Dinsdale Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 www.games.no åpner sidene sine 1 juli. Siden er basert på PCGW-magasinet. Dette abonnerer jeg på og syntes er veldig bra. Hvordan ser gamer.no på denne konkurransen? Er det konkurranse? Burde vel være det siden siden er norsk? Noen andre som syntes det høres ut som en interessant side? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Games.no har eksistert lenge, men har vært nede en stund nå for omstrukturering. Det ser (slik jeg ser det) ut til at den såkalte "versjon 2" vil bli en langt bedre spillside enn Games.no var før, og helt klart en reell konkurrent. Men vi vil også snart lansere siden vår i ny utgave, og satser selvsagt fortsatt på å være den beste norske spillsiden tilgjengelig. Litt konkurranse er bare sunt. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Har registrert at domenet har eksistert en stund, men jeg besøkte kanskje ikke siden fordi den var slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå