Onico Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Heisann, jeg lurte på om Kystjegere og Marinejeger inne til førstegangstjeneste gikk rundt med Donald duck uniform ? Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Var vel noe i avisene for en stund siden at de som var med i marinen og gikk med disse såkalte "Donald uniformene", ville bytte til noen andre uniformer. Vet ikke om de ble byttet etter dette, men hvis de ikke ble byttet er det "Donald uniformer" ja. Edit: Fant artikkelen : http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Lei-av-aa-ligne-Donald-Duck-1105934.html Endret 6. oktober 2010 av clickz101 Lenke til kommentar
Veggsaa Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Har ikke blitt byttet enda. Ikke har jeg hørt at det skal bli byttet heller. Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) . Endret 16. november 2013 av daim911 Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Meg bekjent bruker ikke operatører fra Marinejegerkommandoen, Kystjegerkommandoen og Minedykkerkommandoen samt Taktisk Båtskvadron "Gakkgakk uniformen", de bruker stort sett den grønne arbeidsuniformen i leir. Om de bruker den i førstegangstjenesten når de er aspiranter/kandidater, vet jeg ikke. Nå bruker jo heller ikke sjøforsvaret , luft, hær osv. perm uniformen mens man er på leir da. Men for å være ærlig de fleste gir jo litt faen etter rekrutten om du har perm uniformen på eller ikke skal litt til for å få noe merknad på det. Endret 25. mai 2011 av Zimmerh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå