Gå til innhold

Rift: Planes of Telara


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En video om forklarer 2 ting jeg spesielt liker med Rift.

 

 

Og en ting som har vært litt plagsomt men som vistnok blir fikset asap.

 

From Scott Hartsman:

 

War Powers. We have a lot of consumable items in the game that are focused on the idea of the war between the planes and the rifts and the land-control meta game. Expect a special place for them in the Abilities tab and a resource to power them soon. Time to get them out of your inventory, provide a better sense of discovering them, and get them into a place where they make a whole lot more sense. Expect more details here in the future.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar det som oftest å få invite til beta etter man har skrevet in VIP-Key på accounten sin?

 

Ser på nettsiden til Rift at det ikke er noe aktiv beta nå, så vet noen når den neste er eller har jeg misforstått? :tease:

 

Neste beta er på fredag, altså 4 feb. Du burde få invitasjonen et par dager/timer før start, varier litt; jeg fikk min 2 dager i forkant. Mens andre i guilden fikk den samme dag eller dagen derpå.

 

tok meg ca 4 timer og laste ned, på en 6mb/s kobling i de grå timer

Lenke til kommentar

Er guildene aktive? Sånn snakker folk i chatten mye og lager grupper til dungeons og group quests?

 

Noen som har prøvd Ranger/Marksman/Saboteur combo? er bare noe jeg synes ser ut som kan funke men hvis noe har prøvd vil jeg gjerne høre om det var brukelig :D

 

Det var/er massa prat i chat, men i begynelsen var det hovedsakelig wow relatert men det forsvant. det var veldig my dungeon lfg og warfrong lfg. "iron tomb" er ett skuffende kort dungeon. men ett veldig fint ett 3 bosser men ikke akkuratt vanskelig. Jeg har ikke prøvd rouge enno, men det ser ut som en vedlig fin kombo :o) prøver den der i neste beta

Lenke til kommentar

Veldig positivt innstilt til dette spillet, tror faktisk 2011 ser lyst ut for MMORPG spill. Elsket hvordan de hadde skapt spillet, er en utrolig gøy opplevelse å gå rundt omkring også plutselig dukker det opp en rift så joiner 25 andre deg i public group. Artig!

Elsker også PvP her, noenlunde unbalanced mtp Clerics og Rangers men dette fikser dem nok. :w00t:

Lenke til kommentar
Elsker også PvP her, noenlunde unbalanced mtp Clerics og Rangers men dette fikser dem nok. :w00t:

Clerics er guder av PvP. Leste litt på det offisielle forumet, der fant jeg ut at clerics are blitt nerfet fra tidligere events å folk syntes de var underpowered. Sære greier ettersom jeg rullet en melee cleric først å ræv eide folk i PvP, jeg toppet kills/killing blows å folk klarte bare ikke å drepe meg. Jeg kunne så å si bare springe inn i en mengde fiender å overleve, syke greier. Rullet så en melee rouge å hadde store problemer med å drepe clerics, hadde ikke nokk dps til å drepe de i løpet av den 4 sekunders lange stun jeg hadde, å når de kom ut av stun poppet de bare reflect shield, absorberte all dmg å reflekterte det tilbake på meg mens de healte seg opp å slo meg i hjel. Etter min mening er de OP som faen. Men så spillte jeg bare i 10-19 bracketen da, så vet ikke om dette endrer seg.

Lenke til kommentar
Elsker også PvP her, noenlunde unbalanced mtp Clerics og Rangers men dette fikser dem nok. :w00t:

Clerics er guder av PvP. Leste litt på det offisielle forumet, der fant jeg ut at clerics are blitt nerfet fra tidligere events å folk syntes de var underpowered. Sære greier ettersom jeg rullet en melee cleric først å ræv eide folk i PvP, jeg toppet kills/killing blows å folk klarte bare ikke å drepe meg. Jeg kunne så å si bare springe inn i en mengde fiender å overleve, syke greier. Rullet så en melee rouge å hadde store problemer med å drepe clerics, hadde ikke nokk dps til å drepe de i løpet av den 4 sekunders lange stun jeg hadde, å når de kom ut av stun poppet de bare reflect shield, absorberte all dmg å reflekterte det tilbake på meg mens de healte seg opp å slo meg i hjel. Etter min mening er de OP som faen. Men så spillte jeg bare i 10-19 bracketen da, så vet ikke om dette endrer seg.

 

Det var det jeg mente med unbalanced. Men dette har de nok fikset til neste beta. PvP er trossalt veldig artig tho :!:

Lenke til kommentar

Er ikke noe man kan si imot det, Ananananas.

De europeiske serverene er stappfulle med flotte mennesker, men sist beta var det nok av WoW spam. :whistle:

Du burde prøvde Mage/Ranger eller Clerics. Clerics fordi de er insanely overpowered, men dette har dem vel kanskje fikset i beta 6.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...