Gulrotsaft Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Såvidt jeg la merke til så var det mest WoW masing i lvl 1-9 chatten. Når man kom i de over så tror jeg ikke jeg så det mere en som nevnt over litt "konstruktiv" sammenligning hvorpå alle mente at RIFT er et mer "voksent" WoW. Nå har jeg ikke spilt WoW selv så jeg vet ikke om de diskusjonene som kunne oppstå var rimelige eller ikke. Har forøvrig spilt guardian på alle mine 3 personer(liker rouge best) og har tenkt å teste ut den andre siden når det kommer opp live for å få sett noe annet. Tror også at det meste av tullprat oppstår når det kun er folk som har kjøpt å betalt spillet som befolker chatten. Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Blir å finne på Sagespire selv, både diskusjon og Catch Gamer ser ut til å spille der, så blir nok en del nordmenn. Artig! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Tror også at det meste av tullprat oppstår når det kun er folk som har kjøpt å betalt spillet som befolker chatten. Det er nok et godt poeng. Husker bare andre spill som er kommet ut (Age of Conan, Warhammer) begge gode spill, men all den sutringa tok vekk all glede for min del. Bare ønsker ikke det skal skje igjen. Litt skuffa over at de ikke spawna 300 Rifts i går når betaen slutta, hadde vært kult å se hvor mye serveren tålte. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Ganske ålreit mage pvp video: Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Blir å finne på Sagespire selv, både diskusjon og Catch Gamer ser ut til å spille der, så blir nok en del nordmenn. Artig! Servernavn er ikke offesielle enda, blir annonsert i morgen såvidt jeg forsto. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Blir annonsert idag, faktisk. Amerikansk tid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Såvidt jeg la merke til så var det mest WoW masing i lvl 1-9 chatten. Når man kom i de over så tror jeg ikke jeg så det mere en som nevnt over litt "konstruktiv" sammenligning hvorpå alle mente at RIFT er et mer "voksent" WoW. For min del var det bare i 10-19-chatten. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hvordan er det med gear og items i dette spillet? Er det som i andre spill der du starter med noe dårlig gear og får nytt gjennom quester og dungeons? Med forskjellige stats og "sjeldenhet", epic etc.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Man kan laste ned utgivelse klienten nå. http://www.riftgame....adstart/faq.php OBS! Husk å uninstall beta før du begynner installasjon. Edit: Christeven, det er akkurat slik. Standard MMO måte å gjøre items på. Med unntak av at de har et par "egenskaper" et item kan ha som enten virker på bare PvE eller bare PvP. Endret 22. februar 2011 av Kultom Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Takk for svar Kultom Noen som kan gi et screen etc av noe gear/items? For å se hva det går i. Gjerne character interfacen, der du ser gear, stats ect. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 US Servers Lotham - PvP Faeblight - RP Sunrest - PvP-RP Belmont - PvE Spitescar - PvP Seastone - PvP Keenblade - PvE Deepstrike - PvP Greybriar - PvE Shatterbone - PvE Reclaimer - PvP Byriel - PvE Snarebrush - PvP Gnarlwood - PvE Briarcliff - PvP Wolfsbane - PvE Shadefallen - RP European Severs Blightweald - EN PvP Cloudeborne - EN PvP Steampike - EN PvE Icewatch - EN PvE Argent - EN RP Firesand - EN PvP RP Whitefall - EN PvP Brutwacht - DE PvP Trübkopf - DE PvP Akala - DE RP Brisesol - FR PvE Rubicon - FR PvP Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Blightweald, Cloudeborn og Whitefall da. Hmm. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Blightweald, Cloudeborn og Whitefall da. Hmm. Blightweald er PvE server. Er bare 2 PvP servere i Europa enn så lenge. Gogo Whitefall. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Takk for svar Kultom Noen som kan gi et screen etc av noe gear/items? For å se hva det går i. Gjerne character interfacen, der du ser gear, stats ect. Noen bilder fra reddit hvertfall: http://i.imgur.com/5aeJv.jpg http://yfrog.com/iz201122153640j Du kan forresten farge utstyret ditt selv, er vel 2 farger på alt av armor du kan endre som du selv vil. Om du har ingame penger nok til det da. Stats er osv er ikke vanskelig å sette seg inn i, men ikke klin likt WoW. Initiativ for å samle alle PvP guilds på samme server for å oppnå mer World PvP, kan være greit å følge med på denne tråden når dere eventuelt velger en pvp server dere starter på: http://forums.riftga...ite-EU-version. Online Rift Manual: http://www.riftgame.com/en/docs/RIFT_Manual_EN.pdf Endret 23. februar 2011 av Kultom Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Tror også at det meste av tullprat oppstår når det kun er folk som har kjøpt å betalt spillet som befolker chatten. Det er nok et godt poeng. Husker bare andre spill som er kommet ut (Age of Conan, Warhammer) begge gode spill, men all den sutringa tok vekk all glede for min del. Bare ønsker ikke det skal skje igjen. Whine i region chat er jo bare morsomt. Rimelig ekstremt om det ødelegger opplevelsen for deg. Endret 23. februar 2011 av Zappy Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Forhåndsbestilte fra CDON, og fikk en kode i posten. La inn denne koden på sida til Trion, og sto at jeg unlocka en achievement eller no. Er dette den headstart-greia? Får jo ikke pakka fra CDON før den slippes offisielt, ser det ut til. Håper jeg da bare trenger å laste ned game clienten fra trion, så er det gg? Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Tror det, jeg handla direkte fra trion, så alt gikk på skinner. EDIT: Så nettopp at en av de største russiske gaming communitiene skulle spille på Cloudborne, og av erfaring så vil jeg ikke dit. Da ble det plutselig et enkelt valg Endret 23. februar 2011 av Mildir Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 hva er greia med at det kun er en tilgjengelig pvp server i EU for engelsktalende? Russerne kapret tydeligvis den andre, den med det kuleste navnet Whitefall, æsj så kjedelig Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Dvs, mange Rifts på og invasions på den serveren Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 dvs at du må lære deg russisk, jeg har vært utsatt for noe tilsvarende før, de kan ikke engelsk, og forventer at du skal russisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå