Gå til innhold

Rift: Planes of Telara


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

må jo da selvfølgelig huske på den måntlige kostnaden på 10-15 $ også da.

 

Selv har jeg fått spilt lite denne gangen siden jeg har vært ute og fartet så å si hele helgen, så min nye dude på PVP serveren går sakte fram.

 

Spiller som cleric eller noe(dame med stav på ryggen som bruker laaaaang tid for å kaste prosjektiler og kan heale), men synes nesten alt er litt sløvere med denne typen figur kontra warrioren jeg hadde på den andre serveren.

 

Er bare lvl 12-13ish så jeg skal spille noen levler til med dama for å se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva den posten der har med denne tråden å gjøre.... :ermm:

 

Ellers bestilte jeg selv Rift. 59.99 euro eller no. Er ikke store beløpet, og håper jeg kan dra noen timer ut av det :) Skal ikke så mye til for at jeg føler jeg får valutta for pengene :)

 

Jeg prøver bare å finne ut hvorfor Rift er så bra som dere sier når det virker som en blek kopi av en drøss andre spill.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet ble sone events introdusert i Warhammer Online som Public Quests. Tanken var god, men det var svært sjelden noen gadd bry seg om dem og hele konseptet feilet totalt. Etter det har det dukket opp i DC Universe Online som bosser i den vanlige verden hvem som helst kan hjelpe til med, og alle som deltar får lik XP. Er ikke sikker på loot etter kampen, men tror det er begrenset til den/de som startet kampen. De fungerer helt fint, men er ikke noe jeg gidder bruke tid på. Jeg gjør det mest for Feats og quester.

 

Sånn som jeg forstod det så var PQ i Warhammer statiske, og ikke spesielt interesante. I Rift åpnes det opp rifts på det som kan nesten ansees som random lokasjoner. De har x antall stages + bonus runder hvis du er rask nok. Jo raskere du er, jo sterkere blir bonus rundene (opp til en viss grense (2-3 bonus runder eller no sånt) og alt loot blir delt etter hver runde, eller du kan plukke opp etter riften er ødelagt. Selve loot fra monstere blir gitt til den personen/gruppen som først angriper et monster, men det er nesten aldri noe bra loot fra de, i hvertfall sammenlignet med det du får fra å lukke en rift.

 

Etter over to år med LotRP kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger det kræsjet, og en av dem var direkte på grunn av toårs-jubileumet. Det var rett og slett alt for mange folk på ett sted. Vanligvis er det ikke et problem, men når det var jubileum samlet stort sett samtlige spillere på hele serveren seg på ett sted, og antall spillere var ekstremt høyt fra før fordi mange ville se world eventen og hjelpe til. (orker angrep en by i North Downs, btw. I en world event.)

 

Sier ikke at Rift er blant de mest stabile MMO spillene, men de aller fleste jeg har snakket med sier det er blant de mest stabile MMO betaen de har prøvd noen gang, om ikke den mest stabile. Noen mener til og med at Rift slår noen av MMOene du har på markedet nå, og det er beta klienten kontra et spill som er ute nå.

 

Når det gjelder skjulte quester er det nok av dem i DCUO også. Da jeg var lvl 7 gikk jeg tom for vanlige quester, så jeg ble nødt til å prøve meg på lvl 8 quester eller finne nye. Grinding er for øvrig nesten bortkastet siden man omtrent ikke får XP for å banke fiender.

 

Har ikke noe imot litt grind, men for mye blir kjedelig. Og i Rift kan jeg ikke se for meg at det blir noe problem i det hele tatt. Lei av quests? Lukk rifts, slå tilbake invasions, bli med på zone events etc. Lei av det også? Kjør på med litt PvP. Orker du ikke PvP? Instances dungeons! Om du går lei av alt sammen, ta en liten pause og bare løp rundt og nyt verdenen. Samle inn no crafting materiale samtidig, og du kan kanskje lage noen nye items du kan bruke om du har lvlet opp crafting mens du holdt på med quests/rifts/invasions.

 

Jeg har tilgang til det dobbelte, så hva skal man velge? ;)

 

Høres ut som DCOU har lignende system som Rift, så på dette punktet blir det vel smak og behag. Liker personlig hvordan Rift har gjort det. Enkelt og effektivt, med opp til 32 kombinasjoner (foreløpig) av souls du kan velge mellom på en karakter. Og det er ikke utelukket at antall souls ikke vil øke, samt at man har tilgang til PvP souls.

 

Jeg skjønner det kan høres ut som jeg er DCUO fanboy og hater Rift, men det er nok ikke tilfelle. Selvsagt er jeg interessert i Rift siden "alle" sier det er så bra, men jeg sliter med å se hvorfor det er så bra. Stort sett alt dere har nevn som gjør Rift bra og unikt er bare rappet fra andre spill som gjør det minst like bra. Og etter å ha sloss mot ti, femten fiender i sanntid i DCUO ser jeg ikke helt hvordan jeg skal klare å gå tilbake til "turbaserte" MMOer igjen. Men vi får se. ;)

 

WoW tok vel ikke å revulusjonerte sjangeren akkurat, men de tok mye av det andre MMOer gjorde bra, og gjorde de enda bedre.

 

Rift er ikke noe spesielt revulusjonerende (kanskje med unntak av server strukturen), men det tar mye av det som fungerte i andre MMO, og samler det i en god stabil og morsom pakke. Det er fortsatt noen mangler så klart, men som jeg nevnte tidligere er Trion sitt team raske til å ordne opp i kritiske ting, og implementerer en del features hvis mange nok føler det er nødvendig (for eksempel public grouping).

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet ble sone events introdusert i Warhammer Online som Public Quests. Tanken var god, men det var svært sjelden noen gadd bry seg om dem og hele konseptet feilet totalt. Etter det har det dukket opp i DC Universe Online som bosser i den vanlige verden hvem som helst kan hjelpe til med, og alle som deltar får lik XP. Er ikke sikker på loot etter kampen, men tror det er begrenset til den/de som startet kampen. De fungerer helt fint, men er ikke noe jeg gidder bruke tid på. Jeg gjør det mest for Feats og quester.

 

Man kan ikke sammenligne PQs i WAR med zoneeventene i Rift. Det er ikke i nærheten å være sammenlignbart. Vanlige rifts kan sammenlignes med en PQs fra WAR, bare at det i rift fungerer bedre av to årsaker:

1. Gruppe systemet. Imotsetning til alle andre MMOs (jeg har prøvd) kan man her joine en gruppe, isteden for å måtte bli invitert. Fungerer forøvrig ogsåbra om det står flere i kø ved en questmob.

2. Siden riftene ikke er statisk, men blir generert random i verden kan de justeres i forhold til mengde folk som befinner seg i området. Dette eliminerer altså problemet med PQs i WAR, der det etterhvert som folk levlet ble umulig å fullføre PQs i tidlige områder.

 

Zone eventene er derimot noe helt annet og mye større av omfang. Disse starter med at alle i sonen får et quest, og stemningen i hele sonen forandres.

Ofte må det i innledende fase stoppes flere rifts, samle items og bringe til et punkt eller lignende. Dette blir spesielt moro i senere soner der både Guardians og Defiants deler sonen. Å lukke en rift samtidig som du kjemper mot motsatt faction blir ofte hektisk. Eventen avsluttes med en stor bossfight og epic loot til de innvolverte.

Alle rifts og eventes deler ut loot ved minimal innsats, i form av planrite som er en slags valuta for å kjøpe planar goods, helt opp til epic items for de som gjør mest innsats. Dessuten gir alle events bra med XP som gjør at det er mer enn nok incentiver til å henge seg med.

 

 

Etter over to år med LotRP kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger det kræsjet, og en av dem var direkte på grunn av toårs-jubileumet. Det var rett og slett alt for mange folk på ett sted. Vanligvis er det ikke et problem, men når det var jubileum samlet stort sett samtlige spillere på hele serveren seg på ett sted, og antall spillere var ekstremt høyt fra før fordi mange ville se world eventen og hjelpe til. (orker angrep en by i North Downs, btw. I en world event.)

 

Rift er VEDLIG stabilt. Til å være beta er det usammenlignbart med noe annet MMO beta jeg har prøvd. For å sammenligne med DCUO som du bruker, er Rift mer stabilt i beta enn hva DCUO var ved launch for min del. Begge kjører uten problemer, men DCUO hadde forferdelig mye mer server trøbbel ved launch enn jeg har sett i de to beta eventene jeg har vært med på. Dessuten kan det jo nevnes at Trion sier ifra hva som skjer når serverne går ned, imotsetning til SoE gjør.

 

Når det gjelder skjulte quester er det nok av dem i DCUO også. Da jeg var lvl 7 gikk jeg tom for vanlige quester, så jeg ble nødt til å prøve meg på lvl 8 quester eller finne nye. Grinding er for øvrig nesten bortkastet siden man omtrent ikke får XP for å banke fiender.

 

Nok av skjulte quester, men ikke noe quester med andre ord? Hadde forøvrig samme inntrykk av DCUO. Altfor lite quests og alle var klin like. Jeg er fullstendig klar over at et MMO ikke kommer utenom drep X antall, hent X antall, men DCUO var fæl på disse (utenom Brewster quests og Agilityruns eller hva det het).

Du sier skjulte quester i DCUO. Jeg fant aldri noen skjulte. Mener du random dudes med spørsmålstegn som du ikke blir guidet til?

Dette er isåfall ikke det vi referer til i rift.

 

Kan ta et eksempel. Jeg spilte selv Defiant under beta og etterhvert som betaen gikk begynner det å gå rykter om skjulte eastereggs spredt rundt om i verden. En av disse befant seg dypt i en guardian område der du må inn i et questområde, opp til et slott og trykke på en murstein som blir shiny når du er nært nok. Denne teleporterer deg da inn i et av tårnene til slottet. Det er to etasjer hvor det i øverste henger 9 skjold i et mønster og det i nedre etasje henger 9 skjold som du må flytte på til de henger i samme mønster. Når det er gjort får du da et epic item til ditt level. Det finnes flere ulike varianter av dette skjult rundt i verden, som bare blir oppdaget om folk går utenfor allfarvei og ser seg om.

I tillegg til disse gåtene finnes det også skjulte kister (som kan lootes en gang for en bra armordel/våpen) på plasser som er litt vanskelig å komme seg til. Det krever ofte litt marioaktig platforming for å nå disse, men er ufattelig moro når du først finner de.

I tillegg til dette har du også artifacts strødd rundt om i verden som du kan samle på. Hver collection du fullfører gir deg en lucky coin, som er en valuta du kan bruke til å trade til deg spesielle items, som f.eks epic mount.

 

Jeg skjønner det kan høres ut som jeg er DCUO fanboy og hater Rift, men det er nok ikke tilfelle. Selvsagt er jeg interessert i Rift siden "alle" sier det er så bra, men jeg sliter med å se hvorfor det er så bra. Stort sett alt dere har nevn som gjør Rift bra og unikt er bare rappet fra andre spill som gjør det minst like bra. Og etter å ha sloss mot ti, femten fiender i sanntid i DCUO ser jeg ikke helt hvordan jeg skal klare å gå tilbake til "turbaserte" MMOer igjen. Men vi får se. ;)

 

I bunn og grunn er Rift såpass bra fordi det virker polert ved launch.

Det virker som spillet har mer en nok content (har riktignok bare prøvd opp til lvl 35). Quests er det tonnevis av og om du følger disse blir du dradd fra hub til hub uten problemer. Om du vil kan du utforske litt selv og du finner flere quests.

Crafting er inne. Har dog ikke prøvd dette noe i beta.

Siden du spiller DCUO kan jeg jo nevne at chaten fungerer :tease: .

Classene virker bra balanserte, selv om det alltid vil være noe rusk i maskineriet.

Klienten fungerer utmerket og det kjører som varm kniv gjennom smør selv i de største Open world PvP eventene jeg har vært i.

Spillet føles rett og slett ferdig ut, noe du kan si om svært få MMOs som blir lansert i disse dager.

 

Det eneste jeg virkelig ikke liker med Rift er Karakterskapingen. Noen burde sparke tullingen som står bak den.

 

 

Forøvrig: Dette maset om hvor "sanntid" DCUO er må jeg si er rimelig oppskrytt. For det første har du abilitys ala vanlige MMOs med cooldown. Ja, trykker du på venstre/høyre mustast vil han gjøre et angrep, det være med sverd eller pistol, men begynner du å kjøre komboer er du plutselig låst i en animasjon. Og ja, du må kjøre comboer.

Siktingen du må gjøre er så tilgivende den kan bli da alle angrep har en bred Cone foran seg (min erfaring med dual pistols). I tillegg har du autotarget som automatisk snur personen din mot target uavhengig av hvor du har siktet.

Lenke til kommentar

Alle mmo etter Everquest og Ultima osv er "kopier". Noen spill føles riktig, og andre bare føles helt feil, til tross for at de gjør det samme. Synes ikke det er noe å grave seg ned i HVORFOR noen liker Rift og hvorfor noen ikke liker DCUO, sånn er det bare.

 

Skal jeg bruke noen hundrelapper på et spill og i tillegg betale pr måned synes jeg ikke det er så veldig mye forlangt å kreve å vite hvorfor jeg vil like det. Du kjøper ikke en Ferrari bare fordi "den er rød og går fort." :p

 

Jeg har veldig lyst til å prøve Rift, og i utgangspunktet er jeg svært positivt til det fordi så mange liker det. Problemet er at stort sett alle skryter av de positive sidene, men svært få gidder å svare om jeg spør etter de negative sidene. Ingen spill er perfekte, selv ikke Rift. I et online-spill er communityet veldig viktig, og dere er en viktig del av communityet. Om ingen tar meg seriøst her, hvordan vil det da være i selve spillet? Jeg grøsser med tanke på Guild Wars og Heroes of Newert, for eksempel...

Lenke til kommentar

 

Jeg har veldig lyst til å prøve Rift, og i utgangspunktet er jeg svært positivt til det fordi så mange liker det. Problemet er at stort sett alle skryter av de positive sidene, men svært få gidder å svare om jeg spør etter de negative sidene. Ingen spill er perfekte, selv ikke Rift. I et online-spill er communityet veldig viktig, og dere er en viktig del av communityet. Om ingen tar meg seriøst her, hvordan vil det da være i selve spillet? Jeg grøsser med tanke på Guild Wars og Heroes of Newert, for eksempel...

 

Du sier du vil like spillet men nekter å ta svarene du får om spillet for god fisk?

Du presterer også å komme med utsagnet at alt Rift gjør er rappet fra andre MMOs som gjør det minst like bra. Du har ikke prøvd spillet, men du vet allerede at andre MMOs gjør ting like bra som dette?

Alle kopierer fra alle. Du kommer ikke utenom det i MMO bransjen, akkurat som de fleste andre bransjer. 80% av det som har kommet i WoW ekspansjoner er jo rappet direkte fra andre MMOs. Det er bare sånn det funker.

 

Rift er et veldig polert spill og det er vanskelig å finne ting å klage på, eller at disse er såpass små og ubetydelige at ingen merker de, blant tingene som gjør Rift bra. Selvfølgelig vil det etterhvert komme ting som ikke er perfekt i spillet, men siden spillet ende er i Beta og folk har begrenset spilletid er det vanskelig å komme over. Rift gjør ingenting eksepsjonelt for MMO bransjen, men de ser ut til å gjøre noe svært, svært få utviklere har klart de siste årene. Levere et ferdig produkt til markedet.

 

Du trenger forøvrig ikke betale flere hundrelapper for å prøve spillet. Trion spammet ned de fleste newsletter subs med VIP beta keys, samt at CDon selger betakeys til en 50 lapp. Med litt innsats skulle det ikke være noe problem for deg å få tak i key.

Lenke til kommentar

Du sier du vil like spillet men nekter å ta svarene du får om spillet for god fisk?

Du presterer også å komme med utsagnet at alt Rift gjør er rappet fra andre MMOs som gjør det minst like bra. Du har ikke prøvd spillet, men du vet allerede at andre MMOs gjør ting like bra som dette?

 

Nei, det er dere som sier det er fint lite nytt i Rift, ikke jeg. Det er nettopp derfor jeg lurer på hvorfor det er så bra.

 

Alle kopierer fra alle. Du kommer ikke utenom det i MMO bransjen, akkurat som de fleste andre bransjer. 80% av det som har kommet i WoW ekspansjoner er jo rappet direkte fra andre MMOs. Det er bare sånn det funker.

