Gå til innhold

Rift: Planes of Telara


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken server er du på? Jeg har merket massiv serverlag omentrent hver dag. Dette skjer på kvelden i 9-10 tiden, og virker og være et resultat av massive invasjoner all over the place. Latency spiker ofte til 10-20000 en periode før det roer seg igjen 10 min senere.

Virker nesten som de driver å tester serverne siden det skjer så regelmessig. Er dog særdeles annoying. Spesielt om du står i combat.

Spiller på Sagespire. Har støtt på lagg EN gang, det varte i sånn 5 minutter.

Lenke til kommentar

Trion har sagt at de ikke balanserer etter pvp. Mange av problemene i videon er problemer til enkeltfolk og ikke flertallet. Så jeg skjønner ikke hva slags grunnlag du syter på. Rift er iallefall mye mer gjennomført enn WoW var da det kom ut. Men for all del, det er vel en smakssak :)

 

Spillet går knirkefritt på min pc iallefall, hender vel det dropper ned til 25 fps med fullt raid party. Har heller ikke superhighend (Var high-en) for sånn 1 år siden.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Spillet er ikke perfekt, men fremdeles den beste MMO launchen siden LOTRO. Den videoen var forøvrig den latterligste QQ videoen jeg har sett på lenge. En masse random poster fra forum, hvor man ikke får stort annet en overskriften til emnet. In the words of the great Charlie Sheen: WEAK!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Den videoen var jo latterleg dårleg som andre har skrevet over, viser jo absolutt ingen poeng utanom litt tilfeldig QQ frå forum, kunne gjort det samme om hvilkensomhelst spel og fått samme resultat då folk liker å klage.

 

Spelet har så vidt kommt ut, launchen har gått knirkefritt, iallefall for min del. Det er særdeles få MMOs som har fått en så solid start, er spent på korleis det vil gå framover.

 

( Men for all del ikkje nerf warriors! Eg kosar meg slik vi er no... :p )

Lenke til kommentar

Jeg tror nok at om du BARE quester. Det vil si ikke tar noen rifts, ikke en dungeon og heller ikke noe pvp. Så kan du KANSKJE gå tom for quester.

 

En jeg spiller med gjorde nettopp det, han droppet alt av dungeons og rifts og da sa det stopp med quests halvveis til lvl 49 :p

 

Jeg selv sliter med for mye quests :p Er lvl 47 og gjør lvl 45 quest nå :p men nå har jeg gjort mye rifts og alle dungeons :)

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg bare elsker Rift. Det at man kan joine Rifts helt tilfeldig, og det å ikke lete etter etter spesifikke tanks/healers/dps er bare helt konge. Og i følge en kamerat av meg, så er dungeons veldig gode i Rift. En annen ting som jeg virkelig liker er at det bare er 4 hovedklasser og at man dermed bare trenger å rolle 4 chars for å ha alle specs i spillet.

Et ord tror jeg passer godt til dette spillet: MAGISK.

 

Selv spiller jeg på Sagespire som Guardian. Er Cleric :)

Om du ønsker, så kan du /w meg. Heter Marb.

Nesten synd jeg kjøpte 2mnd Game Card for WoW for dette spillet kommer jeg til å spille fremfor WoW.

 

Sanctum er hovedbyen for Guardians right?

Endret av MarB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...