Gå til innhold

Rift: Planes of Telara


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fare for at jeg hopper over til Guardian også. Jeg prøvde meg på Defiant først, spilte opp til level 20, også testa jeg Guardian etterpå, og det var 90% mindre drittunger på Guardian siden. Når jeg var Defiant måttejeg rett og slett leave de public kannalene, siden det bare var kjefting og "WoW is better" "No its not" "Wow was the first mmorpg" osv.... På Guardian siden hadde de også en del WoW diskusjoner, og det er naturlig å sammenligne Rift med WoW, men de holdt seg mye mer konstruktiv på Guardian siden. La heller ikke merke til noe spesiell drittslenging i public på Guardian.

 

Trodde egentlig det skulle være omvendt, siden Guardian er den "lyse" siden til tross for at de ikke nødvendigvis er snille (Sammenlignes veldig enkelt med Alliance i WoW). Kanskje det rett og slett bare er flere drittunger som har fått en idè om at det er kulere å være blandt utskudda (Defiant).

Lenke til kommentar

Ja, det er smak og behag. Jeg bare føler det ble litt vel mye av det. Har igrunn ingen problemer med å ignorere det, og deltok aldri i noen samtaler. Bare uvitenhet og dumhet gnager på membran min, så enklere å prøve å holde seg unna. Fikk også følelsen av at questen på Guardian siden var mye mer gjennomført, og også kulere med Fire og Life rifts enn Death og Water :p Er jo bare i første området, men inntrykket sitter no iallefall å veier opp Guardian.

Lenke til kommentar

Fare for at jeg hopper over til Guardian også. Jeg prøvde meg på Defiant først, spilte opp til level 20, også testa jeg Guardian etterpå, og det var 90% mindre drittunger på Guardian siden. Når jeg var Defiant måttejeg rett og slett leave de public kannalene, siden det bare var kjefting og "WoW is better" "No its not" "Wow was the first mmorpg" osv.... På Guardian siden hadde de også en del WoW diskusjoner, og det er naturlig å sammenligne Rift med WoW, men de holdt seg mye mer konstruktiv på Guardian siden. La heller ikke merke til noe spesiell drittslenging i public på Guardian.

 

Trodde egentlig det skulle være omvendt, siden Guardian er den "lyse" siden til tross for at de ikke nødvendigvis er snille (Sammenlignes veldig enkelt med Alliance i WoW). Kanskje det rett og slett bare er flere drittunger som har fått en idè om at det er kulere å være blandt utskudda (Defiant).

Kommer vel an på serveren, gjør det ikke? :p

Den jeg spilte på i hele går, var chatten i startområdet nøyaktig som Barrens-chat med folk som maste om hva som er det beste MMO-et og alle maste om at WoW har stjelt alt fra EQ og UO og at Rift er originalt og nyskapende og ikke ligner WoW i det hele tatt etc.

Fikk tatt del i diskusjonen selv da jeg ymta frempå om at jeg likte Anarchy Online best av alle MMO-er jeg har spilt de siste 11-12 årene. Flamewars. :p

 

Samt folk som spurte hvert femte minutt om når betaen slutter og om de måtte levle nye chars i live. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...