Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fleshlight - Noen spörsmål!


Gjest wdfa

Anbefalte innlegg

Jeg har noen spörsmål angående Fleshlight. En fake vagina som er til salgs i sexbutikker.

Ettersom jeg har problemer med å få ekte vare, så vurderer jeg å gå til innkjöp av en slik. Men hvordan bruker man den egentlig? Skal man ha glidemiddel? Hvordan vasker man den? Föles den realistisk ut? Noen på forumet som har erfaringer?

 

:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det meste står instruert fra selgers side. Fleshlight krever en god del vannbasertglidemiddel og ellers er den lett å demontere og vaske. Bare husk at den tåler ikke såpe så du må bare bruke varmt vann eller isopropanol :) Føles helt ok å bruke, men det er ikke the real deal.

Lenke til kommentar

Med mindre du er glad i sår på smurfen så er glidemiddel et must.

 

Vaskes med lunket vann, eventuelt et desinfiseringsmiddel ved behov. Blir også "seig" hvis den ikke pudres.

 

Jeg syntes det er vannskelig å si at det føles realistisk. Altså, hadde jeg putta muffinsen til dama inn i en boks så hadde nok selve følelsen hvert noe i nærheten vil jeg tro, men det kan jo ikke sammenlignes med å ha sex.

 

Sånn generelt syntes jeg det er for mye styr med vask og tørk. Det kan fort oppstå sopp/mugg hvis du ikke er veldig nøye med vask og tørking etter bruk. Den bør egentlig oppevares et sted hvor det er god luftsirkulasjon og ikke innerst i skapet.. Den bør jo også varmes opp før bruk, noe som tar litt tid.

Endret av C-angel
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...