Gå til innhold

Rift: Planes of Telara

Anbefalte innlegg

Expert rifts er igrunn veldig enkle. Det er vel tre "bosser" totalt i Expert Rifts, men om jeg husker riktig er det egentlig ikke så mye loot å hente der. Det er vel mer for de Sourceshardsa. Raid Rifts er litt anderledes igjen, og vanskelighetsgraden varierer fra hvilken Rift du velger. Death Rift er de vanskeligste, siden den ene mobben der er bugga og slår tanker for sånn 10 000. Mens en Life Rift igjen er lekende lett. Som regel kjører vi likegjerne 20 mann Raid Rifts, siden aller uansett får de Inscribed ettellerannet.

En ting er sikkert, skal du gjøre raid rifts bør du ha en noenlunde koordinert gruppe. For sørge at du har de riktig buffs og riktige healere. Life Rifts krever mye AoE healing (Warden) og Death Rift krever mye Pain Supression (Sentinel, Purifier). Ellers er Air og Earth veldig simple, og har ikke oppdaget noe spesielt med dem. Air, Life, Death ect har forskjellig loottable forresten, og det er vel grunnen til at det ikke er lønnsomt og holde seg til en. Det virker som at Raid Rifts har veldig små loottables da. Vi har flere ganger endt opp med sånn 5-6 av samme item på en kveld, noe som er litt kjedelig siden de bare blir runebreaket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av raidrifts vil jeg si Water>Death>Air>Life. Ingen er spesielt vanskelig når du først kan mekanikken.

Er Deathrifts nettopp blitt bugga? Har ikke prøvd etter 1.1, men før dette var det working as intended. Om de som slår for 10k er de jeg tror det er, har dere mest sannsynelig bommet på mekanikken.

Lenke til kommentar

Vet ikke om de er bugga nå, men de har vært det. Det er ikke mye mekanikk som spiller inn her :p Det er/har vært problemer med dem. Det er ikke alltid det skjer, men noen ganger vil de bare oneshotte tankene, selv om de har Pain Supression. Tror nok alle i guilden har undersøkt om dette, og det er et problem ser det ut til. Nå går det ikke ann å skylde på gear eller, siden alle i guilden har gear fra GB.

Lenke til kommentar

Lvl 35 nå. Det går betraktelig raskere å levle her enn i feks WoW, synes jeg :)

Prøvde meg på en pyromancer spec i går, men følte ikke helt at det var noe for meg. Kan tro det er en bra nuke spec for endgame instancer, men for levling holder jeg meg til min necro/lock/domintator spec.

Forresten, hvor burde jeg queste på lvl 35? Har vært en stund i Searing Gorge eller hva det heter, og føler jeg begynner å bli ganske tom for quests. Kom til Droughtlands i går, og der føler jeg mobs er litt for høy for meg, som oftest 4 levler over meg.

Tips?

Lenke til kommentar

Moonshade og Droughtlands er vel sånn sett ganske like. Ville gjort meg ferdig med Scarlet Gorge, så bevegd meg videre til Scarwood Reach. Når du har vært igjennom Scarwood burde du være mer enn klar nok for både Moonshade og Droughtlands.

Hvis du føler at en quest chain begynner å bli for vanskelig i zonen du begynner med, switcher du over til den andre.

Selv startet jeg i Moonshade etter Scarwood, deretter hoppet jeg over til Droughtlands, gjorde meg helt ferdig med den før jeg tok alle questene i Moonshade. Etter det stod IPP for tur etterfulgt av Shimmersand. Mangler fortsatt en god del quests i Stillmoor, men har ikke brydd meg så veldig da jeg ble 50 før jeg i det hele tatt begynte på Stillmoor.

Lenke til kommentar

Artig å se flere og flere like RIFT, selv om det er mange som forlater spillet og, blir bare lettere å lettere å få T1/T2 grupper og mye folk å spille med på alten min og, kan være det er trial perioden men gøy alikevel.

Fullførte T2 RD her om dagen og siste bossen der var en artig fight, liker damage-race kamper. Ellers må vel RD være den enkleste T2 dungeonen enn så lenge.

Lenke til kommentar

Halvveis til 42 atm ^^ Må bare si at warlock er så sinnsykt elsk! Survivability som f, og null downtime :D

Merker at det er litt tynt med folk til instances i enkelte tilfeller, er det slik på mange servere?

Jeg spiller på Shivermere som Guardian, noen andre som spiller der? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...