Gå til innhold

Rift: Planes of Telara


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Level 35 Necro/Dom på Whitefall nå. Det er helt ekstremt hvor smooth alt er ingame. Annet enn køen på den ene serveren så er alt helt nydelig. Gleder meg til å se om endgame skuffer eller ikke. Warfronts har vært helt ok enn så lenge, ikke noe mer. Men så har det vært med random folk og ikke guildet da.

 

Er outfitter og runecrafter forresten, lager utstyr og spesielt runer som jeg bruker hele tiden. Artig med proffesions som har noe å si.

 

 

Endret av Kultom
Lenke til kommentar

Lvl 25 Warrior tank på Blightweald.

 

Har armosmith i 100+, weaponsmith 20ish, mining 120+. Spiller sammen med 8-10 andre guild mates, et par av de norske.

 

Håper på å ta Foul Cascade i dag, men vet ikke helt om jeg får nok lvler. Er 9% unna lvl 26, og lurer på om ikke vi kan greie å ta den om jeg når 28-29. Eller var det FC som var 30+ dungeon?

 

Hmmm. Får høre med runecrafterne om de har noen runer som kanskje kan få meg igjennom selv om jeg er litt for lav lvl. :D

Lenke til kommentar

FC er lvl 30+ dungeon. Jeg prøvde den på lvl 26(som healer) med en lvl 27 tank og det gikk meget dårlig.

 

Men prøvde den i går, jeg er nå lvl 30, med da en lvl 32 tank og det var kjempelett. Ingen offhealers og ingen crowd control. Bossene var kjempelette, ihvertfall siste bossen ^^ Fikk meg staff med 190spellpower osv på :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...