Complexity Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Hei Foreldrene mine har ordnet seg videkokamera som filmer i 1080P. Dette har ikke maskinen til fattern sjangs til å spille av.. tillome 720P hakker.. Så jeg lurer på noen tweeks and hints? fikk 720P til å flyte greit på min asus eee 1008HA, som har vesentlig dårligere specs.. så skulle tro denne maskinen skulle klare det.. Specs: Amd athlon 3000+ 2.0GHz, 1,5GB ram og Nvidia Gforce 6600GT skjermkort. I forhold til eee'en min som har 1.6Ghz atom prosessor, 1gb ram og intregrert skjermkort.. Har testet i media player classic (med k-lite codec pack) og stock Gom Player.. Noen som har link til noen nettside som kan gi meg avspilling av (i det minste) 720P? Endret 5. oktober 2010 av Complexity Lenke til kommentar
simmyt Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Dette har ikke maskinen til fattern sjangs til å spille av.. tillome 720P hakker.. joda, du må bare finne noe som er hardwareaksellerert (gpu). jeg tror feks nyeste vlc har det men bare for vista eller win 7. for eldre windows er du avhengig av å finne bibliotek for kodekene du trenger som er aksellerert, powerdvd er feks et kommersielt program som gjør at eldre maskiner med ok gpu kan vise hd video. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Dette har ikke maskinen til fattern sjangs til å spille av.. tillome 720P hakker.. joda, du må bare finne noe som er hardwareaksellerert (gpu). jeg tror feks nyeste vlc har det men bare for vista eller win 7. for eldre windows er du avhengig av å finne bibliotek for kodekene du trenger som er aksellerert, powerdvd er feks et kommersielt program som gjør at eldre maskiner med ok gpu kan vise hd video. Instalerte CoreAvc og fikk kofigurert den med media player classic, og nå går 720P helt greit iallefall 1080P hakker ikke lenger, men spilles av i "slow motion" Skal teste PowerDvd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå