Gulrotsaft Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 sant så sant. Spiller på icewatch selv og her kan det føles stille selv om det er high indikert på den lista. På noen måter er det ok, men det er jo også litt kjedelig. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Serverene er flittig besøkt selv i påsken med knallvær over europa - det tar jeg som et sunnhetstegn Spillet har satt seg nå , og alle serverene er minimum på medium nå i påsken Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Defiant på Bloodiron er ihvertfall aktiv nok, kanskje mest på grunn av Goon Squad som stort sett gjør sitt beste for å irritere hele resten av servern. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Godt poeng. Er vel kanskje enkelte som foretrekker å være utendørs i påsken ja Får vurdere servere på nytt hvis det blir gjort tilgjengelig server transfers. Uansett så er vel muligheten for PvE -> PvP og motsatt liten. Kanskje jeg starter meg en karakter på en PvP server senere hvis jeg ønsker å prøve ut noe nytt. Lenke til kommentar
keZ Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Er River of souls eventen ferdig? Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Er River of souls eventen ferdig? Jupp Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Noen tidligere wow spillere som kan fortellehva de syntes om rift? Alltid likt wow(lore fan). Og har hatt dårlig erfaring med å prøve nye mmo. Aion etc etc. Og blir litt skremt av at msn kan specce seg så forskjellif. blir ikke det fort ubalansert? Takk Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Er du ute etter god lore, tror jeg WoW er bedre fit enn deg. Det er utrolig mange valgmuligheter i Rift, og ja det skaper ubalanse. Men slikt må man gi tid. Ellers er det veldig likt andre titler som WoW og Everquest 2, men med et lite dryss. Også er det vellpolert til å være så nylansert. Lenke til kommentar
sultenape Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Er det trial for dette spillet? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Er det trial for dette spillet? Hvis google søk ikke gir noen treff så kan man tvile. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 ca en måned tok det meg å nå lvl 50 med casual gaming. Har enda ikke satt min fot i iron pine peak eller moonshade. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 1 Spørsmål nå du legger til kreditkort på spille gjorde det nå eg kjøpte spillet. Trekker det automatisk hver måned? Og hvor i så fall kan eg stoppe dette, hvis eg ønsker det da. Får det er mer en en måned siden eg kjøpte det og spiller forsatt. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Ja det trekker automatisk og du kan stoppe dette inne på account management på hjemmesida deres. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg har spilt WoW i mange år , men syntes det rett å slett ble for barnslig ettervært. Det er designet for 10 åringer- Ikke noe negativt , men jeg orket ikke mer. Rift har en litt mer mørkere atmosfære. 1 Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Men synes pvp delen i Rift er temmelig tynn.. Håper på mer content på denne delen snart (kommer jo bare pve content i 1.1 og 1.2) Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Tror dere skole pcen min tar spillet? Har lyst å prøve RIFT. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Tror dere skole pcen min tar spillet? Har lyst å prøve RIFT. specs? Min bærbare: Multicom Xishan W760 HD+ matt 1600x900 INTEL Core i7 720QM 2 X TRANSCEND 2GB DDR3 1333MHz 320GB SATA 7200RPM 2.5" ATI Radeon HD 4570 Kjører Rift på laveste kvalitet, spiller dog på 1600x900 Rift som kjørte det automatisk og jeg har ikke prøvd å endre det til noe høyere. Jeg kan teste det senere i dag Endret 2. mai 2011 av Borbra Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Tror dere skole pcen min tar spillet? Har lyst å prøve RIFT. specs? Min bærbare: Multicom Xishan W760 HD+ matt 1600x900 INTEL Core i7 720QM 2 X TRANSCEND 2GB DDR3 1333MHz 320GB SATA 7200RPM 2.5" ATI Radeon HD 4570 Kjører Rift på laveste kvalitet, spiller dog på 1600x900 Rift som kjørte det automatisk og jeg har ikke prøvd å endre det til noe høyere. Jeg kan teste det senere i dag Skolepc : HP Compaq 6430b (GW88AV) Celeron ®Dual-Core CPU T3000 @1.80GHz (2 CPUs),~1.8GHz 2048 mb ram Klare å kjøra WoW for 1 år siden Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Det kommer trial nå etter patch 1.2 om jeg ikke husker helt feil, sammen med et refer a friend program. Gleder meg også til å ta fatt på nytt content. Rift har hittil vært veldig bra, og jeg tror faktisk dette blir et mmo som kommer til å leve en god stund Ellers, hvis noen kikker etter et aktivt guild som raider Greenscale, Rift's og RoS så søker Ragnarok etter noen få raid-klare mages, rogues og clerics med T2 gear eller bedre, warriors har vi nok av atm. Du trenger ikke ha T2 gear eller bedre for å søke, vi har fortsatt masse folk som kjører T1/T2 runs, men vi savner noen få aktive raider's. EDIT: Fail! Glemte å skrive hvem server vi er på, men du finner oss på Bloodiron Endret 3. mai 2011 av Nutcaze Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Det kommer trial nå etter patch 1.2 om jeg ikke husker helt feil, sammen med et refer a friend program. Gleder meg også til å ta fatt på nytt content. Rift har hittil vært veldig bra, og jeg tror faktisk dette blir et mmo som kommer til å leve en god stund Ellers, hvis noen kikker etter et aktivt guild som raider Greenscale, Rift's og RoS så søker Ragnarok etter noen få raid-klare mages, rogues og clerics med T2 gear eller bedre, warriors har vi nok av atm. Du trenger ikke ha T2 gear eller bedre for å søke, vi har fortsatt masse folk som kjører T1/T2 runs, men vi savner noen få aktive raider's. Awsome Så Ragnarok lever i Rift også Kunne kanskje ha vært fint å skrive hvem server dere spiller på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå