Gå til innhold

Rift: Planes of Telara

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så, om han har alt av gear, så har han ikke lov til å synes at ETT element av spiller er dødskjedelig? Du klager på at han (egentlig ikke) klager, på en ting. Du oppleves dermed som enormt mye mer klagende enn Konamixx.

Jeg ser poenget ditt, og jeg fabler innimellom over sutringen til folk, som kan kalles å sutre over sutring, som dermed kan tolkes som delvis selvmotsigende... Likevel så faller det hele sammen når du lar være å se et lysende klart poeng og konteksten i det hele, og heller henge deg opp i det denne fjotten som bruker ordet dødskjedelig osv fordi kanskje én liten ting er endret.

Skjerpings!

Lenke til kommentar

Jeg synes det mistet mye av futten selv etter 1.2.

Før 1.2 var ROTF faktisk en utfordring :)

Jeg har aldri spilt noe MMO før og gledet meg som et barn til å endelig kunne starte på T2, men etter updaten ble det liksom hakket for lett i mine øyne :(

Det er et vanlig "problem" i moderne MMOer. Man ser det samme sprutende klart i f.eks WoW, der utfordringen sies å være enten så neddummet at det er vittig, eller så er det rett og slett for lett generelt. Rift er i samme kategori/klasse som WoW, så noen vil kalle det for lett, og noen for vanskelig, uansett realiteten. Rett og slett fordi MMO er for å sutres over. Likevel er det ingen som klarer Greenscale "lett", uten en guild med en helt vanvittig Roster og hardcore folk som bruker etter min mening for mye tid på et spill. Det er casuals, og casuals blir som oftest prioritert for mye(?)

Det kan sytes og klages, men det hjelper ikke om man har noe håndfast man sitter på, og er villig til å dele kritikken på en konstruktiv måte. "dødskjedelig og fullstendig null utfordring" er useriøst, helt på jordet, og det minst givende for et MMO atm.

Hvorfor SYTER folk så jævlig, egentlig?

Lenke til kommentar

Jeg ser poenget ditt, og jeg fabler innimellom over sutringen til folk, som kan kalles å sutre over sutring, som dermed kan tolkes som delvis selvmotsigende... Likevel så faller det hele sammen når du lar være å se et lysende klart poeng og konteksten i det hele, og heller henge deg opp i det denne fjotten som bruker ordet dødskjedelig osv fordi kanskje én liten ting er endret.

Skjerpings!

Bedrer ikke saken din at du ikke klarer og diskutere med normal folkeskikk. Er jeg en fjott fordi jeg har en annen oppfatning av spillet enn deg?

Lenke til kommentar

Sikkert fordi de ble dødskjedelige etter 1.2 updaten. De fjernet all form for utfordring ved dem.

Dette er så utrolig vanlig å se! En bagatell i utgangspunktet som blir hauset opp som en orkan i vannglass! Sutringen og klagingen på Rift og generelt rundt alle MMO er fascinerende enorm! Tar man seg en svipptur innnom de forskjellige forum til diverse MMO, så kan man bli virtuelt blåst av gårde av all den ubegrunnede og overfladiske lavmælte sutringen! Desverre har Rift mye av samme typen spillere som WoW, så det er nesten like gale på Rift som på WoW. Én liten nerf får den lavmælte målgruppen deres til å fullstendig gå av skaftet! Én liten ting, så er spillet dritt, det er dødskjedelig, etter én update, med én nerf, så er ALL form for utfrodring fjernet, og de meningsløse og patetiske utsagnene fyker som en orkan gjennom de virtuelle kanalene.

Akkurat som ditt utsagn er et godt eksempel på.

Har spilt Rift siden release nå, og kan si det med ganske kraftig arroganse og sikkerhet, at slike sviminger som dette, og andre som flammer ned forumene med lignende sløve utsagn og stormfulle vannglass er 90% overdrivelser og bunn i frustrasjonen til drittunger som ikke får det NØYAKTIG slik de vil ha det, NØYAKTIG når de krever det.

Jeg håper det ble så "dødskjedelig", at du valgte å unsubscribe! MMO-spillene har nok av slike "FU TRION MY SPELLZ r bugd, merge, transfer, needed to w8 2 min for group".

Det negative med Rift er spillerbasen... Alt for mange hormon-bomber som får anfall når de ikke er OP selv.

Mange barnerumper som ikke har fått hår på bjellene enda :)

Lenke til kommentar

WoW er jo ferdig. Blizzard melker det som er igjen og jobber svært lite med nytt innhold. Det ligger sånn sett ikke mye i WoW lenger, mens Rift er helt nytt så det har mye potensiale enda.

Med den største spiller basen for rpgmmo er Blizzard det selskapet som jobber mest med nytt innhold.... Men for å melke mer ja;)

Noen som har spillt wow, aoc, lotro eller 2 av disse som vil gi en liten tilbakemelding på rift? (har unsubba alle 3)

Lenke til kommentar

Er folx blitt lei av rift ennå, back to wow snart? ;p

Nais trolling forsøk , kudos til deg.

Du prøver og prøver, men ... fails.

Er jo faktum at de fleste er gått tilbake til wow, men nå er jo rift enn del bedre enn det funcom klarte å levere så, forstår at de fleste har holdt seg litt lenger.

Lenke til kommentar

Noen som har spillt wow, aoc, lotro eller 2 av disse som vil gi en liten tilbakemelding på rift? (har unsubba alle 3)

Prøvd alt sammen, og konklusjonen har vært at alle har igrunn vært altfor likt WoW, som jeg fortsatt spiller og trives med.

Conan hadde i mine øyne det største potensialet til å være en stor utfordrer, men mye bugs i starten gjorde at mange slutta fort. Etter det så døde mye av gnisten.

Samme med Rift. Prøvde dette også, og der fant jeg enda fler likheter med WoW. Eller for å si det på en annen måte: Rift ER WoW.. bare uten det rosa.

Lenke til kommentar

Er folx blitt lei av rift ennå, back to wow snart? ;p

Nais trolling forsøk , kudos til deg.

Du prøver og prøver, men ... fails.

Er jo faktum at de fleste er gått tilbake til wow, men nå er jo rift enn del bedre enn det funcom klarte å levere så, forstår at de fleste har holdt seg litt lenger.

Eh yeah wow er ferdig det eneste som holder det oppe er blizzard som melker ut di siste dråpene di kan ved å lokke inn flere 12 åringer og hiver ut litt content her og der, ser ikke for meg at di en gang vil få tilbake mange av di 600.000 som har unsubba siden release når den almektige 4.2 kommer med nerfbats, HELE 7 bosser og en daily hub med noen igjen brukte dailys holy crap! så tar det vel 4-6 måneder før neste content patch kommer om vi kjenner dem rett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...