HOK Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hei, Det nærmer seg skisesong, og jeg har i den anledning tenkt å kjøpe meg twin-tip. Men da jeg ikke har spesielt peiling på det, så trenger jeg tips til hva jeg bør kjøpe, og ikke minst hvor jeg kan kjøpe rimelige twin-tip. Har ikke stått altfor mye på ski før, så kan vel anse meg selv som en nybegynner. Trenger derfor ikke all verdens. Det jeg trenger er hjelm, ryggplate, ski og staver. Støvler har jeg fra før av, og vil beholde de om det er mulig. Så, hvor kan jeg få tak i billigst mulig pakke, uten at kvaliteten er helt bånn? -Kis Lenke til kommentar
BergenBoy Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hvis du skal kjøpe k2, burde du kjøpe de litt dyrere skinene, hører at de billige har en tidens for å knekke veldig lett.. Jeg vil anbefale deg i å kjøpe enten rossingnol, armada eller noen dyre k2.. jeg har et par k2 line som selges for 2000,- (orginal pris rundt 3000-5000 Er også ny glidet, så det er ingen riper under skien) Litt mindre rossingnol ski til 1000,-.. (grunnen til at jeg selger dem så billig er at det er masse riper under skiene, ripene kan glides bort, koster rundt 600,- for gliding(så prisen blir på en måte 1600), orginal pris 2500-3500) Lykke til, og twintip er også lettere å kjøre med enn slalom, så du gjør det riktige valget! Lenke til kommentar
BergenBoy Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 I bergen denne helgen er det også noe som heter skibaluba. Der selger de ski til 50%!! det vil si at du kan få gode ski til 1500 som orginalt koster 3000 bare spør om du trenger mere info http://skibaluba.oskorei.no/ Lenke til kommentar
HOK Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Å dra til Bergen er utelukket, egentlig. Blir langt å kjøre for å kjøpe ett par ski. En kompis nevnte for meg en eller annen tysk side, som visstnok skulle være billig og være seriøse. Hørt om den? Lenke til kommentar
BergenBoy Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Nope, men ikke kjøp de billige k2 skiene.. Lenke til kommentar
BergenBoy Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Kan kjøpe disse fra meg ? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Et mer serriøst svar en de over: Ta deg en tur til din nærmeste ski forhandler og be om noen gode råd. Da kan du gjerne gi dem dybde i din ski kjøre stil samt at de er gode til å velge riktig høyde til deg Dette vil gi deg mye igjen på ski samt at du får noen gode ski for penga. Litt av mine egene erfaringer: Billige K2 ski kan være en brak suksess for nybegynnere men ikke for mer vidrekommende. Leter du etter billige ski burde du ta deg en tur på jule salgene som kommer og se etter disse skiene: Völkl Ledge eller Wall og Armada T-Hall. Disse merkene er kjent for å lage kjempe ski og i pakke tilbud får du med gode marker bindinger også. Men jeg anbefaler deg det øverste alternativet samt at du spør om ytterlige informasjon om de ski parene som du mener passer for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå