Neppe Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hvorfor må jeg lære meg russisk om jeg har tenkt å spille på Whitefall? Lenke til kommentar
Riptape Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Tror jeg lager charactern min på Icewatch Siden vi bor i kalde nord, høres d litt "skandinavisk" ut;P Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg og kompisgjengen blir mest sansynelig å finne på Whitefall Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Whitefall for meg og Petter óg. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 RUScorp går for øvrig for Guardian på Whitefall. Kommer ikke unna russere uansett hvor du går. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Blir Guardian på Blightweald for meg og en 10 andre eller no sånt. Men de er som sagt ikke norske. >_> Lenke til kommentar
lolz2k Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Whitefall - Guardian. Dumt det ikke er flere EU PvP servere, men det kommer vel ved release. Er veldig gira!! Dagen har endelig kommet Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Blir Whitefall Defiant her. Får se om jeg får spilt litt. Lenke til kommentar
bermar Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg og fire andre kamerater kommer til å rolle Guardian på Whitefall. Kjenner at jeg gleder meg skikkelig til å få spilt nå. Hakke helt klart å bestemme meg for hva jeg skal spille, men jeg tror kanskje det blir Rogue. Virker som om det er mange gode PvP-muligheter i endgame med den classen ihvertfall. Lenke til kommentar
keZ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 går det ann å preorder etter headstart som begynner idag? eller er det da forseint? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Blir Whitefall Defiant her. Får se om jeg får spilt litt. Ditto. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 HAdde satt pris på tilbakemeldinger på hvordan spillet er, og helst noen screens Gjerne av character screen/interface. Der man ser stats, gear slots etc Tenker å kjøpe spillet om noen dager om dere kan gå god for spillet. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Christeven - http://www.riftgame.com/en/docs/RIFT_Manual_EN.pdf Der har du manualen, det meste du trenger å vite er der. Kanskje ikke hvordan character screen ser ut, men alt du trenger å vite om stats osv. Lenke til kommentar
bermar Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 HAdde satt pris på tilbakemeldinger på hvordan spillet er, og helst noen screens Gjerne av character screen/interface. Der man ser stats, gear slots etc Tenker å kjøpe spillet om noen dager om dere kan gå god for spillet. Skal prøve å få lagt ut litt screenshots av diverse i løpet av kvelden. Kommer nok noen firs impressions/tilbakemeldinger på spillet også. Spilte en Paladin til level 20 i open beta, og jeg må si at jeg er mektig imponert allerede. Var likevel et par ting som irriterte meg i betaen. For eksempel at det virket som om det var ganske få town teleports (flying masters dersom du kommer fra WoW) plassert rundt i byene. Måtte gå frem og tilbake en del. Også virka det som om man dismounter veldig fort dersom man tar damage mens man rir rundt på mounten. Ble ganske irriterende når man skulle gjennom ganske crowda områder. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 hahahaha, for en start. Jeg trykka på serveren det sekundet den åpna, nr 500 i kø. En kompis kom 2min etterpå, nummer 12000. Lenke til kommentar
lolz2k Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 oh Maaan!! detta suger! var så gira på å begynne å spille og venta i spenning på at serverne skulle åpne, men akkurat når klokka ble 19:00 klarte jeg å søle ett stort glass med sjokolademelk ut over hele musematta/musa og delvis den lukkede laptopen :-/ heldivis ble ingenting ødelagt, men etter å ha tørket opp alt (som tok 2-3 min) så var jeg på 5000 plass i kø til whitefall serveren O.o jaja, jeg fikk joina køen til cloudborne som jeg nå 15 min etter serverstart er på 400 plass på. det får være det samme hvem server man begynner på nå i starten. jeg har ikke planer om å sitte å vente over 1 time i kø Teit av Trion å sette opp 2 PvP servere... Lenke til kommentar
AmbassadorNOR Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Herlighet!! 15 timer i kø!? Og alle serverne har status som full. Burde skjønt at det her kom til å skje, men håper inderlig at Trion handler fort med å få opp flere servere. Det offisielle forumet er nede også ja. Nei og nei... Noen som har kommet inn egentlig? EDIT: Sagespire har LOW status, og den er PVP english. Ny server kanskje? Endret 24. februar 2011 av Ambassador Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Forumet er oppe, det er bare satans mye trafikk. Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 De har vel lagt til 10 nye servere snart på 10 min, helt vill start! Lenke til kommentar
lolz2k Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Herlighet!! 15 timer i kø!? Og alle serverne har status som full. Burde skjønt at det her kom til å skje, men håper inderlig at Trion handler fort med å få opp flere servere. Det offisielle forumet er nede også ja. Nei og nei... Noen som har kommet inn egentlig? EDIT: Sagespire har LOW status, og den er PVP english. Ny server kanskje? Sagespire it is!! Alle norske kjører sagespire da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå