Gå til innhold

Rift: Planes of Telara

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, nå skjer det akkurat det samme som med WoW, begynner allerede å bli smålei når eg bare er lvl 20... På WoW spilte eg helt til lvl 56. Tror en stor grunn til at eg blir lei er at eg spiller alene. Synes også at det var veldig dumt at man må finne seg en gruppe for å spille Dungeon på Rift. Eg sto ved den første dungeon i silverwood. Venter kanskje 30 min i håp at det skulle komme noen eg kunne spille med. Ikke en person kom på de 30 min. Så vet ikke hva eg skal gjøre...

Lenke til kommentar

Du trenger ikke stå ved insatncen å vente. Bruk chatten til å finne folk. Jeg har aldri hatt noen problemer med å finne meg PUGs til en instance. Går du først med noen engang og det fungerer legger de deg ofte til vennelisten også, og du får invites til dungeons hele tiden..

Lenke til kommentar

Ser ut som om noen prøver å hacke kontoen min, ser at de har fått tillgang på mailen min. Blir sendt ut drøssevis med mailer til forskjellige adresser (ingen av mine lagrede) Der det står RIFT ACCOUNT LOCK, og en annen der de prøver å endre mailadressen til kontoen.. Noen som vet hvordan jeg kan få rensket dette? Har gjørt virus scan og kjørt et program som fjerner cookies, spionprogrammer etc, men ser ikke ut til å fungere.

Lenke til kommentar

Skal dere bruke noen for for dps kalkulator, så kan jeg anbefale denne. Opprinnelig laget for Everquest 2, men har mulighet til å legge til et plugin for å få den til å fungere med Rift. Det er ikke like enkelt som diverse alternativ i WoW, men det er trygg og Trion har også gått ut med å kalle denne trygg (Kanskje ikke Trion, men diverse moderatorer på det offesielle forumet). Har selv brukt den i Everquest 2, og i Rift og har ikke hatt lignende problemer.

Lenke til kommentar

Skiftet fra Rogue til Mage, da Warlock/Necro/Chloro.

Er bare 16 foreløpig med ca 6 timer spilletid, så tar visst en del tid, men har vært relativt moro til nå. Selv om det er veldig grindete, så har jeg fått gjort en del PvP som har vært moro ;D

Veldig usikker på hvilken class jeg skal satse på tho, tenker enda på å skifte til Cleric :) Kanskje spille alle 3 opp til ca 20 for så å bestemme.

Lenke til kommentar

Vurderer du Clerc, så bør du teste Justicar/Shaman build. Er lekende lett å levle.

Det ble Cleric til slutt tror jeg, er nå level 18 :) Har foreløpig en Druid/Justicar/Shaman build, og et eller annet Warden greie som andre soul sett for å heale :)

Kjedeligste med det hele er vel egentlig hvor vanskelig det er å finne gruppe. Har prøvd i 10-19 og silverwood chatten ei god stund, og ingen som gir noe respons :(

Lenke til kommentar

Som cleric må du se deg nødt til å heale om du vil ha gruppe. Bare skaff deg en Sentinel Specc. Denne funker. Så bare spamme Healing Invocation på maintank. Jeg advarer deg da, healing i lav level er veldig kjedelig. Eller du kan prøve å tanke. Noe som dette funker bra da. Så lenge du har et skjold, så er cleric veldig veldig enkle å tanke med, flink til å holde aggro, og healer både deg selv og andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...