Kultom Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Dude, du bør se toonen min. SÅÅ nosferatu . Og det er vampyrer ingame, så hvorfor ikke? (Men har laget meg en alt/bank-char som heter Bella og, tynn liten Mathosian warrior), Endret 2. mars 2011 av Kultom Lenke til kommentar
keZ Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 RB/Reaver er så forbanna kos. hvordan får du flytta player/target frame? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Trykk på Escape-knappen. Så velger du valget som sier noe som "modifiser" ellerno. Lenke til kommentar
AmbassadorNOR Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hjelpe meg for et PvP-kaos det er i Scarlet Gorge-zonen! Men utrolig artig i vertfall Lenke til kommentar
sLR Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Har Rift blitt sluppet i Norge? Jeg får det ikke før 1 dag og 9 timer her i UK. : < Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Det er Head Start som begynte 24 Februar. Spillet lanseres offentlig på fredag. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg skjønner, men mister du lvlene dine når spillet har blitt lansert, som typ en beta, eller beholder du dem? :] Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Nei. Spiller er allerede LIVE, men vi har en liten head start fordi vi forhåndsbestilte spillet. Ingenting blir slettet på fredagen. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Beta karakterene er allerede borte, siden closed og open beta fasene i midten av januar var det vel. Headstart gikk i gang 24. januar og kjører fram til offisiel release i EU (4. mars). Headstart karakterene beholder vi. Ble bare lvl 29 i går, og rakk ikke Foul Cascade. Men hjalp i hvertfall noen guild mates igjennom Darkening Deeps, så kjørte den 2 ganger i går. Tviler på at jeg rekker FC før fredag. :/ Lenke til kommentar
sLR Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Oisann, leit. Blir nesten litt vansklig å komme litt skikkelig inn i det fort, hvis majoriteten er high lvls allerede, eller er det feil? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hvilken level må jeg være før jeg kan gå IT? Og ... Har Rift noe Armory-lignende enda? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 IT er vel underkant av 20. Nei, har ikke noe armory enda. Kommer vel etterhvert, de har tatt mange gode ideer fra f.eks wow så Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Oisann, leit. Blir nesten litt vansklig å komme litt skikkelig inn i det fort, hvis majoriteten er high lvls allerede, eller er det feil? Trur heller det er omvendt, lettere for deg å komme seg skikkelig inn i det da det er mange som har vært i gjennom det samme og kan hjelpe deg, i tilleg slipper du å stå å campe creeps for å få gjort quests. Rerollet til Firesand RP-PVP server 4-5 dager etter headstart og det er fortsatt massevis av folk som løper rundt i Silverwood. Forhåpentligvis legger de til i "armory" noe slags privacy options slik at ikke alle og enhver bare kan gå inn å se på build og gear man har uten at man selv har godkjent det. Hadde vært kjedelig om folk ble sett ned på på forum osv fordi de ikke har gjort ditt, eller har det og det gearet osv. For min del kunne jeg klart meg uten armory, eneste som jeg føler mangler av nettverktøy er noe slags thotbott/wowhead greie. Endret 3. mars 2011 av Kultom Lenke til kommentar
sLR Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Oisann, leit. Blir nesten litt vansklig å komme litt skikkelig inn i det fort, hvis majoriteten er high lvls allerede, eller er det feil? Trur heller det er omvendt, lettere for deg å komme seg skikkelig inn i det da det er mange som har vært i gjennom det samme og kan hjelpe deg, i tilleg slipper du å stå å campe creeps for å få gjort quests. Rerollet til Firesand RP-PVP server 4-5 dager etter headstart og det er fortsatt massevis av folk som løper rundt i Silverwood. Forhåpentligvis legger de til i "armory" noe slags privacy options slik at ikke alle og enhver bare kan gå inn å se på build og gear man har uten at man selv har godkjent det. Hadde vært kjedelig om folk ble sett ned på på forum osv fordi de ikke har gjort ditt, eller har det og det gearet osv. For min del kunne jeg klart meg uten armory, eneste som jeg føler mangler av nettverktøy er noe slags thotbott/wowhead greie. Ctprofiles hadde vært flott. : ) Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Beta karakterene er allerede borte, siden closed og open beta fasene i midten av januar var det vel. Headstart gikk i gang 24. januar februar og kjører fram til offisiel release i EU (4. mars). Headstart karakterene beholder vi. Ble bare lvl 29 i går, og rakk ikke Foul Cascade. Men hjalp i hvertfall noen guild mates igjennom Darkening Deeps, så kjørte den 2 ganger i går. Tviler på at jeg rekker FC før fredag. :/ rettet en feil. Har levlet en warrior til 14 nå, gleder meg til å prøve dungeons. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Enig, armory og dungeonfinder kan dra til helvete. Det eneste man oppnår med det er latskap og total drap av community. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 nesten 38 nå, etter at jeg har holdt på i en evighet utenfor Hammerknell med og drepe lvl 40 mobs fordi en eller annen tosk sa til meg at Droughtlands var enda vanskeligere, argh!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå