mroystein Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Fått spilt spillet en dag nå. Blitt level 18, og koser meg. Det er helt likt WoW Men synes det er helt greit. Prøver å bli en mage med syk DPS Men atm setter jeg talentpoints ganske tilfeldig.. Noen som spiller på Sagespire (Defiant)? Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Har vurdert en stund å kjøpe rift, men er litt usikker på hvor lenge det fenger siden jeg har spilt en lide mmorpg som rift. Sluttet med wow for noen måneder siden, og savner ikke nødvendigvis wow, men heller å ha et mmorpg å bruke litt tid på av og til. Men det som bekymrer meg mest er hvor mangen specs man kan ha, og hvor lite unike de forskjellige klassene kommer til å føles. For meg ser det ut som det egentlig kun er 4 forskjellige, selv om man selfølgelig kan mixe å trixe endel. Møter jeg en annen warrior feks så kan han stort sett gjøre alt jeg kan, og være akkurat lik siden han har såpass mange souls\specs og alt det der. Og det er en ting som er veldig viktig for meg, men viss hver 4 person som jeg springer forbi er ca det samme så meg forsvinner nok interessen fort. Hva synes dere? Jeg spilte jo litt av betaen men ble aldri mer en lvl 9 for jeg ville oppleve minst mulig mens jeg i tillegg fikk et stort nok inntrykk av spillet. Seriøst dropp det! Var litt artig fra 1 - 20 og nå henger jeg med hue og orker ikke forsette. Alle souls føles veldig likt og det er ikke så stor variasjon som det faktisk høres ut. Dem har bytta og stokka om på litt spells mens dem egentlig bare gjøre samma greia. PvP føles bare merkelig ut, men skal stoppe med QQ men spar pengene. Er så mye annet bra i vente at Rift blir bare et mellom-ledd i en vente periode som vil dø før eller siden. For ikke nevne dårlig optimalisering av 3D motor som er så hinsides utdatert selv om grafikken faktisk er pen så holder ikke drivkraften mål. Virker som at mange har bestemt seg for at dette ' SKAL ' være bra men jeg har 15 år mmo erfaring bak meg å spella det aller meste i lengre periode enn Rift, den ble nemlig kort. Men når det er sagt hadde dem en knallbra launch, men hva hjelper det når resten er så som så ^^ ? Det står egentlig og faller på klassene, for det andre du nevner er jeg veldig fornøyd med. Og viss du i utgangspunktet er lei av wow, eq2, eller lotr, så er det en stor sjanse for at du ikke kommer til å trives med rift - det er jo ganske opplagt. Får se om prisen dropper litt i nærmeste framtid, jeg ser egentlig ikke for meg at det er et spill som kommer til å fenge så fryktelig lenge, men 2-3mnd er greit nok. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) mro mange norske på sagspire defiant. norsk guild der også, med en del folk. Endret 16. mars 2011 av GullApE Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Fått spilt spillet en dag nå. Blitt level 18, og koser meg. Det er helt likt WoW Men synes det er helt greit. Prøver å bli en mage med syk DPS Men atm setter jeg talentpoints ganske tilfeldig.. Noen som spiller på Sagespire (Defiant)? Yess, mange som spiller på Sagespire, defiant. Er et greit stort norsk guild der også, med flotte folk in game name: ekson, bare å adde! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Var å ganka en haug med Defiants på sagespire i går Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Noen som vet om man har mulighet til Shard change senere ut i gamet? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Shard-Change, Race-Change, Sex-Change, Faction-Change. Det kommer sikkert etterhvert. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Igår hadde eg min beste rift opplevlse. Me var sikkert 50 defiant og 50 guardian på 1 felles boss, ingen drepte kvarandre, men sekundet bossen gikk ned var det full pvp krig, me vant og det er dette eg synes er unikt med rift Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Shimmersand? Har opplevd det selv. Men Defiants var mange fler enn oss, så vi ble etterhvert overkjørt. Men det var utrolig gøy likevel Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Håper ikke faction change kommer, det er bare dumt Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 ummmm, nei? Kan du begrunne det? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Burde heller vært en form for "Betrayal" quest, som det er i Everquest 2. Det du beholder rasen din, men velger å snu ryggen til din gamle faction. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Faction change? For det er bare feigt. F.eks hvis du merker at factionen din taper hele tiden, så er det bare å betale ca 100 kr, så kan du skifte faction og få mye mere favor osv. Det er akuratt slik jeg har det. på PVP så suger factionen min. men jeg nekter å skifte. Hva om alle hadde skifta til guardian fordi de var bedre? Da hadde det til slutt ikke blitt noen gode igjen på defiants. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg spiller guardian på Cloudborne sammen med noen naboer. Spiller som Ranger/Marksman/Riftblade, men tenker jeg skal ha tank og support-healer som off-specs. Tips til build for ranged dps, tank og support healer? (Tre forskjellige builds altså) Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg spiller guardian på Cloudborne sammen med noen naboer. Spiller som Ranger/Marksman/Riftblade, men tenker jeg skal ha tank og support-healer som off-specs. Tips til build for ranged dps, tank og support healer? (Tre forskjellige builds altså) Vedder stortåa mi på at du ikke har den soulen Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Vedder stortåa mi på at du ikke har den soulen ..... Var det så farlig et jeg tok feil av Riftblade og Riftstalker? Endret 18. mars 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Begynner å se meg lei på folk som whiner om andre. Ble akkurat kalt noob og diverse andre ting i en WF fordi jeg er en DPS cleric. Det virker nesten som at folk tror at Cleric ikke er gode for noe annet enn healing, dette til tross at jeg slår alle i damage done og killing blows. Likevel er det åpenbart egoistisk av meg og heale, og jeg tenker bare på meg selv. Hva faen er det å komme med? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hvordan er Rift egentlig? Spilte i betaen, men følte ikke jeg fikk vite helt hvordan spillet er lengre inn i spillet (kom bare til level 18 eller noe). Gjorde ikke noen dungeons heller, så er litt usikker på om jeg skal kjøpe det eller ei. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 det koster jo bare 210 spenn eller noe da. er vel ikke akkurat verdens undergang det da. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Nvm, fant ut av det. Endret 19. mars 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå