Sn4k3Eye Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Mulig jeg var for generell i mitt inlegg, men jeg er absolutt på samme nivå som deg. Jeg har et system til ca 50 lapper så alt er good stuff. Jeg har tilogmed IPS-S skjerm for den ekstra utnyttelsen i en krystallklar skjerm. Men er vel en lite sjult hemmelighet at et nvidia kort i slave med hackede drivere gir et godt boost. Jeg er enig at grafikkmotoren ikke er optimalisert godt nok, men min FPS ligger stort sett alltid over 50, bare når Rift åpner seg går jeg kansje ned mot 30. Slik Rift er i dag så er det ok for meg. Kjenner meg ikke helt igjen at det er elendig, Får jeg kjørt det på full guffe med 30-50 og litt optimaliserte innstillinger i ekstrene ati programmer, så er det bra nok til Trion får skikk på sakene sine, om ca 6-7 mnd bør ting egynne å bli bedre. Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 de fleste har ikke computer til 50 lapper 1 Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg husker for en tid tilbake da Omega driverene var absolutt det beste, men dem har ikke gitt ut noe nytt på lenge. Jeg ligger på alt fra 30 til 50 men faller fort ned på 20 fps i rifts...og det er ikke alt for stor aktivitet heller. Jeg er bare level 22 så langt. Men men, tror ikke Nvidia brukerene er såpass missfornøyd som ATI brukerene. Men igjen det er nytt og det blir sikkert ordnet etterhvert. Men 'etterhvert' vil jeg nok heller gå over på noe annet, dem kan ikke døye alt for lenge. Bare tenkt deg etter de 30 gratis dagene, det er da det virkelig gjelder om folk faktisk gidder å betale videre... Vi har Dragon Age 2, GW2, Tera (som kanskje kan være noe), og mye annet å se frem til også de fleste har ikke computer til 50 lapper Jeg ser den, men da burde absolutt dem som har invistert det lille ekstra, få valutta. Og ikke tvert i mot dårligere ytelse. Lenke til kommentar
Sn4k3Eye Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Du har ikke litt nettverks lag da? Det har vært enorme forskjeller i Rift mellom forskjellige ISPer. I Rift er opplastningshastighet på linja de veldig viktig, viktigere enn i noe annet MMO så langt, de setter høyere og høyere krav til god line med trafikk opp mot serverne. Har man feks en Telenor linje som ikke går høyere enn 800kbs opp... så har man allerede et kjempeproblem. Bare en tanke, her ligger sefølgelig ikke hele problemet, men noe kan ligge her. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Du har ikke litt nettverks lag da? Det har vært enorme forskjeller i Rift mellom forskjellige ISPer. I Rift er opplastningshastighet på linja de veldig viktig, viktigere enn i noe annet MMO så langt, de setter høyere og høyere krav til god line med trafikk opp mot serverne. Har man feks en Telenor linje som ikke går høyere enn 800kbs opp... så har man allerede et kjempeproblem. Bare en tanke, her ligger sefølgelig ikke hele problemet, men noe kan ligge her. Du er helt på jordet, nettverkslinja har INGEN ting å si ang FPS. Jeg sitter på 600kbs opp linja til Telenor, og det funker helt fint 99% av tia, de resterende 1% er det serveren selv som står for. AKA att alle opplever det, og ikke er relatert til mi linje. Jeg har ett 5870 og ligger ca på 40-50 fps på noe mellom high og ultra med drops nedi 30 fps ca Pic related: og som du ser har jeg 36 fps Endret 5. mars 2011 av Borbra Lenke til kommentar
Sn4k3Eye Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hvis det er kun FPS lag vi snakker om så har det sefølgelig ingen betydning. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Tenker å starte på pvp serveren Bloodiron, noen her som spiller der? Kan den anbefales? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Ser folk fra blodiron hele tiden i warfronts. Virker som en ålreit server, ellers er det mye scandinaviske på Firesand. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 defiant sagespire er det også mye nordmenn, norsk guild også. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Kjører denne Rift? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg vil tro at det meste klarer å kjøre Rift akseptabelt. Det er en smule mer polert enn Age of Conan på det området. Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Enn Age of Conan ?? No way !!! Rift kjører en gammal DX9 oppsett, Age of Conan er ful DX10 og kan ikke sammenlignes. Men for all del Rift er pent, men milevis fra AoC Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det var mye som ikke var på topp med AoC, men grafikken var ikke en av dem 2 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Eneste Rift mangler grafikkmessig om du spør meg, er detaljnivå på avstand, som er omtrent ikke eksisterende. Eller er jeg ikke blodnøye grafikken, jeg er bare glad i å ha oversikt. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Ang. ytelse så funker det veldig greit for meg. 30 på det lavasta i Meridian når det er mangen der, ellers har eg 40+. Sitter på 5870 og AMD 955 @3,6GHz. Men ByteMare, har du testa å slå av crossfire? Mulig spelet tuller med det. Storkoser meg forøvrig som Rift / Paragon ( for 30% buff ) / Reaver. Er fortsatt ny så har ikkje så god peil endå Er så sykt god healing med Reaver, og når en i tillegg har all skaden frå Rift så kan en ta ned relativt mangen mobs utan store problem. Er lvl 21 nu! Endret 6. mars 2011 av gholie Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Mye kø på Bloodiron? Ser at de har vært ca 200 i kø i hele kveld. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvorfor har dere så mye kø? Jeg startet på den engelske RP-serveren på fredag ettermiddag (husker ikke navnet i farten), og selv om det stod at population var High i fine, røde bokstaver har jeg ennå ikke hatt noe som helst problem å logge inn. Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Muligens fordi folk ikke vil rp'e Lenke til kommentar
sLR Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Da var det spilt ca 39 timer fra fredag - søndag kveld.. Jeg må virkelig si det at spillet imponerer veldig, fryktelig kult å kunne mixe opp specs på denne måten. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 jeg og en kompis er nå lvl 39.. Så vi tenkte at vi skulle være litt rtards og springe til starting-sonen til Defiants. Etter om lag en times tid med queueing til WF's og ganking av lvl 10 folk ble det mye roping og skriking i /y om at vi var dumme:( Vi fikk aldri den achievementen om å drepe 50 players i contested area though, må de være lik lvl mon tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå