Amtoft Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Hei, velkommen til workloggen min Jeg har startet et lite langtidsprosjekt, som jeg lenge har hatt lyst til å gjennomføre. Jeg fikk et kabinett av kompisen min, som han har jobbet litt på i fra før. Kabinettet er et Fujitsu Siemens Scaleo P. Jeg skal bare gjennomføre litt casemods, må vente litt med komponentene. Må vente å høre om jeg får noe god respons og en sponsor. Kompisen min har vært så grei at han har lakkert det svart inni fra før av, så da slipper jeg ^^ Håper på positiv respons fra andre. Jeg ser for meg at kabinettet blir matt-svart utenpå, og tilbehør blir oransje. Har to røde plater som skal dekke for PSU, DRIVE & HDD. Disse skal også bli oransje. [X] - Gjort [X] - Ikke gjort Sjekkliste: [X] - Spraylakk. [X] - Et fint sandpapir [X] - Et blankt plexiglass [X] - En ny Av/På bryter [X] - Dobbelsidig teip Casemod: [X] - Gjøre klar til lakkering/Pusse det ned med sandpapir [X] - Lakkere selve kabinettet [X] - Lakkere tilbehøret [X] - Gjøre klart til å skjære ut til sidevindu [X] - Skjære ut sidevindu [X] - Sette inn plexiglass Skulle slenge med et bilde av kabinettet slik det ser ut nå. Men jeg finner ikke overføringskablen og jeg har veldig dårlig tid. Vi snakkes! Endret 14. oktober 2010 av Amtoft Lenke til kommentar
Amtoft Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Da har jeg endelig fått til å laste opp et bilde: Som dere ser er kabinettet svart på inni. Så nå slipper jeg alt "pirke-arbeidet" Jeg har også fått kommentartråd. Blir veldig glad hvis du kommenterer. Kommenter her! ^^ Lenke til kommentar
Amtoft Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Update #1 Da er jeg endelig ferdig med å lakkere, men som dere ser så fant jeg ut at det ble finere med hvit enn oransje. Så derfor beklager jeg navnet på prosjektet. I morgen starter jobben med å skjære ut til sidevindu Også lurte jeg på: Kan noen være så greie å sende noen tips om hvordan jeg skal sende søknad om sponsor, så hadde jeg blitt kjempe glad! Hjernen går hel i stå når jeg skal prøve å skrive selv(Send melding) ^^ Her er noen bilder: Jeg beklager virkelig for dårlige bilder, men det er fordi at det er mobilbilder ^^ Kommenter gjerne her! Endret 13. oktober 2010 av Amtoft Lenke til kommentar
Amtoft Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Update #2 Da er sidevinduet skjært ut. Når jeg skjærte ut så brukte jeg en multitool som jeg lånte av storebroren min. Det funket helt fint å skjære ut med, men det ble ikke store hullet Men det får duge. Hullet ble 20cmx28cm, så nå må jeg snart til Trondheim for å kjøpe meg plexiglass. Sidene til sidevinduet er fortsatt ikke helt rette... Bilde av sidedøren: Fortsatt må jeg bruke mobilen, fordi den overføringskabelen til kameraet er borte Jeg lakkerte sidedøren hvit foreløpig, fordi det var så mange stygge sår i døren fra før av. Men den skal bli svart sånn som resten av kabinettet. Endret 13. oktober 2010 av Amtoft Lenke til kommentar
Amtoft Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Sponsor Da har Elkjøp`en her hvor jeg bor takket ja til å være min sponsor. Tusen Takk! Lenke til kommentar
Amtoft Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Da har jeg knipset noen bilder til dere Slik så kabinettet ut før jeg gjorde noe med det: Slik ser kabinettet ut for øyeblikket: Som dere ser så er sidedøren fortsatt hvit og det er fortsatt ikke noe plexiglass der, men det skal fikses så fort jeg får tid ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå