Mildir Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 disca fra whitefall, 3k i kø. Meget mulig jeg reroller til sagespire selv, spilte på en server som het det i beta. Lenke til kommentar
keZ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 noen som har kommet inn på noen server? jeg sitter å laster ned 8g patchen. hvorfor gjorde jeg ikke det føør gaah *stupid* vel ikke så farlig siden folk ikke får spilt uansett.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Altså, gutter... CHILL! Vi har bestemt oss for White-noe, så da blir vi der. Om du ikke får spilt først dagen, so what. Det vil gjevne seg ut, og du vil nok kunne spille så mye du bare vil i helga. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 bah fortsatt 120 forran meg på icewatch. startet med 700 og noe. det disconnecta, men kom rett inn i køen igjen. PUH Lenke til kommentar
keZ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 nr 5 i køen på icewatch =) Lenke til kommentar
vgard Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Har fått spilt litt nå, og syns dette var helt knall! Også ble jeg visst førstemann til å finne et eller annet.. Har vel fint lite å si, men alltid gøy. Ble lvl 12 før jeg logget ut. Får fortsette etter jobb i morgen. Og ja, jeg vet grafikken min ser crap ut. Har ikke rørt innstillinger utover oppløsning. Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Kjøpte nettopp Rift Collectors edition fra Direct2drive nå. Laster ned nå. Blir å spille på en PvP server, mest sannsynlig Whitefall(?) og som guardian. Tenker det blir en cleric. Noen som har laget eller har planer om en guild? Eventuelt er med i en? Hadde vært morsomt å ha noen å spille med Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Syns jeg gjorde et godt valg med Argent. Null kø, voksen oppførsel og godt community, hvertfall per nå. Ble Cleric på meg. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 er med i et guild (kun 4 stk enda) på denne icewatch greia. defiant Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Typisk. Her blir vi alle enige om en felles server, så driver folk å sprer seg til alle vinder. Tragisk. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Gidder vel ikke stå flere timer i kø når en kan velge å stå 5 minutter i kø Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Køen vil gi seg da. Men uansett burde vi vel finne en felles server. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Kjøpte Rift på Steam i går men fikk ikke spilt da jeg fikk error om at jeg ikke hadde tilgang enda, men satser på å få fikset det når jeg kommer hjem fra jobb i dag. Er veldig spent på å prøve dette spillet da jeg aldri har prøvd en MMO før. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Har du oppretta konto på hjemmesiden til Rift da? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Ja gjorde det til Betaen, selv om jeg aldri fikk spilt i den. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Aldri fikk spilt? Åpen beta var tilgjengelig for alle og enhver da. Lenke til kommentar
MrSBerg Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Da rolla jeg en Justicar Guardian på Whitefall, heter "sb" in-game Tenker jeg skal spille her hvis ikke det blir evig lange køer i helgen. Har også en warrior på Sagespire. Lenke til kommentar
AmbassadorNOR Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Typisk. Her blir vi alle enige om en felles server, så driver folk å sprer seg til alle vinder. Tragisk. Hadde vert kjekt å samles alle på en server ja, men jeg orker rett og slett ikke så lange kø. Kan hende at jeg hopper over til Whitefall når det roer seg der, men det spørs hvor høg lvl min nåværende character blir. Noen som vet hvor lang køen er på Whitefall i dag? Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Ca. 550 i kø på Whitefall nå. Eneste serveren det er kø på. Lenke til kommentar
AmbassadorNOR Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Ca. 550 i kø på Whitefall nå. Eneste serveren det er kø på. Og det er når flesteparten er på jobb/skole. Fantastisk! Nei, får vel bare holde meg til den serveren som jeg er på nå. Kan ikke bruke helga på å sitte i kø når jeg endelig har fått jaget ut min bedre halvdel, slik at jeg kan spille i fred og harmoni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå