Gå til innhold

Rift: Planes of Telara


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og fire andre kamerater kommer til å rolle Guardian på Whitefall. Kjenner at jeg gleder meg skikkelig til å få spilt nå. Hakke helt klart å bestemme meg for hva jeg skal spille, men jeg tror kanskje det blir Rogue. Virker som om det er mange gode PvP-muligheter i endgame med den classen ihvertfall.

Lenke til kommentar

HAdde satt pris på tilbakemeldinger på hvordan spillet er, og helst noen screens :) Gjerne av character screen/interface. Der man ser stats, gear slots etc :) Tenker å kjøpe spillet om noen dager om dere kan gå god for spillet.

 

Skal prøve å få lagt ut litt screenshots av diverse i løpet av kvelden. Kommer nok noen firs impressions/tilbakemeldinger på spillet også. Spilte en Paladin til level 20 i open beta, og jeg må si at jeg er mektig imponert allerede.

 

Var likevel et par ting som irriterte meg i betaen. For eksempel at det virket som om det var ganske få town teleports (flying masters dersom du kommer fra WoW) plassert rundt i byene. Måtte gå frem og tilbake en del. Også virka det som om man dismounter veldig fort dersom man tar damage mens man rir rundt på mounten. Ble ganske irriterende når man skulle gjennom ganske crowda områder.

Lenke til kommentar

oh Maaan!! detta suger! var så gira på å begynne å spille og venta i spenning på at serverne skulle åpne, men akkurat når klokka ble 19:00 klarte jeg å søle ett stort glass med sjokolademelk ut over hele musematta/musa og delvis den lukkede laptopen :-/ heldivis ble ingenting ødelagt, men etter å ha tørket opp alt (som tok 2-3 min) så var jeg på 5000 plass i kø til whitefall serveren O.o jaja, jeg fikk joina køen til cloudborne som jeg nå 15 min etter serverstart er på 400 plass på. det får være det samme hvem server man begynner på nå i starten. jeg har ikke planer om å sitte å vente over 1 time i kø :D

 

Teit av Trion å sette opp 2 PvP servere...

Lenke til kommentar

Herlighet!! 15 timer i kø!? Og alle serverne har status som full. Burde skjønt at det her kom til å skje, men håper inderlig at Trion handler fort med å få opp flere servere.

 

Det offisielle forumet er nede også ja. Nei og nei...

 

Noen som har kommet inn egentlig?

 

EDIT: Sagespire har LOW status, og den er PVP english. Ny server kanskje?

Endret av Ambassador
Lenke til kommentar

Herlighet!! 15 timer i kø!? Og alle serverne har status som full. Burde skjønt at det her kom til å skje, men håper inderlig at Trion handler fort med å få opp flere servere.

 

Det offisielle forumet er nede også ja. Nei og nei...

 

Noen som har kommet inn egentlig?

 

EDIT: Sagespire har LOW status, og den er PVP english. Ny server kanskje?

 

Sagespire it is!! :D Alle norske kjører sagespire da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...