 

Og dette er grunnen til hvorfor jeg nevnte DC Universe Online. Det er ikke som alle andre, men føles mer som et vanlig offline single-player spill. Det er til og med på PS3, og dermed det første ekte MMOet i historien på konsoll. (MAG telles ikke da det "bare" er to, tre hundre spillere.) Alt er i sanntid, så når du trykker på knappen angriper du. Slår fienden deg kan du unngå å bli truffet med å faktisk bevege deg eller blokke i stedet for å håpe du har bra nok stats, og så videre. Hvorfor skal jeg da gå tilbake til turbaserte spill som Rift?

 

Rift er et veldig polert spill og det er vanskelig å finne ting å klage på, eller at disse er såpass små og ubetydelige at ingen merker de, blant tingene som gjør Rift bra. Selvfølgelig vil det etterhvert komme ting som ikke er perfekt i spillet, men siden spillet ende er i Beta og folk har begrenset spilletid er det vanskelig å komme over. Rift gjør ingenting eksepsjonelt for MMO bransjen, men de ser ut til å gjøre noe svært, svært få utviklere har klart de siste årene. Levere et ferdig produkt til markedet.

 

Alt det der gjorde LotRO også og er en av hovedgrunnene hvorfor jeg spilte det i første omgang. Aion var heller ikke så verst da jeg prøvde det første og andre gang. Stort sett har alle MMOene jeg har prøvd vært polerte nok til å være stort sett ferdige. Vanguard er et unntak, men selv det var morsomt i to måneder. Jeg tok da en pause til jeg fikk tilbud om å komme tilbake ett år etter launch og endte opp med å bli med i en guild en stund. Bra grafikk kan gjøre et bra spill bedre, men det gjør ikke et dårlig spill bra. Det samme gjelder polering. Om du har en uslipet diamant er det fortatt en diamant innerst inne, men du kan polere en kullbit hele kvelden uten å få noe annet enn en polert kullbit.

 

Du trenger forøvrig ikke betale flere hundrelapper for å prøve spillet. Trion spammet ned de fleste newsletter subs med VIP beta keys, samt at CDon selger betakeys til en 50 lapp. Med litt innsats skulle det ikke være noe problem for deg å få tak i key.

 

Jeg var en av de "heldige" som var i betaen til Star Trek Online. Betaen var veldig bra, og jeg storkoste med gjennom hele greia og endte opp med å forhåndsbestille spillet og slenge på med en seksmåneders abonnent. Men så kom launch... Kort sagt gikk hele greia til helvete, og jeg klarte ikke å like spillet uansett så mye jeg prøvde og holdt ikke ut en måned en gang. Jeg prøvde igjen senere (jeg hadde jo betalt for seks måneder...) men det var så elendig at jeg slettet det igjen ganske kjapt. Si hva du vil om betaer, men launch kan fort bli en helt annen opplevelse når spillere strømmer til. Ennå er det veldig få spillere i Rift, så jeg ville ikke blitt overrasket om en og annen fikk seg en overraskelse når spillere strømmer til ved launch. Serverkøer blir å forvente, og de ikke i tillegg går ned pga for mange folk. Og om man får spille kan det fort bli alt for mange folk i hvert område. Det kan jeg si av erfaring fra flere MMOer. Poenget er at jeg ikke stoler på betaer, men venter til etter launch før jeg ser hvordan spillet kommer til å vokse.

Lenke til kommentar

 

Nei, det er dere som sier det er fint lite nytt i Rift, ikke jeg. Det er nettopp derfor jeg lurer på hvorfor det er så bra.

 

Vi er ærlige og sier at spillet ikke revolusjonerer sjangeren på noen måte, men tar biter fra andre spill og gjør de til sine egne. Ingen har nevnt at andre MMOs gjør det like bra. Dette er noe du har konkludert med. Ja spillet låner mye fra andre, men det er ikke nødvendigvis en dårlig ting.

 

Og dette er grunnen til hvorfor jeg nevnte DC Universe Online. Det er ikke som alle andre, men føles mer som et vanlig offline single-player spill. Det er til og med på PS3, og dermed det første ekte MMOet i historien på konsoll. (MAG telles ikke da det "bare" er to, tre hundre spillere.) Alt er i sanntid, så når du trykker på knappen angriper du. Slår fienden deg kan du unngå å bli truffet med å faktisk bevege deg eller blokke i stedet for å håpe du har bra nok stats, og så videre. Hvorfor skal jeg da gå tilbake til turbaserte spill som Rift?

