nor50 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det blir mer og mer utbredt at nettbutikker har feil i lager og leveringsstaus. Bestilte denne for 2 uker siden: http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=178547&model=&salg= Stod som på fjernlager da og! Jeg kjøper vanligvis ikke det folk flest kjøper, og opplever i 80-90% av alle bestillinger jeg gjør blir litt eller veldig forsinket i forhold til det butikken forestiller! Jeg blir rett og slett gørr forbanna på denne trenden! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 På fjernlager, eller ventet om x-antall dager bør man vel egentlig holde seg unna. Jeg har bare dårlig erfaring med det hvertfall. DustinHome er veldig gode på det, dog. Alltid fått varer som ikke er på lager etter 2-3 dager ekstra. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 På fjernlager, eller ventet om x-antall dager bør man vel egentlig holde seg unna. Jeg har bare dårlig erfaring med det hvertfall. DustinHome er veldig gode på det, dog. Alltid fått varer som ikke er på lager etter 2-3 dager ekstra. Dustin har jeg også meget gode erfaringer med! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Fjernlager er det samme som leverandør. Det kan hende det er problemer med leveranse derfra. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Kan jo gi ut en egen erfaring med PS.no og fjernlager. Bestilte meg en ASUS RT-N16 for 12 dager siden hvor det sto at det var 10+ på fjernlager. Jeg var selv vandt med Dustin Home(de hadde/har dessverre ikke varen inne) som gjerne bruker 4-5 dager når det ligger på fjernlageret. Jeg tok kontakt med PS.no etter ei uke og fikk til svar: Det ligger i snitt ca 10 dager fram i tid, om dette er for seint kan jeg avbestille den for deg om du ønsker det Nå har det gått 12 dager, og fikk svar på en mail jeg sendte i går at det ikke var kommet noen dato. SKJERPINGS PS! Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Helt otroligt att butikerna kan överleva med den inställningen i längden. Tydligtvis tar de sig väldigt gott betalt då de egentligen ber om att man som kund, avbeställer ordren. Snitt, ca och 10 dagar, garanterat 10 arbetsdagar blir fort 3 veckor, minst. En strejk i Frankrike, brand i tunneln i engelska kanalen och snö på dovre utgör säkert 10 dagar till, som vanligt. Detta är tyvärr det som hänt nu när den gamla hederliga butiken i gatan är konk pga nätbutikers priskrig för ett par år sedan. Det ryktas att Elkjöp skall börja med komponenter och håller de bara konkurrenskraftiga priser, kommer webshops att slita med inställningen PS visar här. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Problemet er jo at butikkene skal gi inntrykk av at de har mye produkter å tilby, derfor setter de ofte status i kort fremtid. "Alle" forstår jo at ting kan skje og er derfor tålmodige nok til vente hvis det er en uke ekstra. HD58xx har vært et prakt eksemplar på frem skyving av forventet dato, stort sett alle butikker hatt en dato og flyttet denne en dag fremover hvis de ikke fikk kortet på forventet dato. Akkurat her vil jeg applaudere Dustin som ikke satt dato før de faktisk viste at de fikk kortet. Jeg tror også at Dustin setter fjernlager som status før de faktisk er tomme, flere ganger har de sendt varer som er på fjernlager samme dag som jeg bestiller. Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Helt otroligt att butikerna kan överleva med den inställningen i längden. Tydligtvis tar de sig väldigt gott betalt då de egentligen ber om att man som kund, avbeställer ordren. Snitt, ca och 10 dagar, garanterat 10 arbetsdagar blir fort 3 veckor, minst. En strejk i Frankrike, brand i tunneln i engelska kanalen och snö på dovre utgör säkert 10 dagar till, som vanligt. Detta är tyvärr det som hänt nu när den gamla hederliga butiken i gatan är konk pga nätbutikers priskrig för ett par år sedan. Det ryktas att Elkjöp skall börja med komponenter och håller de bara konkurrenskraftiga priser, kommer webshops att slita med inställningen PS visar här. Det ryktes? Da jeg var inne på elkjøp siste hadde de ikke bare noen komponenter, men også flere av de nyeste nVidia skjermkortene inkludert flere mid- og fulltower kabinetter. Overraskende, men sinnsykt kult! Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Helt otroligt att butikerna kan överleva med den inställningen i längden. Tydligtvis tar de sig väldigt gott betalt då de egentligen ber om att man som kund, avbeställer ordren. Snitt, ca och 10 dagar, garanterat 10 arbetsdagar blir fort 3 veckor, minst. En strejk i Frankrike, brand i tunneln i engelska kanalen och snö på dovre utgör säkert 10 dagar till, som vanligt. Detta är tyvärr det som hänt nu när den gamla hederliga butiken i gatan är konk pga nätbutikers priskrig för ett par år sedan. Det ryktas att Elkjöp skall börja med komponenter och håller de bara konkurrenskraftiga priser, kommer webshops att slita med inställningen PS visar här. Det ryktes? Da jeg var inne på elkjøp siste hadde de ikke bare noen komponenter, men også flere av de nyeste nVidia skjermkortene inkludert flere mid- og fulltower kabinetter. Overraskende, men sinnsykt kult! Lysande! Inte det att man är van att handla minnen på Elkjöp, blir säkert en vanesak. Men detta kommer absolut oss förbrukare tillgodo och det kommer ta bort mindre seriösa nätbutiker i längden. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Skal bli artig å følge tiden på denne som også er på fjernlager... http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=179683&model=&salg= Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Artig? Ja, du får kose deg PS har tapt seg mer og mer. Mindre og mindre utvalg og ting på lager. Skulle nesten ikke tro de hadde eget lager lenger. Siden ser i tillegg ut som et dass og har flere mangler og feil. Har gitt tilbakemelding på noe av det langt tilbake i tid uten at noe har blitt gjort. Driter derfor i dem like mye som de driter i meg som kunde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå