Gå til innhold

Rift: Planes of Telara

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oj, kan man repeate disse? og er det bare et puzzle i hvert sone?

Du kan gjøre de fler ganger, men etter første gang får du bare ting som er verdt 1 silver. Og ja det er kun ett puzzle i hver sone :)

Men det er også gjemt en "dirt mound" eller noe slik, også i hver sone, som regel høyt oppe i fjell. I Scarlet Gorge så er den på toppen av en av den store pillaren uten vindmølle sør-øst nær gloamwood. Eneste som hittil har vært vanskelig å nå. Det er en i Silverwood også, ekstremt lett å nå, da man bare går opp til moonshade og følger ryggen av fjellet mellom silverwood og moonshade forbi artilleri våpenet og vips så har man achievment og kanskje en epic.

Lenke til kommentar

Laster ned spillet nå (lovlig). Det var et impulskjøp etter å ha lest litt her og sett youtube.

Tar en stund å laste ned 8 gb.. :whistle:

Je har et par spørsmål:

Hvilke realm er det mye norske på? :p

Noen som har tips til gøye class?

Hvilken faction ? Tipper flest er Guardians eller hva det heter? Siden de er "snille"? Tror ikke jeg vil ta de, fordi de tror på guder? :p

Lenke til kommentar

Jeg selv spiller på Steampike, men det var noen som nevte en annen server som de mente det var mange norsk på. Hva denne serveren het, husker jeg ikke.

Jeg og endel andre medstudenter har en egen guild som de mer enn gjerne kan bli med i, det er hvis du velger Guardian seff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...