LarsP Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Hvis du levler rogue så anbefaler jeg virkelig å kombinere Bladedancer med Riftstalker. Det er uten tvil den mest effektive og morsomste måten å levle rogue på. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Uff, nå skjer det akkurat det samme som med WoW, begynner allerede å bli smålei når eg bare er lvl 20... På WoW spilte eg helt til lvl 56. Tror en stor grunn til at eg blir lei er at eg spiller alene. Synes også at det var veldig dumt at man må finne seg en gruppe for å spille Dungeon på Rift. Eg sto ved den første dungeon i silverwood. Venter kanskje 30 min i håp at det skulle komme noen eg kunne spille med. Ikke en person kom på de 30 min. Så vet ikke hva eg skal gjøre... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Du bør prøve å finne deg et guild. Forumet til den serveren du spiller på bør være et fint sted å starte. Eventuelt så kan du lete gjennom chaten til spillet. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Kan jo gi et forsøk på forumet til serveren som du skriver Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Du trenger ikke stå ved insatncen å vente. Bruk chatten til å finne folk. Jeg har aldri hatt noen problemer med å finne meg PUGs til en instance. Går du først med noen engang og det fungerer legger de deg ofte til vennelisten også, og du får invites til dungeons hele tiden.. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 yup, har aldri tatt noen instance med folk i guilden (lå endel lvl forran de) og joinet random folk via chatten blir vel at vi tar de siste instance + endgame med guilden. venter bare på at folk skal nå 50 Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Ser ut som om noen prøver å hacke kontoen min, ser at de har fått tillgang på mailen min. Blir sendt ut drøssevis med mailer til forskjellige adresser (ingen av mine lagrede) Der det står RIFT ACCOUNT LOCK, og en annen der de prøver å endre mailadressen til kontoen.. Noen som vet hvordan jeg kan få rensket dette? Har gjørt virus scan og kjørt et program som fjerner cookies, spionprogrammer etc, men ser ikke ut til å fungere. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Har du noen addon? I form for dps kalkulator eller lignende? Høres rart ut... Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 samme som over. hører mange får keylogger osv fra div addons Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Skal dere bruke noen for for dps kalkulator, så kan jeg anbefale denne. Opprinnelig laget for Everquest 2, men har mulighet til å legge til et plugin for å få den til å fungere med Rift. Det er ikke like enkelt som diverse alternativ i WoW, men det er trygg og Trion har også gått ut med å kalle denne trygg (Kanskje ikke Trion, men diverse moderatorer på det offesielle forumet). Har selv brukt den i Everquest 2, og i Rift og har ikke hatt lignende problemer. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Da er dette spillet kjøpt og skal prøves i stedet for WoW. Har sett litt på necromancer ser kult ut! Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Skiftet fra Rogue til Mage, da Warlock/Necro/Chloro. Er bare 16 foreløpig med ca 6 timer spilletid, så tar visst en del tid, men har vært relativt moro til nå. Selv om det er veldig grindete, så har jeg fått gjort en del PvP som har vært moro ;D Veldig usikker på hvilken class jeg skal satse på tho, tenker enda på å skifte til Cleric Kanskje spille alle 3 opp til ca 20 for så å bestemme. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Vurderer du Clerc, så bør du teste Justicar/Shaman build. Er lekende lett å levle. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Meh kjøpte dette spillet igår. Spilte i ca 10 min før eg fant ut at dette gidder eg ikke. -_- Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Bra jobbet, du kom deg ikke ut av tutorial sonen. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Vurderer du Clerc, så bør du teste Justicar/Shaman build. Er lekende lett å levle. Det ble Cleric til slutt tror jeg, er nå level 18 Har foreløpig en Druid/Justicar/Shaman build, og et eller annet Warden greie som andre soul sett for å heale Kjedeligste med det hele er vel egentlig hvor vanskelig det er å finne gruppe. Har prøvd i 10-19 og silverwood chatten ei god stund, og ingen som gir noe respons Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Som cleric må du se deg nødt til å heale om du vil ha gruppe. Bare skaff deg en Sentinel Specc. Denne funker. Så bare spamme Healing Invocation på maintank. Jeg advarer deg da, healing i lav level er veldig kjedelig. Eller du kan prøve å tanke. Noe som dette funker bra da. Så lenge du har et skjold, så er cleric veldig veldig enkle å tanke med, flink til å holde aggro, og healer både deg selv og andre. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hehe, finner meg gjerne i å heale er jo derfor jeg skiftet til Cleric. Umulig å finne gruppe uansett tho Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 er det noen laptoper som ikke koster over 10-11k som klarer å kjøre rift på high med bra fps? er så usikker på hva jeg skal kjøpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå