Gå til innhold

Rift: Planes of Telara

Anbefalte innlegg

Såvidt jeg la merke til så var det mest WoW masing i lvl 1-9 chatten.

Når man kom i de over så tror jeg ikke jeg så det mere en som nevnt over litt "konstruktiv" sammenligning hvorpå alle mente at RIFT er et mer "voksent" WoW.

Nå har jeg ikke spilt WoW selv så jeg vet ikke om de diskusjonene som kunne oppstå var rimelige eller ikke.

Har forøvrig spilt guardian på alle mine 3 personer(liker rouge best) og har tenkt å teste ut den andre siden når det kommer opp live for å få sett noe annet.

Tror også at det meste av tullprat oppstår når det kun er folk som har kjøpt å betalt spillet som befolker chatten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror også at det meste av tullprat oppstår når det kun er folk som har kjøpt å betalt spillet som befolker chatten.

Det er nok et godt poeng. Husker bare andre spill som er kommet ut (Age of Conan, Warhammer) begge gode spill, men all den sutringa tok vekk all glede for min del. Bare ønsker ikke det skal skje igjen.

Litt skuffa over at de ikke spawna 300 Rifts i går når betaen slutta, hadde vært kult å se hvor mye serveren tålte.

Lenke til kommentar

US Servers

Lotham - PvP

Faeblight - RP

Sunrest - PvP-RP

Belmont - PvE

Spitescar - PvP

Seastone - PvP

Keenblade - PvE

Deepstrike - PvP

Greybriar - PvE

Shatterbone - PvE

Reclaimer - PvP

Byriel - PvE

Snarebrush - PvP

Gnarlwood - PvE

Briarcliff - PvP

Wolfsbane - PvE

Shadefallen - RP

European Severs

Blightweald - EN PvP

Cloudeborne - EN PvP

Steampike - EN PvE

Icewatch - EN PvE

Argent - EN RP

Firesand - EN PvP RP

Whitefall - EN PvP

Brutwacht - DE PvP

Trübkopf - DE PvP

Akala - DE RP

Brisesol - FR PvE

Rubicon - FR PvP

Lenke til kommentar

Takk for svar Kultom :) Noen som kan gi et screen etc av noe gear/items? For å se hva det går i.

Gjerne character interfacen, der du ser gear, stats ect.

Noen bilder fra reddit hvertfall:

http://i.imgur.com/5aeJv.jpg

http://yfrog.com/iz201122153640j

Du kan forresten farge utstyret ditt selv, er vel 2 farger på alt av armor du kan endre som du selv vil. Om du har ingame penger nok til det da.

Stats er osv er ikke vanskelig å sette seg inn i, men ikke klin likt WoW.

Initiativ for å samle alle PvP guilds på samme server for å oppnå mer World PvP, kan være greit å følge med på denne tråden når dere eventuelt velger en pvp server dere starter på: http://forums.riftga...ite-EU-version.

Online Rift Manual: http://www.riftgame.com/en/docs/RIFT_Manual_EN.pdf

Endret av Kultom
Lenke til kommentar

Det er nok et godt poeng. Husker bare andre spill som er kommet ut (Age of Conan, Warhammer) begge gode spill, men all den sutringa tok vekk all glede for min del. Bare ønsker ikke det skal skje igjen.

Whine i region chat er jo bare morsomt. Rimelig ekstremt om det ødelegger opplevelsen for deg. :ph34r:

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte fra CDON, og fikk en kode i posten. La inn denne koden på sida til Trion, og sto at jeg unlocka en achievement eller no. Er dette den headstart-greia? Får jo ikke pakka fra CDON før den slippes offisielt, ser det ut til. Håper jeg da bare trenger å laste ned game clienten fra trion, så er det gg?

Lenke til kommentar

Tror det, jeg handla direkte fra trion, så alt gikk på skinner.

EDIT: Så nettopp at en av de største russiske gaming communitiene skulle spille på Cloudborne, og av erfaring så vil jeg ikke dit. Da ble det plutselig et enkelt valg :)

Endret av Mildir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...