Gjest wdfa Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg har noen spörsmål angående Fleshlight. En fake vagina som er til salgs i sexbutikker. Ettersom jeg har problemer med å få ekte vare, så vurderer jeg å gå til innkjöp av en slik. Men hvordan bruker man den egentlig? Skal man ha glidemiddel? Hvordan vasker man den? Föles den realistisk ut? Noen på forumet som har erfaringer? Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det meste står instruert fra selgers side. Fleshlight krever en god del vannbasertglidemiddel og ellers er den lett å demontere og vaske. Bare husk at den tåler ikke såpe så du må bare bruke varmt vann eller isopropanol Føles helt ok å bruke, men det er ikke the real deal. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Med mindre du er glad i sår på smurfen så er glidemiddel et must. Vaskes med lunket vann, eventuelt et desinfiseringsmiddel ved behov. Blir også "seig" hvis den ikke pudres. Jeg syntes det er vannskelig å si at det føles realistisk. Altså, hadde jeg putta muffinsen til dama inn i en boks så hadde nok selve følelsen hvert noe i nærheten vil jeg tro, men det kan jo ikke sammenlignes med å ha sex. Sånn generelt syntes jeg det er for mye styr med vask og tørk. Det kan fort oppstå sopp/mugg hvis du ikke er veldig nøye med vask og tørking etter bruk. Den bør egentlig oppevares et sted hvor det er god luftsirkulasjon og ikke innerst i skapet.. Den bør jo også varmes opp før bruk, noe som tar litt tid. Endret 5. oktober 2010 av C-angel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg