Gå til innhold

Rift: Planes of Telara

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er absolutt ikke som da jeg begynte å spille wow. Har ikke spilt det på to dager nå, og føler absolutt ingen trang til å spille spillet selv om jeg vet det er jævli gøy!

Så bra! Godt å ikke sitte med abstinenser og avhengighets følelser til et spill. Kjenner meg igjen i det du sier, selv om jeg sitter her på jobb å skulle nesten ønske jeg var akkurat syk nok til å kunne ta meg en 3dagers egenmelding :p

Poker, er vel bare å vente da. Rift kommer ikke til å dø med det første. I verste fall overlever det til TOR eller GW2 kommer ut, antageligvis mye lenger.

Endret av Kultom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg har vært en wow-spiller på over 2.3k rating i tbc, og ligger på 2.1k uten å virkelig prøve noe særlig nå.. Arenateamet mitt har derimot vurdert å gå over til RIFT, i håp om mer utfordring, og mer underholdning.. Fler som har spilt på høyt nivå (helst gladiator) som har prøvd ut rift, og vil si kort hvordan dere føler PvP delen er?

Lenke til kommentar

PvP i RIFT er ikke som Arena i WoW og du har ikke noe ranking enn så lenge og det vil nok ta lang tid før noe sånt kommer. Så vil ikke anbefale Arena teams og spille rift. Men nå er jeg mer en PvE kar så kanskje ikke så god til å vurdere dette.

Lenke til kommentar

Veldig avhengighets dannende etter min mening. Jeg hadde rundt 4-5 dager played time fra beta 1 til open beta, og har nå godt over 3 dager /played. En annen i guilden er på god vei til 7 dager /played siden headstart. Er ikkelenger siden enn i går at jeg ble sittende til nesten kl 2 for å gjøre ferdig en lvl ~37 dungeon og deretter hjalp noen guild mates med å gjøre en lvl 17+ dungeon.

Men som med alt annet, så trenger det nødvendigvis ikke sluke all tid hvis du har noe viljestyrke.

Lenke til kommentar

Noen som vet om en side der det står litt om hva somd ropepr i hvilke dungeons? har lyst til å prøve en tank-spec som Cleric, men har ikke noe skjold :/

Zam driver å jobber med det slik jeg har forstått sakene. Men sjekk Auction House, eventuelt ta kontakt med en armorsmith som kan lage et til deg. Viktigste er bare å få seg hvilket som helst skjold til din level egentlig, så bytter du heller bare ut når du finner et bedre.

Lenke til kommentar

Hvilken level er nødvendig for første dungeon, og hvor befinner denne seg? Er lv 14 paragon/paladin og noen få poeng i riftblade atm, på Bloodiron :)

Burde være 17+. Souls kan du endre fra tank til dps og tilbake som du selv vil med etter du har fullført questene for dette. De finner du i sanctum/meridian rundt level 13.

Endret av Kultom
Lenke til kommentar

Om du gidder å trykke en knapp, så finner du ut det.

?

Takk for ordentelig svar Kultom! :)

Hvis du hadde sjekket linken han postet (denne), ville du sett følgende liste.

• Iron Tomb - 17-21 - Freemarch - Retail Launch
    Realm of the Fae - 17-21 - Silverwood - Retail Launch
    Darkening Deeps - 20-24 - Gloamwood - Retail Launch
    Deepstrike Mines - 23-27 - Stonefield - Retail Launch
    Foul Cascade - 28-32 - Scarlet Gorge - Retail Launch
    King's Breach - 33-37 - Scarwood Reach - Retail Launch
    Runic Descent - 38-42 - Moonshade Highlands - Retail Launch
    The Fall of Lantern Hook - 42-46 - Droughtlands - Retail Launch

Lenke til kommentar

Jeg har vært en wow-spiller på over 2.3k rating i tbc, og ligger på 2.1k uten å virkelig prøve noe særlig nå.. Arenateamet mitt har derimot vurdert å gå over til RIFT, i håp om mer utfordring, og mer underholdning.. Fler som har spilt på høyt nivå (helst gladiator) som har prøvd ut rift, og vil si kort hvordan dere føler PvP delen er?

Vel, jeg har ikke spilt aktivt pvp siden vanilla, men ble da Commander på den tiden, selv syntes jeg at pvp i Rift er fryktelig gøy, med tanke på at det er så mange forskjellige specs folk har, så du vet aldri helt hva du møter. : )

Lenke til kommentar

Godt poeng det H4nk, man har på en måte en litt spesiell balanse mekanisme i spillet ved at det er så og si umulig å vite hva motstander er speccet.

Healing i WarFronts og Dungeons er forresten veldig engasjerende som Mage. Glad det er den delen av mage som fungerer helt greit på level 50.

Lenke til kommentar

Jeg startet nettop en mage, mulig du kan forklare litt hva du mener med Healing fra mage sin side? Jeg har fått med meg det at det er healing souls for mages, men har ikke lest stort om det enda.

Lenke til kommentar

Jeg startet nettop en mage, mulig du kan forklare litt hva du mener med Healing fra mage sin side? Jeg har fått med meg det at det er healing souls for mages, men har ikke lest stort om det enda.

Her har du en link til en liten guide som hvertfall hjalp meg bli nyttig i dungeons i motsetning til som dps spec. Tank gjorde mer damage enn meg (men da hadde jeg nok et rimelig dårlig dps oppsett og) http://forums.riftgame.com/printthread.php?t=75267&pp=10&page=1 .

Jeg har satt min opp som, Chloro/Warlock/Archon.

Warlock pga mye bedre charge, og det trenger man både for damage reduction spell (som fungerer samtidig som du kaster andre spells forresten, den blir aktivert men er som en slags instant cast debuff som koster charge) og fordi du har Entropic Veil som Chloro som forbedrer skaden en gjør og dermed også healing.

Kort og godt, ikke specc for "instant cast target heals". Det er den skaden du gjør som skal heale gruppen/tanken.

Offtopic, vanskelig å ikke blande norsk og engelsk når man skal snakke om MMO altså. Jaja, gidder ikke gjøre noe særlig innsats for rettskriving, tolk selv etter beste evne! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...