Gå til innhold

Rift: Planes of Telara


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for info.

 

Har selv forhånds bestilt det. Og ser frem til det etter det jeg har lest. Skal bli godt og ta en break fra wow og alle ungene som surrer rundt der en stund.

 

WoW er ikke som det en gang var. Savner dem gode gamle tidene når vi måtte slite for og få gear :)

 

Men man slipper vel ikke unna dem i RIFT heller.

Lenke til kommentar

Takker for info.

 

Har selv forhånds bestilt det. Og ser frem til det etter det jeg har lest. Skal bli godt og ta en break fra wow og alle ungene som surrer rundt der en stund.

 

WoW er ikke som det en gang var. Savner dem gode gamle tidene når vi måtte slite for og få gear :)

 

Men man slipper vel ikke unna dem i RIFT heller.

 

Nei, du slipper nok ikke unna WoW-kids i Rift heller :thumbdown: Er rimelig lei av all kranglingen om Rift VS WoW i general chat'en, men kommer vel ikke unna den ser det ut til.

 

Så kjipt at jeg MÅ på fest i kveld... Er egentlig SÅ klar for ei helg med Rift :-/

Lenke til kommentar

Takker for info.

 

Har selv forhånds bestilt det. Og ser frem til det etter det jeg har lest. Skal bli godt og ta en break fra wow og alle ungene som surrer rundt der en stund.

 

WoW er ikke som det en gang var. Savner dem gode gamle tidene når vi måtte slite for og få gear :)

 

Men man slipper vel ikke unna dem i RIFT heller.

 

Nei, du slipper nok ikke unna WoW-kids i Rift heller :thumbdown: Er rimelig lei av all kranglingen om Rift VS WoW i general chat'en, men kommer vel ikke unna den ser det ut til.

 

Så kjipt at jeg MÅ på fest i kveld... Er egentlig SÅ klar for ei helg med Rift :-/

Derfor du har dagen derpå. ;)

Lenke til kommentar

Rakk å bli lvl 14. Mining er nesten lvl 70, armosmithing rundt lvl 30-40, weaponsmithing omtrent 15. Låst opp et par achievements, lukket noen rifts, deltat i invasions og hatt det utrolig morro på vent sammen med de andre.

 

Bare synd at jeg ikke kom meg inn torsdag kveld, for jeg holder fortsatt på med å ta igjen folket. Men har da i dag og i morgen på meg også. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...