binge Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Har de siste dagene trålet gjennom det som finnes av alternativer i prissegmentet 8000-9000 kr og falt ned på ovennevnte pcer. 7745G har en liten fordel iom at den, i motsetning til 5943, ikke har noe varmeproblem. Er dog litt skeptisk i forhold til størrelsen og 15" frister sånn sett. Bør jeg se helt bort i fra 5943G grunnet problemet med taster som blir alt for varm etter lengre tids bruk eller er denne faktoren overdrevet(om noen har førstehånds kjennskap)? Er skjermen på 7745G så dårlig (innsynsvinkel, sortnivå) at det går utover den daglige brukeropplevelsen? Fungerer touchpaden på 5945G så dårlig at bruk av mus er det eneste som er akseptabelt? Finnes det andre argument for hvorfor jeg skal velge den ene eller andre? Vil sette stor pris på alt av innspill Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ehm... Jeg har nylig bestilt med 5943, har egentlig ikke tenkt over der punktene du har nevnt. Likte designet så mye at jeg bare kjørte på, men jeg kan komme tilbake med mini review dersom det forsatt er interesse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå