Gå til innhold

Ingen filer i Video_TS mappa

rymdgris

Anbefalte innlegg

Som tittelen indikerer så finner jeg ingen filer i noen Video_TS mapper på noen av mine DVD'er. Har googla i sikkert to timer uten hell.

Jeg har en Samsung SH-S223C DVD-brenner om det har noe å si + Windows 7, 64-bit. Det sjuke er at dette ikke har vært noe problem før.

Mulig denne saken ikke hører hjemme i denne kategorien, men fant ingen bedre kategori i farta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I utgangspunktet var det bare for å se film på monitor siden TV'en har tatt kvelden. Hadde ingen planer om å brenne.

Jeg bytta til en annen S-ATA port på hovedkortet og da gikk det, men nå er det samme greia igjen. Jeg har forresten visning av skjulte filer, og systemfiler, på.

Så, nå er jeg lost igjen. Finner ingen med samme problem.

EDIT: Skjønner ikke helt hvorfor denne ble flyttet til "Annet om programvare". Kanskje den hadde hørt mer hjemme under "Annet om maskinvare" eller "Lagringsmedier" under Maskinvare?

Endret av rymdgris
Lenke til kommentar

Jeg flyttet tråden fra "Maskinen fungerer ikke" fordi det åpenbart ikke var rett plass. Men hvilken kategori som er rett er like usikkert som hva problemet ligger i.

Siden du refererte til en DVD brenner så tenkte jeg på at du har brent film til DVD. Men ting tyder på at det heller er DVD avspillingsprogrammet som ikke fungerer? Og i utforsker ser du ingen video_ts filer?

Det blir vesentlig enklere hvis du kunne forklare litt bedre. Prøv å les ditt eget innlegg og tenk deg at en ukjent person skal skjønne hva du driver med.

Edit: der kom det litt mer info.

Endret av Hårek
Lenke til kommentar

Mer info: jeg har ikke installert noen programmer siden sist jeg så på film. Jeg har skannet med MBAM og Norman som ikke fant noe rusk.

Hovedkortet mitt er et P6T SE. HDD er en Samsung Spinpoint F2 1,5TB. CPU er en i7 920 og DVD-spilleren er en Samsung SH-S223C.

Om noe annet kan være relevant så hadde det vært flott med noen hint. Jeg står fast :(

EDIT: Det gjelder altså kun filer som ligger under VIDEO_TS mappa på DVD'er. Alle andre DVD'er jeg har sjekka, med eller uten mapper, viser innhold.

Endret av rymdgris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...