Gå til innhold

Rift: Planes of Telara


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går fint ann å heale og tanke FC på level 28. Så frem til at alle er oppvakt og ikke hjernedød. Er ikke noe bossmods som hjelper deg i Rift, men du får tydelig beskjed om det skjer noe :)

 

Blir bare beder Lars. Pvp er iallefall veldig gøy :)

 

Var med Major Invasion i Gloamswood i går (Fantastisk sone). Vi var 2 fulle raidgrupper, og pcen begynte å slite litt. Heldigvis holder serveren godt med, og pingen holder seg på rundt 100 :)

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Jeg spiller på Steampike, er lvl 28 med min mage :D Hvis det er noen fler på samme server som ikke har en guild er det bare å spør. Er ikke store guilden enda, men vi vokser litt dag for dag.

 

 

Hvilken guild er det da? Bare nordmenn? Er litt på utkikk etter en guild, meeeeen ikke noe stress egentlig :whistle:

Lenke til kommentar

Nå skal man huske på at det er flere faktorer enn level som påvirker hvorvidt en dungeon føles enkel eller ei. :p

 

Selvfølgelig er det det, men å være 4 lvler under siste boss i en dungeon har utrolig mye å si. Og jeg har i grunn relativt greit gear for min lvl også.

 

 

 

Men hvis FC står merket som 28+ skal en ikke se bort ifra at den blir testet i kveld. Kjørte den i beta, og likte den veldig godt. :D Har heldigvis en veldig god healer og dps i guilden, så burde ikke bli alt for stort problem.

Lenke til kommentar

Jeg spiller på Steampike, er lvl 28 med min mage :D Hvis det er noen fler på samme server som ikke har en guild er det bare å spør. Er ikke store guilden enda, men vi vokser litt dag for dag.

 

 

Hvilken guild er det da? Bare nordmenn? Er litt på utkikk etter en guild, meeeeen ikke noe stress egentlig :whistle:

 

Vi har 2 briter og 1 portugiser, ellers så er resten norske :)

 

Er lvl 33 nå :p

 

Han som har høyest er lvl 42 nå, og det var tydligvis ikke mye gøy. Lite folk på områdene med 38+ :p

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

Er 33 selv nå, og har blitt ferdig med Scarwood Reach, det er jo et problem da både Moonshade Highlands og Droughtlands er 34+ ^^

 

grei måte å lvle på er å soloe disse navngitte elitene, som dropper quest items, rask 6000xp om du klarer å soloe dem. Veldig lett som Riftblade, med Freezing Armor og Firelance spam!

Endret av Crichton
Lenke til kommentar

Jeg fikk min første lilla shard igår. Hva gjorde jeg? Lukka en slik Water Camp greier. Lukka ikke en eneste rift. Likevel fikk jeg en epic.

 

Dog, dette var under en super-invasjon. Var ikke en vanlig invasjon, men en større hvor vi måtte bekjempe fienden innen 45 minutter, så ødelegge fire greier utenfor kysten for så å banke bossen. Først da ble vi ferdige og fikk en epic.

Lenke til kommentar

Har ingen planer om å drive aktivt med RP, men så langt har det ikke hatt noen betydning. Det finnes visstnok ingen regler som regulerer chat.

Jo. Om det er regler som blir oppretthold av GM eller ikke er jeg usikker på. Men spiller man på RP server så RP'er man i /say /yell og /*emote* osv. General chat og slikt er det helt opp til deg selv da det på en måte ikke er character din som sier noe. Slik jeg forstår det, spiller på samme server nå. Firesand blir det nok ikke så mye RP på gitt. Men jeg skal bidra til mitt når jeg føler for det med min vampyr-necro.

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...