Slimda Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Pirk på Petter, han har mer info enn meg akkurat nå. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hvilken server og hvilken side spiller dere på? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Defiant, men husker ikke servernavn i farta. Noe med S og spire... Endret 21. februar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Sagespire Jeg spiller guardian der, blir å gjøre det også i release om servernavnene blir beholdt. Siden vi ikke har hørt noe om servernavn så regner jeg nesten med at de blir det også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Sagespire blir det ja, Defiant-siden. Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Det spekuleres på det offisielle forumet at det blir nye navn på servere ved release. De vil bli annonsert etter den 22 feb. Endret 21. februar 2011 av Biamor Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Fare for at jeg hopper over til Guardian også. Jeg prøvde meg på Defiant først, spilte opp til level 20, også testa jeg Guardian etterpå, og det var 90% mindre drittunger på Guardian siden. Når jeg var Defiant måttejeg rett og slett leave de public kannalene, siden det bare var kjefting og "WoW is better" "No its not" "Wow was the first mmorpg" osv.... På Guardian siden hadde de også en del WoW diskusjoner, og det er naturlig å sammenligne Rift med WoW, men de holdt seg mye mer konstruktiv på Guardian siden. La heller ikke merke til noe spesiell drittslenging i public på Guardian. Trodde egentlig det skulle være omvendt, siden Guardian er den "lyse" siden til tross for at de ikke nødvendigvis er snille (Sammenlignes veldig enkelt med Alliance i WoW). Kanskje det rett og slett bare er flere drittunger som har fått en idè om at det er kulere å være blandt utskudda (Defiant). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg har spilt WoW i flere år, så litt småunger på de åpne kanalene overlever jeg nok. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Ja, det er smak og behag. Jeg bare føler det ble litt vel mye av det. Har igrunn ingen problemer med å ignorere det, og deltok aldri i noen samtaler. Bare uvitenhet og dumhet gnager på membran min, så enklere å prøve å holde seg unna. Fikk også følelsen av at questen på Guardian siden var mye mer gjennomført, og også kulere med Fire og Life rifts enn Death og Water Er jo bare i første området, men inntrykket sitter no iallefall å veier opp Guardian. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg har spilt så utrolig mye guardian nå, at jeg ser frem til å prøve defiant igjen. Men for all del, det har ingenting å si. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 For alt vi vet så blir det jo helt anderledes ved release også, så gjelder bare vente å se Gleder meg iallefall til release nå, men vet ikke om jeg rekker å spille torsdagen Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er veldig usikker på dette spillet, egentlig. Jeg har nylig sluttet med World of Warcraft etter ca 5 år, og jeg er så sykt lei av slike spill nå. Så jeg vet ikke om jeg kommer til å like Rift eller ikke, og jeg vet ikke hvor lenge jeg kommer til å like det OM jeg liker det :-( Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Ingen som tvinger deg. I så fall har du TERA Online å teste ut til høsten. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er det en event som markerer slutten på beta? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Slik endte min beta:P Vi var bare 4 stk og ville sjekke ut Foul Cascade, kom faktisk et lite stykke Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Tøff instance, runic decent var også fantastisk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Fare for at jeg hopper over til Guardian også. Jeg prøvde meg på Defiant først, spilte opp til level 20, også testa jeg Guardian etterpå, og det var 90% mindre drittunger på Guardian siden. Når jeg var Defiant måttejeg rett og slett leave de public kannalene, siden det bare var kjefting og "WoW is better" "No its not" "Wow was the first mmorpg" osv.... På Guardian siden hadde de også en del WoW diskusjoner, og det er naturlig å sammenligne Rift med WoW, men de holdt seg mye mer konstruktiv på Guardian siden. La heller ikke merke til noe spesiell drittslenging i public på Guardian. Trodde egentlig det skulle være omvendt, siden Guardian er den "lyse" siden til tross for at de ikke nødvendigvis er snille (Sammenlignes veldig enkelt med Alliance i WoW). Kanskje det rett og slett bare er flere drittunger som har fått en idè om at det er kulere å være blandt utskudda (Defiant). Kommer vel an på serveren, gjør det ikke? Den jeg spilte på i hele går, var chatten i startområdet nøyaktig som Barrens-chat med folk som maste om hva som er det beste MMO-et og alle maste om at WoW har stjelt alt fra EQ og UO og at Rift er originalt og nyskapende og ikke ligner WoW i det hele tatt etc. Fikk tatt del i diskusjonen selv da jeg ymta frempå om at jeg likte Anarchy Online best av alle MMO-er jeg har spilt de siste 11-12 årene. Flamewars. Samt folk som spurte hvert femte minutt om når betaen slutter og om de måtte levle nye chars i live. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå