Gå til innhold

Rift: Planes of Telara


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det kommer ikke noen åpen beta. Det er en Beta-runde til nå, og så starter pre-start den 24 februar tror jeg.

 

Neste beta runde, eller beta 7 ER open beta.

Og hvis du ser posten min en halvtime etterpå ser du at jeg ble retta på.

Jepp, sløvt av meg. Leste ikke hele tråden.

 

Neste beta runde, eller beta 7 ER open beta.

Spiller du også Oophus?

 

Ja, jeg har spilt litt beta.

Lenke til kommentar

Må si jeg synes spillet er ganske bra, og angrer ikke preorder. Men med så mange klassemuligheter, er det dømt til å bli litt ubalanse. Jeg startet meg en mage og en cleric, og selv om jeg gikk "healing" veien med clericen, så gjør han mer skade enn magen. Kanskje har jeg gjort noen dårlig valg, men jeg synes likevel det er litt merkverdig. Dette er selvfølgelig ting som fikses underveis, og er langt ifra noe nytt at MMO er ubalansert ved lansering.

Lenke til kommentar

Dette har ingenting med ubalanse å gjøre. Forøvrig er det mye mas om at en Chloro mage healer mer enn en Cleric. Souls og builds er det som bestemmer hvilken rolle du kan ha, ikke klasse.

Jeg synes det er flott at de utfordrer ideen om at klasser er låst til spesifikke roller innenfor den hellige treenigheten (Tank/dps/healer). Dette gjør det enklere å gruppe da du ikke trenger en spesifikk klasse for å gjøre en dungeon. Det er enklere å levle solo, da du kan ha en dps rolle til solo levlingen din og en healer rolle til gruppespilling. Det er rett og slett mer moro, da du spiller klassen din på så utrolig mange forskjellige måter.

Lenke til kommentar

Som jeg sa, det er godt mulig jeg valgte noe feil. Jeg er også veldig enig i at denne løsningen er veldig god (Lik Dualspecs i wow), og her har du fire forskjellige "specs". Det er jo utrolig mye å velge mellom, så det skulle jo nesten bare mangle.

 

Men likevel, jeg valgte 3 damagetre for mage, jeg synes på mange måter jeg burde gjøre mer skade enn en healer cleric. Husket ikke hva jeg valgte, er så mange navn at hodet mitt går i surr. Opplevde min første "Major invasion" i går. Varte i overkant av en times tid, og det var veldig gøy og inkluderende. Se 100 stykker springe fra invasjon til invasjon og rift til rift, det var utrolig gøy.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte å pre-purchase dette, men starter det 25 februar eller 1 mars da?

jeg er på jobb til sjøs til 2 mars og har fri i 4 uker da, og jeg vil helst at gametimen starter 1 mars for meg så jeg får muligheten til å spille i slutten av friperioden min også. :p

 

skal kjøpe 59 euro pakken om det har noe å si. ;)

 

 

 

og btw, noen burde lage en tråd der alle her på diskusjon kan melde seg inn i en klan/friends list til hverandre så vi får litt norske spillere på en server. :)

Lenke til kommentar

Jeg tenkte å pre-purchase dette, men starter det 25 februar eller 1 mars da?

jeg er på jobb til sjøs til 2 mars og har fri i 4 uker da, og jeg vil helst at gametimen starter 1 mars for meg så jeg får muligheten til å spille i slutten av friperioden min også. :p

 

skal kjøpe 59 euro pakken om det har noe å si. ;)

 

 

 

og btw, noen burde lage en tråd der alle her på diskusjon kan melde seg inn i en klan/friends list til hverandre så vi får litt norske spillere på en server. :)

 

preordrer du får du være med på headstart, altså 24. feb :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...