[/Quote]

 

Not true. DCUO sin combat er stort sett rappet fra AoC, der man også kan dodge og blocke attacks. Skillbar med 6 skills er kopiert fra GW. Temaet er det samme som de andre CoX osv osv. Forøvrig er det allerede MMOs på konsoll da Phantasystar Online og FFXI? ble lansert for mange år siden. Og sanntid er som jeg har skrevet over SVÆRT overdrevet. Akkurat som AoC utfører du komboer som da låser deg i en animasjon som du ser bli fullført. Faktum er at alle MMO låner fra andre.

 

Alt det der gjorde LotRO også og er en av hovedgrunnene hvorfor jeg spilte det i første omgang. Aion var heller ikke så verst da jeg prøvde det første og andre gang. Stort sett har alle MMOene jeg har prøvd vært polerte nok til å være stort sett ferdige. Vanguard er et unntak, men selv det var morsomt i to måneder. Jeg tok da en pause til jeg fikk tilbud om å komme tilbake ett år etter launch og endte opp med å bli med i en guild en stund. Bra grafikk kan gjøre et bra spill bedre, men det gjør ikke et dårlig spill bra. Det samme gjelder polering. Om du har en uslipet diamant er det fortatt en diamant innerst inne, men du kan polere en kullbit hele kvelden uten å få noe annet enn en polert kullbit.

 

Lotro kom ut for evigheter siden og var bra ved launch ja. Aion var langtfra en smertefri launch, med server kø på 4-5 timer i de verste periodene. Aion hadde også store problemer med å håndtere stor PvP events, befolkningen på serverne ble fort veldig skjev, noe som førte til at World PvP ble en zergfest. Spillet var rimelig bra polert, men det er ikke annet å vente da spillet allerede var lansert et år tidligere i Asia.

AoC manglet content ved senere levels, samt hadde en del svært plagsomme bugs.

WAR manglet PvE content og ble stort sett til et BG spill.

Alle spill har barnesykdommer. JEg forventer ikke at man unngår det i Rift heller, men så langt ser det faktisk veldig bra ut. Kan jo nevne DCUO også.. Flying + Brawler anyone?

 

Jeg var en av de "heldige" som var i betaen til Star Trek Online. Betaen var veldig bra, og jeg storkoste med gjennom hele greia og endte opp med å forhåndsbestille spillet og slenge på med en seksmåneders abonnent. Men så kom launch... Kort sagt gikk hele greia til helvete, og jeg klarte ikke å like spillet uansett så mye jeg prøvde og holdt ikke ut en måned en gang. Jeg prøvde igjen senere (jeg hadde jo betalt for seks måneder...) men det var så elendig at jeg slettet det igjen ganske kjapt. Si hva du vil om betaer, men launch kan fort bli en helt annen opplevelse når spillere strømmer til. Ennå er det veldig få spillere i Rift, så jeg ville ikke blitt overrasket om en og annen fikk seg en overraskelse når spillere strømmer til ved launch. Serverkøer blir å forvente, og de ikke i tillegg går ned pga for mange folk. Og om man får spille kan det fort bli alt for mange folk i hvert område. Det kan jeg si av erfaring fra flere MMOer. Poenget er at jeg ikke stoler på betaer, men venter til etter launch før jeg ser hvordan spillet kommer til å vokse.

 

Greit. Så hvorfor i allverden spør du oss da? Vi har ikke mer enn Beta erfaring. Ingen har mer enn beta erfaring, så da må du nesten spare spørsmålene dine til 2-3 mnd etter launch.

Lenke til kommentar

Tror det hjelper litt at en god porsjon spillere hopper på collectors edition og får noen dagers headstart. Launch verre en beta? Det har jeg aldri opplevd, men det kan vel fort bli litt kø de første dagene. Men etter som jeg har forstått har det vært veldig mange beta testere så langt, og det blir nok bare enda flere i neste faser som er open beta viss jeg ikke tar helt feil ?

 

Må ærligtalt si jeg er litt forvirret over innleggene dine vikingkylling, hopp på betaen da vel! :tease:

 

Frister litt med rift, det har som nevnt tidligere bare blitt mer og mer moro for hver beta, vi får se i neste omgang!

Endret av Nycoplus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...