Gå til innhold

Rift: Planes of Telara

Anbefalte innlegg

Satser på å nå 50 til helga så jeg kan teste litt expert dungeons. Andre som har fått prøvd disse?

Er lvl 46 nå, og har greid ca 1,5 lvler per dag hitill i uka. Håper på å nå 48 i dag hvis jeg får tid, sånn at jeg kan nå 50 tidligst mulig på fredag.

På en annen side så ser jeg ikke helt hvordan folk greier å gå tom for quests. Greit nok at jeg har vært innom mer eller mindre alle dungeons, og noen av de har jeg tatt 1-3 ganger, men flere av de gangene var jeg egentlig for høy lvl og fikk veldig lite experience.

Og nå som er jeg er lvl 46, sitter jeg fortsatt med lvl 42-44 quests.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke slitt med det, men nå har jeg tatt alle dungeons og væt med på MASSE rifts. For en kamerat av meg var det helt motsatt, han har ikke gjort noen dungeons eller noe rifts (før han var oppe i lvl 50) og da gikk han tom for quests halveis til lvl 49.

Lenke til kommentar

Startet å spille i går, og koser meg skikkelig sålangt!

Spillet er veldig likt wow, som andre også har kommentert, men det gjør meg egentlig ingenting iom. at wow har en veldig bra interface.

Spiller necro/lock/dominator, liker det godt. Har ikke puttet noen poeng i dominator treet enda, dog ^^

Hva er best spec for leveling som necro? Poeng i necro treet eller lock treet? Jeg har en god del poeng i lock treet også, syns det var mye snusk der :)

Lenke til kommentar

Startet å spille i går, og koser meg skikkelig sålangt!

Spillet er veldig likt wow, som andre også har kommentert, men det gjør meg egentlig ingenting iom. at wow har en veldig bra interface.

Spiller necro/lock/dominator, liker det godt. Har ikke puttet noen poeng i dominator treet enda, dog ^^

Hva er best spec for leveling som necro? Poeng i necro treet eller lock treet? Jeg har en god del poeng i lock treet også, syns det var mye snusk der :)

Warlock/Chloromancer er nok den beste leveling speccen for mages atm, AoE+Heals.

Noe likt

Lykke til!
Lenke til kommentar

Begynte med spillet i dag, da jeg trenger noe tidsfordriv for tida :)

Spiller foreløpig Assasin kombinert med to andre greier jeg ikke husker hva var. Virker veldig interessant, tror derimot jeg skal bytte til en Cleric class da det er litt mer min stil. Selv om Assasin virker moro :)

Veldig usikker da jeg ikke vet hvordan gameplay er på max level enda :D

Så langt er levlinga litt grindete, men synes historien er relativt bra :) Er bare level 8 eller noe sånt tho, så har ikke fått prøvd mye, glede meg til helg :D

Er på en PvP server Cloudborne tror jeg, er det noe server som de fleste Norske spiller på eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...