lolvik Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 For et hjelpsomt svar ananas. Anyhow, selv er jeg på sagespire, skulle gjerne vært på cloudbourne men dog. Det er ikke nevneverdig mye norske her, men er den svensker om det funker for deg. c: Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Er på Sagespire. Guardian. Er i guildet "Faith" Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Ang. norsk guild, så er vi en blanding, men vi har en overvekt av folk fra Norge, Sverige og Danmark. Så nordisk er i overtall ^^ Spiller på Mordant, noen flere her inne som gjør det? Guilden heter forøvrig Wrath, om noen lurte på det. http://wrath-legion.com/ Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Spiller også på sagespire, total random guild som jeg joina på level 10 eller.no og har dilta etter. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hjelper igrunn lite å spille på samme server om man ikke spiller på samme faction Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Spille da på samma faction som deg, sett deg støtt og stadig Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 For et hjelpsomt svar ananas. Anyhow, selv er jeg på sagespire, skulle gjerne vært på cloudbourne men dog. Det er ikke nevneverdig mye norske her, men er den svensker om det funker for deg. c: ja det var kanskje ikke mye hjelp i det når du nevner det:P spiller forøvrig på icewatch (pve) som defiant og er i guildet nightfall som består av nordmenn og noen andre europeere Lenke til kommentar
Blazerfar Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Det her så bra spredd ut hvertfall! Noen som virkelig kan anbefale en server tho? @ lolvik, du sier at du helst vil være på cloudbourne, hvorfor? Ingenting er verre enn å velge helt feil server på starten, og punge ut med en god timeslønn senere for å bytte Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 YAY! Fikk endelig has på Gnarladon så jeg kan fortsatte epic questet. Nå tar det meg inn til ROTF og Overwatch Keep. Kan bli interesangt, selv om jeg allerede er lvl 50. Mulig questet fungerer på expert mode? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 nei, må normal Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Det stemmer, holder selv på å gjøre den quest serien. Stresser som bare det for å få til siste tingen på det queste jeg er på nå (som ligger ett par quest etter det du har). Men blir hele tiden avbrutt av inavsjoner i andre soner Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Argh, Hadde vært noe om det fungerte på expert. Ja ja. En yppelig måte å teste ROTF solo på da. Eventuelt finne en uheldig guild mate til å joine meg. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 ROTF funker lett alene. Kjørte gjennom IT solo for ikke lenge siden, første bossen trodde jeg bare var en stor mob Skal legges til at det hjelper VELDIG hvis en har noen gode AOE spells, da dreper man mange, fort Lenke til kommentar
thyes Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 DING 50! Experts, here I come Hvis ikke du har gjort det anbefaler jeg på det sterkeste at du kjører igjennom AP og CC et par ganger, skaffer deg nædvendig stats for din klasse (50 toughness/focus/hit (har hørt at det er 100 focus/hit for T1, men hørtes veldig mye ut)). Også sørg for at du har en god spec og rotation hvis du skal være dps, siden LH, KB og ROTF har mer eller mindre en hard dps check. Gjør du ikke nok skade, wiper du. Tja, jeg kjører experts med guildies hovedsaklig, så det har gått greit. Er pyromage, og jeg har ikke sinnsykt gear, men ligger likevel blant de øverste på dmg meteret Eneste instancen jeg har slitt en del med til nå er FC. Vi slet med sistebossen der av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Mulig dere tok den vanskelige versjonen av dronningen. Når nest siste boss spawnet, drepte dere også den adden som løper rundt og ødelegger steinene som låser fast dronningen? Om dere dreper han vil dere få en hardere sisteboss. FC er vel sammen med IT kjent som den letteste T1 instancen, så litt pussig om det er T1 instancen dere har problemer med. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Kjørt FC i går med noen randoms, lå på ca 600 DPS og hadde 1.3 mill damage totalt, nadre man hadde 800K damage totalt necro/lock er temmelig digg Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Og jeg har problemer med å finne inngangen til FC til og med... forstår jeg ikke har kommet langt i spillet (Ja jeg vet du må opp på toppen der, men jeg fant den pokker ikke fordet..) Endret 15. april 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 er dette spillet noe bra? soo tired of WoW Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg liker det, og har du spillt WoW så kommer du absolutt til å kjenne deg igjen i mekanikken. Jeg liker det, men de som har kommet til endgame content er kanskje de rette til å svar på om det duger i lengden. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 ja, takk for svar:) får vel kjøpe det å teste det selv. Smaken er som baken. Men om spillet har bra musikk er dette den største grunnen til at jeg blir sittende en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå