LeShop Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hei, Jeg skal fatte meg i korthet. Spillte noen runder BC2 istad. Plutselig ble jeg logget av PSN, og nå vil ikke Slim'men min finne WLANet. Noen som har peiling hvorfor? Jeg har prøvd å resette PS3en, koble til en annen ruter, resette ruteren (bruker Dlink DIR-635). Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hmm... Kan hende ruteren er langt unna? Er SSID (navnet på nettverket ditt) skjult? Merkelig situasjon du hadde der. Har du prøvd å flytte ruteren eller PS3en nærmere hverandre? Om ingen virker så er det vel bare å levere til service. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Når du søker etter nettverk i XMBen finner den noen nett? Har du tilgang til routeren (eller står den f. eks hos utleier el)? Hvilken kanal står routeren til å broadcaste på? Jeg har opplevd at PS3en ikke finner WLAN som er på kanal 11. Prøv å endre kanal. BTW: Bumping av poster før det har gått 24t eller innlegget ditt har falt ned til forrige side blir ikke så godt mottatt her Endret 6. oktober 2010 av Baltazar Lenke til kommentar
LeShop Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 PS3en finner ikke noe Nett, SSIDen er ikke sjult, Ruteren står rett bak PS3en... Er ikke sikker på hvilken kanal den broadcaster på, me tror bare jeg leverer den inn, og kjøper en ny Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det koster veldig lite å sjekke hvilken kanal routeren sender på. Noen kan jo ha endret dette for å få bedre signal uten å fortelle deg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå