Joakim vas Normandy Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Jeg må si at RNG er en skitten hore, Kaler Andrenos i AP dropper jo kun det blå totemet sitt hver jævla gang. Trenger fortsatt bue og ring fra den tosken før jeg er 100% ferdig med loot i T2. Dropper aldri ._. Til dere Defiants på Bloodiron, hvordan er det å ha Tubeard fra Goonsquad på deres side? Jeg er allerede drittlei bare fra forumpostene... Endret 3. mai 2011 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Merker han ikke. Goons tuller jo bare rundt i Meridian uansett. Du er vel ikke ferdig med T2, du skal jo begynne å jobbe med Offspec etterpå Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Har mer flaks med offspec enn mainspec, så den sitter faktisk som støpt allerede. Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Awsome Så Ragnarok lever i Rift også Kunne kanskje ha vært fint å skrive hvem server dere spiller på Fail! Vi er på Bloodiron Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg må si at RNG er en skitten hore, Kaler Andrenos i AP dropper jo kun det blå totemet sitt hver jævla gang. Trenger fortsatt bue og ring fra den tosken før jeg er 100% ferdig med loot i T2. Dropper aldri ._. Til dere Defiants på Bloodiron, hvordan er det å ha Tubeard fra Goonsquad på deres side? Jeg er allerede drittlei bare fra forumpostene... Tubeard troller i /5 fra tid til annen, og jeg syns det er morsomt! Det beste er alle folkene som tar trollinga døds-seriøst og "feeds the troll even more". Lenke til kommentar
Edian Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hei godtfolk! Hvor er det egentlig folk spiller en? Er litt av og på Rift, egentlig. Ikke noe seriøs gaming, liksom. Poenget er at jeg spiller på Sagespire, på min lvl 35 mage. Logga på i går etter en laaang stund, og serveren virker veldig tom i forhold til det den var forrige gang jeg spilte! I Sanctum møter jeg på noen lvler 50er, men det er sånn ca alt. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hei godtfolk! Hvor er det egentlig folk spiller en? Er litt av og på Rift, egentlig. Ikke noe seriøs gaming, liksom. Poenget er at jeg spiller på Sagespire, på min lvl 35 mage. Logga på i går etter en laaang stund, og serveren virker veldig tom i forhold til det den var forrige gang jeg spilte! I Sanctum møter jeg på noen lvler 50er, men det er sånn ca alt. Greia er vel at etter du når level 50 så er du ikke så mye der resten av folkene er. Untatt da i Sanctum. De fleste er vel i Dungeons eller i Warfronts. Og trur Sagespire er langt fra død. Lenke til kommentar
InCiDeZ Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Er det noen servere med mye folk egentlig? så man ikke trenger å vente hele dagen for å komme inne i instancer osv? kunne godt tenkt meg å prøve spillet men gidder ikke kjøpe det om det er toltat udød:/ Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Ser ut som om det er jevnt med folk over alle serverne. Nå vet ikke jeg hva som er kriteriene for at de kan sette medium/high populated, men de fleste er det mens jeg er våken. er ikke noe kø på instancer i det hele tatt. Lenke til kommentar
Edian Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hei godtfolk! Hvor er det egentlig folk spiller en? Er litt av og på Rift, egentlig. Ikke noe seriøs gaming, liksom. Poenget er at jeg spiller på Sagespire, på min lvl 35 mage. Logga på i går etter en laaang stund, og serveren virker veldig tom i forhold til det den var forrige gang jeg spilte! I Sanctum møter jeg på noen lvler 50er, men det er sånn ca alt. Greia er vel at etter du når level 50 så er du ikke så mye der resten av folkene er. Untatt da i Sanctum. De fleste er vel i Dungeons eller i Warfronts. Og trur Sagespire er langt fra død. Greit nok, men et godt eksempel er at det ikke lenger kryr folk rundt rifts lenger. Jeg har lyst på staffen fra questet som ber deg samle ting fra death rifts, men det virker som om det er kun jeg som er keen. Det er i det hele tatt svært sjeldent at jeg ser noen i ødemarka. Når jeg først poster må jeg spørre etter en bra build for rogue til levling? Tenker på å starte en. Har hørt at bard/marksman/ranger kan være noe. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 http://forums.riftgame.com/showthread.php?181467-Subscription-Renewal-Issue-(Error-2009)&p=2323466#post2323466 Trøbbel i tårnet , de holder på å fikse det Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg synes animasjonene flyter bare bedre og bedre i spillet. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hva kan du gjøre i trial? level osv. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Holder på og laste ned Rift nå. 7 dagers trial-en. er spillet noe bra? hvilken klasse burde jeg velge? og er det en server med mye norske folk på? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) @ Nagina, Usikker, ser ikke at det står noen restriksjoner, men det er nok helt sikkert det en eller annen plass. Endret 12. mai 2011 av Konamixx Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Holder på og laste ned Rift nå. 7 dagers trial-en. er spillet noe bra? hvilken klasse burde jeg velge? og er det en server med mye norske folk på? Du har bare fire klasser å velge imellom. ... men så har du 9 sjeler å velge imellom, med en kombinasjon mellom tre av de, helt vilkårlig. Anbefaler at du prøver deg litt frem. Starten er nok litt treig, da du bare har 2-3 angrep. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Fjernet poster med refferal-lenker. Kristian Moderator Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hey all, Free Trial players are restricted to the first zone and level 15 - they will need to start an alt or purchase the game if they want to explore more. Thanks and let me know if you have any questions Trial restriksjonene. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Lykke til med å bli 15 i startzonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå