pmiddy Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 ah.. så itemene rangeres opp ett hvor mange ganger jeg har tatt det samme puzzelet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Nei, nei, nei. Du kan ta den så mange ganger du bare vil, men bare første gang gir belønning. Påfølgende gjennomføringer gir deg... 1 silver. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Oj, kan man repeate disse? og er det bare et puzzle i hvert sone? Du kan gjøre de fler ganger, men etter første gang får du bare ting som er verdt 1 silver. Og ja det er kun ett puzzle i hver sone Men det er også gjemt en "dirt mound" eller noe slik, også i hver sone, som regel høyt oppe i fjell. I Scarlet Gorge så er den på toppen av en av den store pillaren uten vindmølle sør-øst nær gloamwood. Eneste som hittil har vært vanskelig å nå. Det er en i Silverwood også, ekstremt lett å nå, da man bare går opp til moonshade og følger ryggen av fjellet mellom silverwood og moonshade forbi artilleri våpenet og vips så har man achievment og kanskje en epic. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Noen som vet hvor stor sjanse det er for å få epic item:p? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Puzzles, Cairns (jordvollene), crafting, random world drops, faction vendor (mente iallefall jeg så noe her),Quests (iallefall 1 gruppe/raid quest), Drops i Expert dungeons, Kjøpe fra vendor (for plaques som dropper i expert dungeons). Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Tenkte på innenfor Puzzles da. Eller er det 100 % at man får en epic item der? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Nope. Puzzles are random. Får bare krysse fingrene Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 kjørte RD en del ganger i går, 3 siste runsa ble ferdig på 16 minutter Ganske rask og easy xp Lenke til kommentar
thyraven Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Noen som vet om en grei Raiding guild det er mulig å joine? kanskje helst en skandinavisk en også. Spiller WoW en del men vil prøve meg på Rift, men vil helst ha ett sted å høre hjemme Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Noen som vet om en grei Raiding guild det er mulig å joine? kanskje helst en skandinavisk en også. Spiller WoW en del men vil prøve meg på Rift, men vil helst ha ett sted å høre hjemme Hvilken server spiller du på? Lenke til kommentar
thyraven Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 greia er jo at jeg har bare prøvd spillet i de forskjellige klassene, men siden "im a raider at heart" så vil jeg helst finne meg en guild før jeg kaster bort tiden til å levle på en server jeg kanskje ikke blir på Lenke til kommentar
mroystein Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Laster ned spillet nå (lovlig). Det var et impulskjøp etter å ha lest litt her og sett youtube. Tar en stund å laste ned 8 gb.. Je har et par spørsmål: Hvilke realm er det mye norske på? Noen som har tips til gøye class? Hvilken faction ? Tipper flest er Guardians eller hva det heter? Siden de er "snille"? Tror ikke jeg vil ta de, fordi de tror på guder? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg selv spiller på Steampike, men det var noen som nevte en annen server som de mente det var mange norsk på. Hva denne serveren het, husker jeg ikke. Jeg og endel andre medstudenter har en egen guild som de mer enn gjerne kan bli med i, det er hvis du velger Guardian seff. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg og Borbra som sagt holder til på Steampike/Guardian. Vi har en egen guild med bare folk vi vet hvem er, men tar hjertelig imot nye norske medlemmer. Bare hør med Balleflass eller Borbra ingame så får dere en invite Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 har kjøpt dette eg og nå, på cdon og lasta ned og innstalert men når eg skal registrere meg som bruker får eg bare opp beskjeden: We're sorry. You are not eligible to use this service Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Du må registrere deg med betalingsplan på Trion sine hjemmesider. Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 glem det, var eg som hadde merka av 2011 på årstall eg var født:p og da var eg forliten til og gå videre hehe Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 haha, godt det ordna seg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå