se hva det har å tilby meg :-) Og om pcen min greier å dra det på en pen grafikk instilling. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Tror jeg du må være den eneste som synes. Herregud for en rævboss. SKUFF. - Rettogslett latterlig. Herald var snadder, så kommer hun. ): Tok henne på femte forsøket totalt sett, og jeg hadde mutet vent og snakket i telefonen hele fighten. Tja, spørs vel hvilken rolle du spiller, som OT synes i hvert fall jeg det var moro med ni adds på meg når Alsbeth fløy opp! Lett har vel det meste vært, om folk klarer å samle seg på en plass og ikke angripe adds innen det første sekundet etter de spawner blir jo Herald faceroll også Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hvilke server er det mest nordmenn på (eller er generelt aktiv) om noen har peilin på dette? Spiller som tidligere nevnt på icewatch og der er det et større antall russere, som generelt er rimelig utrivelige folk av en eller annen grunn. Vurderer å bytte server så fort muligheten åpner seg for slikt. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Har spilt litt nå, og er veldig positivt overrasket. Vurdere sterkt å kjøpe spillet. Ser det koster € 22 for spillet, og €27 for Collectors Edition. Er det verd å betale ekstra for Ancient Tartagon Mount: This turtle mount increases your speed by 60%. Collector’s Satchel: Increases the size of your primary backpack to 24 slots. Bogling Wastrel: This unique pet sets you apart from the other Ascended. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Har spilt litt nå, og er veldig positivt overrasket. Vurdere sterkt å kjøpe spillet. Ser det koster € 22 for spillet, og €27 for Collectors Edition. Er det verd å betale ekstra for Ancient Tartagon Mount: This turtle mount increases your speed by 60%. Collector’s Satchel: Increases the size of your primary backpack to 24 slots. Bogling Wastrel: This unique pet sets you apart from the other Ascended. Det var jo billig Collectors Edition er egentlig ting du kan få hvis du spiller litt bare at dette er spesielle. Du kan få mount, men ikke den skillpadden, backpack får du fort uansett og det petet er unik som mountet. Uansett 5 euro mer er jo ingenting for et lite forsprang, mount er værtfall digg å ha + at du kan bruke det fra lvl 1 tror jeg i stedet for lvl 14+ evnt når du har penger til det. Endret 10. juni 2011 av Icedragon520 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Ja, det var det jeg tenkte. Er vel verd å betale 5 euro ekstra, er digi download men det var vel kanskje åpenbart. Har til søndag å bestemme meg. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Laster ned Trial selv nå for å prøve det ut, var i betaen, med hadde en ubrukelig PC på den tiden som fikk spillet til å gå på rundt 15fps :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå