Luz Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg føler meg tvunget til å kommentere på den videon der. Største skvipet, jeg noengang har sett. Og det er typisk når det er noe som snur litt på måten ett mmo spilles, iforhold til WoW, så blir det sett på sånn. Han viser noen som har problemer med ett spill som såvidt har vært ute i ei uke ? Folk har fremdeles problemer med Age of Empires for fanken. Nei, for noe tull og vanvittig provoserende for folk som faktisk liker spillet. Jeg for min del har sluppet alt av annet spill jeg drev med og stortrives i Rift. Herlig atmosfære og mange spennende aspekter, jeg kommer nok til å bli der ei stund Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Har hørt en del her snakke om å skifte soulpoints på et blunk etc.. Må dette gjøres hos en trainer (respec) eller kan man gjøre det når man vil? Finner virkelig ikke ut av det folk snakker om, kan jo respekke på et blunk.. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Tror man må respecce hos trener ja, men det er vel strengt tatt ikke så mye jobb? Uansett...kjørte FAE for første gang i dag. Likte instancen veldig godt, men jeg slet litt med healing noen steder, men det gikk helt greit. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Du må respecca hos trainer ja, men du kan har 4 specs lagret og skifte mellom de når du vil, så lenge du ikke er i combat. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Du må respecca hos trainer ja, men du kan har 4 specs lagret og skifte mellom de når du vil, så lenge du ikke er i combat. Ah, hvordan gjør du det? Lenke til kommentar
gholie Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Du kjøper ekstra souls hos trainer, første er billegg, men så blir det fort dyrare Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Når du går inn på Soul Treet, så har du fire knappet neders. Men du må kjøpe de andre knappene hos trainer. Den første er vel billig, så de fleste har råd til den. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Er det mulig å bare ha 4 souls? Har fått 3 på Quests (tidlig) Så var det en i Sanctum. Er det mulig med flere, eller kan jeg bare kombinere mellom de 4? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Du har 5 souls pluss en pvp. Du kan ha alle samtidig, men du kan bare bruke 3 av gangen. Det her er snakk om specc rett og slett. Du kan ha 4 forskjellige specc som du fritt kan bytte mellom når du ikke er i combat Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Du har 5 souls pluss en pvp. Du kan ha alle samtidig, men du kan bare bruke 3 av gangen. Det her er snakk om specc rett og slett. Du kan ha 4 forskjellige specc som du fritt kan bytte mellom når du ikke er i combat Da lurer jeg på hvordan jeg får den 5 soulen. Som sagt, fikk 3 i Q ganske tidlig, og så fant jeg ett Quest i Sanctum som ga meg en soul. PvP har jeg ikke prøvd enda. Endret 13. mars 2011 av -Lasse Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Du får totalt 9 souls. 8 + PvP soul. Questene for disse får du når du blir lvl 13 og kommer til hovedbyen. PvP soul kjøpes for favor.. 2500 om jeg ikke tar feil. Endret 13. mars 2011 av Konamixx Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Gikk litt fort her ja. Tror jeg tenkte på noe annet Questen er spredt rundt om i hovedbyen som Konamixx sier. Er bare å lete etter dem. Alle har navnet på klassen under seg. 2500 stemmer. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Vil forresten anbefale folk å gjøre puzzles og finne de "gjemte" kistene rundt omkring i Telara. Men vær obs på at Silverwood puzzle og mound f.eks er cappet på level 30. Så om du er heldig så får du max en level 30 epic av disse. Mens Moonshade f.eks vil gi deg level 45 epic osv. Gikk rundt som level 44 igår å gjorde alle puzzlene, endte opp med 3 nye lilla og en blå jeg bruker i tillegg til en del platinum og mye blått jeg kan selge på AH. Får forresten level 45 items som level 44 osv. Så må ikke være akkurat 30,35,40... Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Herregud, blir så irritert. Ingen gidder å svare meg på hva puzzle er, har totalt spammet venner/guild. Jeg er 50 mage nå, og er det noen sted jeg kan ta puzzle slik at jeg får epic i min level? Fant litt om det her Endret 14. mars 2011 av bekimc Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Mener ikke Artifacts. Søk på youtube på f.eks Rift Puzzles. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Oj, kan man repeate disse? og er det bare et puzzle i hvert sone? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Oj, kan man repeate disse? og er det bare et puzzle i hvert sone? Du kan gjøre de fler ganger, men etter første gang får du bare ting som er verdt 1 silver. Og ja det er kun ett puzzle i hver sone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå