Jompio Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Som overskriften sier bestilte jeg en HTC Desire fra elkjop.no for ca. 2 uker siden. Når jeg snakket med -mobilmannen- i butikken, sa han at jeg ville få den etter 3 - 4 virkedager. Jeg har vært rundt om og sjekket litt, og funnet ut at HTC er veldig dårlige på levering. De sliter med produksjon av skjermene sine. Så, hvor lenge tror du jeg må vente til jeg får den? - Jompio Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 HTC sine skjermproblemer sulle visst være over da de byttet fra AMOLED skjermer til SLCD skjermer ? Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Det har ikke jeg fått med meg, men jeg sendte dem en mail og spurte nå. Lenke til kommentar
AlphaSix4 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Elkjøp får inn HTC Desire i butikk på Fredag, vil anta at du får din tilsendt neste uke. Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Det var på tide! Satser på det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå