Gå til innhold

Rift: Planes of Telara

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjørte igjennom Runi Descent i går. Veldig artig dungeon! Prøvde oss på Lantern Hook rett etterpå, men siden jeg spilte tank og bare var lvl 41 gikk det relativt dårlig. >_>

Fikk en critical hit mot meg som gjorde 2400 skade etterfulgt av en på 1200. Jeg har 5200ish hp. Døde ganske så raskt etterpå. >_>

Lenke til kommentar

Hvordan er spillet forhold til wow? eller age of conan release?

evt, er det 100% åpent world eller er det som fail conan instances crap?

På hver eneste forum whiner folk at det ikke er noe end game, så de fleste er tilbake i wow, true?

Lenke til kommentar

Folk whiner om endgame en uke etter release? Patetisk. :p

Det er helt likt WoW på det punktet. Du har åpen verden og dungeons som er instanserte.

Spillet er ganske bra, men det kommer ann på hva du gjør. Kjører du 16 timer spilling hver dag går du nok tom for innhold de første ukene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tja endgame er det jo, men mange mener det er for lett. Skulle visst bli justert litt i patchen som kom idag. Ellers er det håpløst å si at det ikke er endgame når ingen har clearet alt enda. Såvidt jeg vet er kun første boss i 20 manns raid instancen tatt ned.

Endgame er vel pr nå

2x normale lvl 50 dungeons. 5mann

5x tier 1 HC dungeons. 5mann

5x Tier 2 HC dungeons. 5mann

1x raind instance. 20mann

I tillegg til dette har du

5mann expert rifts

10mann raid tifts.

Vet ikke hvor mange varianter av disse det er, men disse åpnes i openworld så sjansen for å bli angrepet av motsatt faksjon i det du prøver å lukke en raidrift er stor. Første ble lukket idag morges. De måtte ha 1 raid til å lukke riften og 1 raid til å ta seg av PvPen rundt riften.

Hele verden er åpen lik WoW, ja.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Hvis jeg skulle kjøpe dette nå, høres litt fristende ut men har mine tvil, men det må jeg finne ut=)

Hvis jeg skulle velge class som ligner mest på shadow priset fra WoW, hva ville det være?

Så nettopp websiden til rift, er jo nesten for mye å velge mellom? Oo

Kommer til å laste ned fra cdon.no, hvor stor er the rift før og etter install?

Lenke til kommentar

Tja endgame er det jo, men mange mener det er for lett. Skulle visst bli justert litt i patchen som kom idag. Ellers er det håpløst å si at det ikke er endgame når ingen har clearet alt enda. Såvidt jeg vet er kun første boss i 20 manns raid instancen tatt ned.

Endgame er vel pr nå

2x normale lvl 50 dungeons. 5mann

5x tier 1 HC dungeons. 5mann

5x Tier 2 HC dungeons. 5mann

1x raind instance. 20mann

I tillegg til dette har du

5mann expert rifts

10mann raid tifts.

Vet ikke hvor mange varianter av disse det er, men disse åpnes i openworld så sjansen for å bli angrepet av motsatt faksjon i det du prøver å lukke en raidrift er stor. Første ble lukket idag morges. De måtte ha 1 raid til å lukke riften og 1 raid til å ta seg av PvPen rundt riften.

Hele verden er åpen lik WoW, ja.

Kommer ann på om du spiller på PVP eller PVE. På PVE er det ikke automatisk PVP mot den andre fraksjonen.

Lenke til kommentar

Cleric Inquisitor er ikke så langt fra Shadow Priest. Det kan kanskje virke overveldende mye å velge mellom, det er iallefall sykt mange kombinasjoner av klasser. Cleric er den eneste som kan gjøre alle oppgavene, tanke, heale og dps'e. Release er den beste jeg har vært borti. Serveren gikk ned sånn en gang om dagen i 10 minutter (Varslet) hver dag. Eller har det ikke vært noe downtime eller lagg. Jeg har bare merket EN bug fra 1-44.

Tror spillet er rundt 8gb.

Lenke til kommentar

Eller har det ikke vært noe downtime eller lagg. Jeg har bare merket EN bug fra 1-44.

Hvilken server er du på? Jeg har merket massiv serverlag omentrent hver dag. Dette skjer på kvelden i 9-10 tiden, og virker og være et resultat av massive invasjoner all over the place. Latency spiker ofte til 10-20000 en periode før det roer seg igjen 10 min senere.

Virker nesten som de driver å tester serverne siden det skjer så regelmessig. Er dog særdeles annoying. Spesielt om du står i combat.

Kommer ann på om du spiller på PVP eller PVE. På PVE er det ikke automatisk PVP mot den andre fraksjonen.

Ja, selvfølgelig. Kommer ann på servertype. Openworld PvP er dog helt fantastisk så regner med alle roller PvP server :whistle:

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...