porlaket Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hvilken instance er etter LH, og hvilken lvl er den? ^^ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 The fall of Lantern Hook, er i Droughtlands. Den er vel fra ca 42-43 tror jeg. Den er midt i sentralhubben i Droughtlands. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Noen som vil fortelle meg hvordan late gameplay er? Er det noen kule quester? Hvordan er instancene i høy level hos defiant? hittil har jeg ikke blitt særlig imponert over defiants sine low Instances... Spilte som guardian i betaen og guardian sine instancer er mye kulere enn defiants sine Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 The fall of Lantern Hook, er i Droughtlands. Den er vel fra ca 42-43 tror jeg. Den er midt i sentralhubben i Droughtlands. LH = Lantern Hook Hvilken instance er etter det? hehe Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Du kan jo gå i defiant instances som guardian og omvendt. Er ikke nå "vår" og "deres" instance. Jeg opplevde at expert dungeons var ganske utfordrende. Det er vel mye for at det ikke er så mye informasjon ute om bossene, og gjevnt over utstyr og erfaring middelmådig. Quester er som i WoW, du har de vanlige daily questen du gjør for penger og rep. Pvp er ganske allright i høy level. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 The fall of Lantern Hook, er i Droughtlands. Den er vel fra ca 42-43 tror jeg. Den er midt i sentralhubben i Droughtlands. LH = Lantern Hook Hvilken instance er etter det? hehe Da kommer Abyssal Precipice (AP) i Iron Pine og Charmer's Caldera (CC) i Shimmersand. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 @neppe. Nei, men instancene er tilpasset Guardian og defiants, i og med at de er plassert i dems start soner=) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg må si at PVP virker riktig så morsomt i dette spillet. Balansering vil alltid være et kritisk tema så lenge det er mer enn en klasse, men enn så lenge så synes jeg at det virker som om Trion har gjort en god jobb. Det beste er i mine øyne at man kan hoppe rett inn warfronts med så og si ingen ventetid (det meste jeg har opplevd er 1-2 minutter, men vanligvis tar det mindre enn 1 minutt). Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg er så glad jeg valgte Mage da healing med denne klassen for meg er så givende. Enn så lenge så er det ganske spennende med vanlige dungeons, er level 46 og siste jeg har prøvd er LH. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) en ting til. kan en bard heale gjennom alle instances, eller bare low level instances? jeg greier å heale i IT uten at noen dør, og jeg er level 24. Lurer på om det er sånn i high level... liksom at jeg kan gå inn som healer Endret 15. mars 2011 av pmiddy Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Nei, Bard er ikke main healer. At du klarer det som 24 er vel mer fordi du er 6 lvl over dungeon. Når det er sagt er Bards veldig veldig nyttig i dungeons ved lvl 50. Buffsene og AE healingen er veldig bra, men som focus healing på tank vil det ikke være bra nok. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg har kjørt opptill 42 instancer med bard og chloro, vet ikke med bard aleina med med en chloro så gikk det helt utrolig bra. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Gjorde det i 22 også da ;p men tok siste runnen min når jeg var 24 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) En Chloro kan være like bra som en f.eks Sentinel i 5 man dungeons. Men jeg tror nå det kommer til raids, så vil det nok være Sentinel som står for healing av maintank, og Chloro blir mer raidhealer. Chloro er forøvrig syke i pvp. Har førtsatt et indre ønske om å gjøre en instance med bare Justicar/Shaman cleriker Endret 15. mars 2011 av Neppe Lenke til kommentar
sLR Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Kom veldig sent i gang med Rift, grunnet jobb etc. Så nå er hele neste uke plutselig blitt til feriedager for å få tatt opp tapte lvler, gleder meg fælt til experts. Lenke til kommentar
Diztar Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Har så vidt fått startet med Rift, og mitt førsteinntrykk er veldig bra! Min main blir nok min Warrior (Paladin/Void Knight/Warlord) Men har også laget en Cleric (Sentinel, Warden, ?) Må jo også ha en DPS build, men det får vente Jeg spiller på Icewatch som Guardian. Bare å adde Diztar hvis det er noen andre her som spiller på samme server. Endret 15. mars 2011 av Diztar Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 spiller også på icewatch som defiant sammen med noen venner av meg som har startet guildet med det originale navnet nightfall. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Har tatt en pause på lvl 28, ble faktisk litt lei av å levle Lenke til kommentar
thyes Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 En del av kompisene mine begynte å spille Rift, så jeg tror nok at jeg også hiver meg på lasset snart. Må bare få PCen tilbake fra rep først :/ Foreløpig er Necromancer klassen som appellerer mest til meg, hva mener folket om denne? Vil helst spille en caster. Et lite spørgesmål til angående factions: er det noen fordeler/ulemper om man velger den ene framfor den andre? Tenker da på racial abilities etc. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Poker, Necro er det du bør gå for å levle mage. Racials er så og si det samme på defiants og guardians. Ikke noe som har stor betydning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå