Slimda Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det kommer ikke noen åpen beta. Det er en Beta-runde til nå, og så starter pre-start den 24 februar tror jeg. Neste beta runde, eller beta 7 ER open beta. Og hvis du ser posten min en halvtime etterpå ser du at jeg ble retta på. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Neste beta runde, eller beta 7 ER open beta. Spiller du også Oophus? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det kommer ikke noen åpen beta. Det er en Beta-runde til nå, og så starter pre-start den 24 februar tror jeg. Neste beta runde, eller beta 7 ER open beta. Og hvis du ser posten min en halvtime etterpå ser du at jeg ble retta på. Jepp, sløvt av meg. Leste ikke hele tråden. Neste beta runde, eller beta 7 ER open beta. Spiller du også Oophus? Ja, jeg har spilt litt beta. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Skal bli digg med en 6 dagers beta. Gleder meg! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Glad for å se at de har noen skikkelige servere. Lastet ned hele klienten på 40 min Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 hva er lvl cap i denne betaen. fortsatt 35 som er maks eller? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 ja så det når den var ferdig med å laste ned patchen, så det var nok bare et overilt spørsmål fra min side:P Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Du kan logge på, men det er ingen servere som er låst opp ennå. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Må si jeg synes spillet er ganske bra, og angrer ikke preorder. Men med så mange klassemuligheter, er det dømt til å bli litt ubalanse. Jeg startet meg en mage og en cleric, og selv om jeg gikk "healing" veien med clericen, så gjør han mer skade enn magen. Kanskje har jeg gjort noen dårlig valg, men jeg synes likevel det er litt merkverdig. Dette er selvfølgelig ting som fikses underveis, og er langt ifra noe nytt at MMO er ubalansert ved lansering. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Dette har ingenting med ubalanse å gjøre. Forøvrig er det mye mas om at en Chloro mage healer mer enn en Cleric. Souls og builds er det som bestemmer hvilken rolle du kan ha, ikke klasse. Jeg synes det er flott at de utfordrer ideen om at klasser er låst til spesifikke roller innenfor den hellige treenigheten (Tank/dps/healer). Dette gjør det enklere å gruppe da du ikke trenger en spesifikk klasse for å gjøre en dungeon. Det er enklere å levle solo, da du kan ha en dps rolle til solo levlingen din og en healer rolle til gruppespilling. Det er rett og slett mer moro, da du spiller klassen din på så utrolig mange forskjellige måter. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Som jeg sa, det er godt mulig jeg valgte noe feil. Jeg er også veldig enig i at denne løsningen er veldig god (Lik Dualspecs i wow), og her har du fire forskjellige "specs". Det er jo utrolig mye å velge mellom, så det skulle jo nesten bare mangle. Men likevel, jeg valgte 3 damagetre for mage, jeg synes på mange måter jeg burde gjøre mer skade enn en healer cleric. Husket ikke hva jeg valgte, er så mange navn at hodet mitt går i surr. Opplevde min første "Major invasion" i går. Varte i overkant av en times tid, og det var veldig gøy og inkluderende. Se 100 stykker springe fra invasjon til invasjon og rift til rift, det var utrolig gøy. Lenke til kommentar
alexi1444 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg tenkte å pre-purchase dette, men starter det 25 februar eller 1 mars da? jeg er på jobb til sjøs til 2 mars og har fri i 4 uker da, og jeg vil helst at gametimen starter 1 mars for meg så jeg får muligheten til å spille i slutten av friperioden min også. skal kjøpe 59 euro pakken om det har noe å si. og btw, noen burde lage en tråd der alle her på diskusjon kan melde seg inn i en klan/friends list til hverandre så vi får litt norske spillere på en server. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 bah, får ikke logget inn etter den updaten som var nå :/ Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg tenkte å pre-purchase dette, men starter det 25 februar eller 1 mars da? jeg er på jobb til sjøs til 2 mars og har fri i 4 uker da, og jeg vil helst at gametimen starter 1 mars for meg så jeg får muligheten til å spille i slutten av friperioden min også. skal kjøpe 59 euro pakken om det har noe å si. og btw, noen burde lage en tråd der alle her på diskusjon kan melde seg inn i en klan/friends list til hverandre så vi får litt norske spillere på en server. preordrer du får du være med på headstart, altså 24. feb Lenke til kommentar
alexi1444 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 er det ikke mulig for meg å utsette det til jeg kommer hjem 2 mars, mens jeg fortsatt får ekstra bag slots osv? Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Den ekstra baggen og mount får du hvis du kjøper Collectors Edition. Er jo helt opp til deg selv når du begynner å spille Men du har som sagt muligheten til å begynne 24 feb. Endret 20. februar 2011 av Biamor Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Da var spillet preorderet på ren impuls, siden jeg har roa ned litt på WoW igjen og bare spiller noen timer per uke. På tide å prøve noe nytt, ha-ha. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Sjur! Godt valg! Jeg og Petter skal spille på samme server, bli med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå