Korialstraz Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hvilken rolle bruker du mest? For min del så roller jeg kun på DPS gear hvis ingen andre DPS i runnet trenger det, da jeg mer eller mindre eksulsivt spiller tank. Har ikke en gang T1 gear for DPS oppsett, men prøver nå å skaffe litt mer DPS gear så jeg kan brukes til litt annet enn tanking. Ellers vil jeg si at hvis du har DPS som main spec er det greit å rolle på gear som er en oppgradering for deg. Men jeg ville hørt med gruppa om det først, siden det ikke er alle som ser på det slik. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 hva i all verden er T1 T2 osv? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Nivået på expert dungeons. Tier 1 og Tier 2. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Nivået på expert dungeons. Tier 1 og Tier 2. Lenke til kommentar
keZ Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Kan jeg dra Rift med denne laptop'en? Acer Aspire 5552 AMD Athlon II P340 Dual-core processor 2.20 GHz 4GB RAM 64-biters operativsystem Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Gregori Krezlav med 128hp henter opp disse udødelighets karene sine, og serveren går ned rett før den siste dør x.x Kjedelig fight fra før av, og nå må jeg gjøre den en ekstra gang når serveren kommer opp Endret 11. april 2011 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Tier 1 (50+ Focus) Realm of the Fae – Silverwood Iron Tomb – Freemarch The Foul Cascade – Scarlet Gorge King's Breach – Scarwood Reach Fall of Lantern Hook – Droughtlands Tier 2 (100+ Focus) Darkening Deeps – Gloamwood Deepstrike Mines – Stonefield Runic Descent – Moonshade Highlands Abyssal Precipice – Iron Pine Charmer's Caldera – Shimmersand Tier 3 (150+ Focus) Greenscale Blight - Stilmoor Endret 11. april 2011 av Borbra Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Kan jeg dra Rift med denne laptop'en? Acer Aspire 5552 AMD Athlon™ II P340 Dual-core processor 2.20 GHz 4GB RAM 64-biters operativsystem Vil tru det, men det kan være du må aktivere "low renderer" eller hva det heter. Samme det egentlig, spillet er rimelig greit å se på til og med med slike settings. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 DING 50! Experts, here I come Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Tier 1 (50+ Focus) Realm of the Fae – Silverwood Iron Tomb – Freemarch The Foul Cascade – Scarlet Gorge King's Breach – Scarwood Reach Fall of Lantern Hook – Droughtlands Tier 2 (100+ Focus) Darkening Deeps – Gloamwood Deepstrike Mines – Stonefield Runic Descent – Moonshade Highlands Abyssal Precipice – Iron Pine Charmer's Caldera – Shimmersand Tier 3 (150+ Focus) Greenscale Blight - Stilmoor 200 Focus for GSB. 150 thougness. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 DING 50! Experts, here I come Hvis ikke du har gjort det anbefaler jeg på det sterkeste at du kjører igjennom AP og CC et par ganger, skaffer deg nædvendig stats for din klasse (50 toughness/focus/hit (har hørt at det er 100 focus/hit for T1, men hørtes veldig mye ut)). Også sørg for at du har en god spec og rotation hvis du skal være dps, siden LH, KB og ROTF har mer eller mindre en hard dps check. Gjør du ikke nok skade, wiper du. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 DING 50! Experts, here I come Hvis ikke du har gjort det anbefaler jeg på det sterkeste at du kjører igjennom AP og CC et par ganger, skaffer deg nædvendig stats for din klasse (50 toughness/focus/hit (har hørt at det er 100 focus/hit for T1, men hørtes veldig mye ut)). Også sørg for at du har en god spec og rotation hvis du skal være dps, siden LH, KB og ROTF har mer eller mindre en hard dps check. Gjør du ikke nok skade, wiper du. Eventuelt gjør puzzels og kjøper Runes som gir deg nok Focus/Hit/Thoughness Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Flere som ikke klarer å logge inn på Account Management? Det påstår at det ikke er noe konto på min epost adresse, selv om jeg logget på klienten bare for noen timer siden.. Lenke til kommentar
keZ Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Kan jeg dra Rift med denne laptop'en? Acer Aspire 5552 AMD Athlon™ II P340 Dual-core processor 2.20 GHz 4GB RAM 64-biters operativsystem Vil tru det, men det kan være du må aktivere "low renderer" eller hva det heter. Samme det egentlig, spillet er rimelig greit å se på til og med med slike settings. Okei takk for svar Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 DING 50! Experts, here I come Hvis ikke du har gjort det anbefaler jeg på det sterkeste at du kjører igjennom AP og CC et par ganger, skaffer deg nædvendig stats for din klasse (50 toughness/focus/hit (har hørt at det er 100 focus/hit for T1, men hørtes veldig mye ut)). Også sørg for at du har en god spec og rotation hvis du skal være dps, siden LH, KB og ROTF har mer eller mindre en hard dps check. Gjør du ikke nok skade, wiper du. Eventuelt gjør puzzels og kjøper Runes som gir deg nok Focus/Hit/Thoughness Eventuelt det. Er ikke så veldig vanskelig å skaffe items som gjør at du kan starte med de letteste T1 dungeons. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Der ja. Endelig 150 thoughness. Tok sin tid. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Skulle neste ønske man spilte på samme server, så jeg kunne gjort Experts med noen norske. Er egentlig lei av både serveren og guilden. Leaver nok i helga, til tross for heder og ære man får av andre. Han som leder raidene er tidligere raidleder i "Inner Sanctum" fra WoW. Tror folk flest føler seg mer som verktøy enn bidragsytere til tider. Lenke til kommentar
Blazerfar Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Heisann! Er nå så utrolig lei wow etter den latterlige unnskyldningen av en utgivelsespakke blizzard hostet opp, at jeg kjenner spysmaken bare jeg tenker på spillet.. og angrer nå på at jeg skrev det ettersom minner om utallige timer bortkasta med å hoppe rundt i SW får meg til å grine.. Weird things aside, var jo ikke dette jeg kom for! Så, fant akkurat ut at Rift var hakket mer interessant enn jeg først trudde, og har planer om å kjøpe det straks jeg får lønning. Det jeg er ute etter er et trivelig norsk guild og en server der et trivelig norsk guild befinner seg. Det ga ingen mening. Uansett.. Nei, det var egentlig alt! Takker for svar! Ooh, edit-knapp! Ps. Er myndig, om det er et kriterie. Pps. Blir og rimelig fort hekta på spill, så blir sikkert hakket over casual med tiden. Ppps. Må slutte å skrive innlegg etter å systematisk gå gjennom alt som inneholder koffein i kaffemaskinen på jobb. Sorry for the mess! Endret 12. april 2011 av Blazerfar Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 er vel flere norske guild på forskjellige servere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå