Mocten Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Ja , var på Iron Maiden konsert i År og har allerede kjøpt billetter til den neste som kommer i 2011 , kan jeg forvente å se flere ansikter der eller? Sånn gikk Iron Maiden turen 10 August 2010 Og forresten billettene koster bare 635 kr i år!!! Noe som er stor forskjell fra i fjor som kostet hele 850kr...... Løp og kjøp gutta.... Endret 5. oktober 2010 av Mocten Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nei, du blir alene Men jo, har billetter til Oslo og Gøteborg, som blir nr. 6 & 7 i min Maiden-konsertrekke Lenke til kommentar
Mocten Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Nei, du blir alene Men jo, har billetter til Oslo og Gøteborg, som blir nr. 6 & 7 i min Maiden-konsertrekke Jøss...du får kose deg da, Maiden er best Lenke til kommentar
gard. Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Forresten; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1262169 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Har ennå ikke fått gleden av å se dem live, men neste år må jeg :dribble: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå