Korialstraz Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Satser på å nå 50 til helga så jeg kan teste litt expert dungeons. Andre som har fått prøvd disse? Er lvl 46 nå, og har greid ca 1,5 lvler per dag hitill i uka. Håper på å nå 48 i dag hvis jeg får tid, sånn at jeg kan nå 50 tidligst mulig på fredag. På en annen side så ser jeg ikke helt hvordan folk greier å gå tom for quests. Greit nok at jeg har vært innom mer eller mindre alle dungeons, og noen av de har jeg tatt 1-3 ganger, men flere av de gangene var jeg egentlig for høy lvl og fikk veldig lite experience. Og nå som er jeg er lvl 46, sitter jeg fortsatt med lvl 42-44 quests. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg har ikke slitt med det, men nå har jeg tatt alle dungeons og væt med på MASSE rifts. For en kamerat av meg var det helt motsatt, han har ikke gjort noen dungeons eller noe rifts (før han var oppe i lvl 50) og da gikk han tom for quests halveis til lvl 49. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hvor fort når man max lvl i rift i forhold til wow sånn ca ? Mye fortere? Hvor fort når man max lvl i rift i forhold til wow sånn ca ? Mye fortere? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hvilken lvl må man være for å spille instance på Rift, er lvl 18 nå. Men finner ingen instance. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Veit ikke om du er Guardian eller Defiant. Men som Defiant har du Iron Tombs, og som Guardian har du Realm of the Fea. Begge rundt level 18. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Er det egen meny for Instance eller må man finne dem på kartet? Lenke til kommentar
keZ Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Du må finne det på kartet. Og skaffe gruppe selv. ikke noe dungeon finder.. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Aha, er vel mye verre å skaffe seg gruppe nå når det ikke er Dungeon Finder. Satse på at det kommer folk der når eg kommer til stedet. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Du trenger ikke finne stedet, bare skaff deg gruppe via 11-19 chatten, også er det bare for en av gruppemedlemmene å gå i dungeonen og du vil bli porta dit. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Kan man joine 11-19 chatten etter man dinger 20? Har prøvd dette, men får det ikke til. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Det skal gå, jeg er i 30-39 og 40-49 chatten.. bare å skrive /join 11-19 eller noe tror jeg. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) "/Join Level 10-19" tror jeg det blir. Endret 24. mars 2011 av Neppe Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 "/Join Level 10-19" tror jeg det blir. Det stemmer litt bedre, ja. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Enten det eller "/join #" der # er nummer på channel. Lurer på om ikke 5 var for 10-19. Liker ikke så godt de forandringene jeg ser for Paladin og Reaver i alpha patch notes... håper de ikke blir fult så mye forandringer. o.O Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Nummeret på kanalene er jo vilkårlig. Selv klarte jeg å få 1-9 på 4, 20-29 på 5 og 10-19 på 6. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Startet å spille i går, og koser meg skikkelig sålangt! Spillet er veldig likt wow, som andre også har kommentert, men det gjør meg egentlig ingenting iom. at wow har en veldig bra interface. Spiller necro/lock/dominator, liker det godt. Har ikke puttet noen poeng i dominator treet enda, dog ^^ Hva er best spec for leveling som necro? Poeng i necro treet eller lock treet? Jeg har en god del poeng i lock treet også, syns det var mye snusk der Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Startet å spille i går, og koser meg skikkelig sålangt! Spillet er veldig likt wow, som andre også har kommentert, men det gjør meg egentlig ingenting iom. at wow har en veldig bra interface. Spiller necro/lock/dominator, liker det godt. Har ikke puttet noen poeng i dominator treet enda, dog ^^ Hva er best spec for leveling som necro? Poeng i necro treet eller lock treet? Jeg har en god del poeng i lock treet også, syns det var mye snusk der Warlock/Chloromancer er nok den beste leveling speccen for mages atm, AoE+Heals. Noe likt Lykke til! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Putt 16 poeng i necro (da får du Soul Purge som skader fienden og healer deg heftig ) og resten i lock. Lock er diggbart Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Fra guildies hører jeg det samme. Start med Warlock og spec om da du kan putte 16 poeng i Necro for soul purge og tank peten. Necro/Warlock/domi(for 0 poeng transmogrifien) er de kjappeste levling specen. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Begynte med spillet i dag, da jeg trenger noe tidsfordriv for tida Spiller foreløpig Assasin kombinert med to andre greier jeg ikke husker hva var. Virker veldig interessant, tror derimot jeg skal bytte til en Cleric class da det er litt mer min stil. Selv om Assasin virker moro Veldig usikker da jeg ikke vet hvordan gameplay er på max level enda Så langt er levlinga litt grindete, men synes historien er relativt bra Er bare level 8 eller noe sånt tho, så har ikke fått prøvd mye, glede meg til helg Er på en PvP server Cloudborne tror jeg, er det noe server som de fleste Norske spiller på eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå