Konamixx Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Jeg håper da inderlig de mener Freemarch/Gloamwood?. Blir håpløst å holde de igjen i den aller første sonen. Edit: Går vel forøvrig greit å nå lvl 15 i startsonen. lvl 10 -> PvP -> 15 in no time. Endret 12. mai 2011 av Konamixx Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 posten med linken min ble slettet:S Viste ikke at det ikke var lov å legge ut en link:/ Men de som vil ha en 7days trial kan bare sende meg en pm så skal jeg sende linken til dere! Håper DET er lov:P hehe Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Andre en meg som har problmer med å få folk til LFG systemet "Loking For Group?? Eg satt 1 time i kø på LFG i går, fikk ikke noe gruppe! Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 du kan jo bare ta deg en tur innom forumet dems og se da:P men ja LFG greia dems SUGER kjønnsorgan. om du er mfeks mage og kun har valgt dps/support og slenger deg på så kan du bare velge heal når readychecken kommer opp. slitsomt irriterende å lete etter noe da Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 du kan jo bare ta deg en tur innom forumet dems og se da:P men ja LFG greia dems SUGER kjønnsorgan. om du er mfeks mage og kun har valgt dps/support og slenger deg på så kan du bare velge heal når readychecken kommer opp. slitsomt irriterende å lete etter noe da Blir rettet på ganske snart , ikke fortvil Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Ja, LFG tool suger balle før øyeblikket.. :\ Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Hvor mye koster dette i måneden? Og hvordan blir det med månedlig betaling hvis jeg kjøper over steam? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Hvor mye koster dette i måneden? Og hvordan blir det med månedlig betaling hvis jeg kjøper over steam? Er vel standard 110/mnd og 400/450 euro på steam. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Hvor mye koster dette i måneden? Og hvordan blir det med månedlig betaling hvis jeg kjøper over steam? Monthly € 12.99 /month € 12.99 Billed every month 3-Month € 11.99 /month € 35.97 Billed every 3 months 6-Month € 9.99 /month € 59.94 Billed every 6 months Med dagens kurs: Hver mnd: 101kr/mnd = 608kr Hver 3.mnd: 93kr/mnd = 561kr Hver 6.mnd: 78kr/mnd = 467,5kr Stem: Vanlig = 390kr Collectors Edition = 468kr Ang betaling via steam: Kredittkort påkrevd: Et gyldig kredittkort kreves for å spille dette spillet og for ytterligere månedlig avgift. Så skal funke fint med mnd plan via steam Endret 14. mai 2011 av Borbra Lenke til kommentar
Xenofil Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Har fire 7-dagers trial invitasjoner igjen. Send meg en PM med eposten din hvis du har lyst på en Endret 14. mai 2011 av Xenofil Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Eg snakke med en i guilden min og han mente grunnen LFG "Looking For Group" Systemet ikke virker er får folk rett og slett ikke bruker det. Kan dette være en teori? Siden det er så nytt da. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det funker fint om du har tank og healer på plass. Disse to som i de fleste tilfeller mangler, så om de er på plass får du grupp på få sekunder Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Hvordan er PvPen i dette spillet? Jeg har spilt en del wow tidligere, men jeg ha gått litt lei. Kanskje dette kan være noe å prøve seg på. Endret 15. mai 2011 av Langdon Lenke til kommentar
flakken Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Spørsmål angående LFG toolen. Vil den sende meg automatisk til dungeon ala WoW, eller må apostlenes hester taes fatt? Rimelig ny spiller, så lurte litt på det siden jeg ikke vet hvor noen av dungeons er, med unntak av Iron Tomb Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Den sender deg automatisk om det er random. Ikke sikker på hvordan det er om man velger en spesifikk en da jeg ikke har testet dette enda. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Er det noe liv i Rift egentlig? Sluttet for en måned siden. Har de balansert classes noe? Har det kommet noe ny worldcontent? Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Heisann! Har testa Trial, likte det, og har nå gått til anskaffelse av spillet. Noe tips på hvilken server man skal bosette seg på? Defiant-siden er den foretrukne . Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Heisann! Har testa Trial, likte det, og har nå gått til anskaffelse av spillet. Noe tips på hvilken server man skal bosette seg på? Defiant-siden er den foretrukne . Bloodiron er koselig. Jeg startet som Defiant , men fant Guardian-sonene mer givende . Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Heisann alle sammen. Begynte å spille Rift for noen dager siden og har storkost meg Spiller på Defiant side på Riptalon realmet. Noen andre som spiller der? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Begynte å spille igjen i går. Ser nå at Bloodiron og Cloudbourn som jeg spiller på er "medium" mens Whitefall er "high". Noen som spiller på Whitefall? Hvilken side er størst, Defiant eller Guardian? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå